(W mediach jest pierwszy film jaki obejrzałam u Sheo i moje zdjęcie ze snapa xD)
Hejka wszystkim to nie rozdział, ale proszę o przeczytanie.
Do napisania mojej historii z początkami oglądania Sheo nominowała mnie OliwiaFamt.A więc zaczynajmy!
Był to dokładnie 10 lipca 2011 roku. Przebywałam wtedy u cioci na wakacjach i nie miałam ochoty z nikim rozmawiać, więc błąkałam się po bezkresach youtube'a. No jako iż był to 2k11 i miałam 11 lat (wow nie) to w tych czasach (boze to brzmi jakbym jakas mega stara byla) minecraft byl dosc popularny (no wiecie JJayJoker, CTSG) wiec lecialam po kanalach z minecraftem. I wtedy trafilam na niego (dramatyczna muzyczka poproszę), a on nazywał się: MINECRAFT - ODCINEK JUBILEUSZOWY! Zapytacie jaki to byl jubileusz, a ja wam powiem, że Sheo dobił wtedy 50 widzów (w sumie na tamte czasy to spoko).
No i tak sobie oglądam i oglądam i stwierdzam: Ej kurde w sumie fajny głos ma, dobrze się tego słucha, obejrze coś jeszcze. I tak to obejrzałam jeszcze inne filmy na kanale Maćka, a jak już nie było co oglądać znów zaczęłam się błąkać po internetach.
Wiem pasjonująca historia, ale jej smaczki zachowam dla siebie, bo to długa, dziwna i zupełnie inna opowieść.Tak btw z moim oglądaniem Maćka bywało różnie i początkowo myślałam, że on jest starszy! A tu taka niespodzianka. W sumie fajne było też to domyślnie się jak Sheo może wyglądać (jak zobaczyłam po raz pierwszy raz jego twarz w bodajże 4 odcinku serii z cichym /the best seria ever\ to bylam w lekkim szoku i stwierdzilam ze chłopak nie brzydki nawet xDDDDD)
Ale wracając, dlaczego nie spędzałam tych wakacji w gronie przyjaciół czy coś? W 2011 roku miałam pewne problemy i YouTube stał się moim lekarstwem i odskocznią od realnego świata. Myślę, że dzięki pozytywnej energii, bijącej od wielu youtuberów potrafiłam zapominać o złu tego świata i o tym jak niesprawiedliwie mnie potraktowano (skutki tego odbijają się echem w moim życiu do tej pory mimo iż minęło juz 5 lat). Straciłam wtedy chęć życia, bo ludzie traktowali mnie z góry źle, tylko dlatego, że ktoś zazdroszcząc mi chciał zniszczyć mi życie (Nie macie pojęcia jak to bolało mimo iż miałam tylko 11 lat, byłam głupim dzieciakiem, który po prostu się dobrze uczył, ale zawsze jest ktoś kto chce Was zniszczyć). Nie wiem kto to był jednak w korespondencji osoba ta twierdziła, że ja wykorzystuję to, że mam dobrą pamięć jeśli chodzi o naukę i przez to rzekomo ta osoba cierpi, a ja na pochwaly nie zasługuje. Nie powiem, miałam pewne podejrzenia kto to był, jednak bez dowodów nie miałam prawa nikogo oskarżać, a w sumie wychowawczyni mojej klasy (kurwa i szmata jakich mało, szczerze nie awidzę jej do tej pory) nie dała mi się nawet wytłumaczyć czy coś. W tej chwili nie ma sensu tego odgrzebywac jednak chciałabym wiedzieć przez kogo jestem teraz bliska depresji, bo odwróciło sie ode mnie tylu, że nie miałam nikogo kto by pomógł. I z tego miejsca pozdrawiam Nuśkę i Ićkę, które były ze mną i nie wierzyły, że to ja mogłabym coś takiego pisać do ludzi (nie będę tłumaczyć).
Miałam tylko napisać jak zaczęłam ogl Sheo a tu zrobiła się cała litania moich problemów.
No nie ważne. Mimo iż wiem, że Maciek tego nie przeczyta to chcę mu podziękować, bo mimo iż nieświadomie sprawił, że jego kanał, większość serii stały się moją ucieczką, a jedyne o czym marzę teraz to jest chwila rozmowy z nim i możliwość podziękowania za to, że nagrywa.
Ja nie nominuję nikogo, ale proszę by każdy z Was napisał w komentarzu jak zaczął ogłądać swojego ulubionego youtubera.
Love ya!
~LunaShadow 🌙
CZYTASZ
Close your eyes [FF Sheo]
Random"Zamknij swoje oczy i uwierz, że są tu też dobrzy ludzie Lauro..." Laura Cartier, dwudziestolatka amerykańskiego pochodzenia mieszkająca od dwunastego roku życia w Polsce rozwija swoją karierę na polskiej scenie YouTube'a. Niestety ten "piękny" świ...