#4 Nienawidzę poniedziałków

1K 124 36
                                    

Zauważyłam ostatnio spadek aktywności, dlatego proszę Was o zostawianie gwizdki i komentarza :)
[Piszę tu bo wg statystyk większość z Was nie dociera nawet do moich notek]

Który normalny człowiek lubi poniedziałki? Dzień, w którym, po mniej lub bardziej leniwym weekendzie trzeba wrócić do nudnej codzienności. Jedni wracają do szkoły, inni na uczelnię, a jeszcze inni do pracy. Ja zaliczam się do tych drugich i szczerze nienawidzę poniedziałków.

Niektórzy z Was pewnie powiedzą, że w tygodniu też może wydarzyć się coś ciekawego, miłego, odrywającego od codziennych zmartwień. A przecież po wykładach mogę wrócić do domu, odpocząć. Przyznałbym Wam rację, gdyby nie to, że oprócz studiów mam też pracę jaką jest YouTube.

Bycie youtuberem to nie tylko pasja i dobra zabawa, ale też właśnie żmudna praca przy kilkugodzinnym montowaniu nagranego materiału i dobieraniu najlepszych i najciekawszych scen.

Nie zaprzeczę jednak, że to kocham. YouTube jest dla mnie ważny, o ile nie najważniejszy. To dzięki niemu nabrałem odwagi i przełamałem swoją nieśmiałość. Poza tym to moja największa pasja, ta której najbardziej się poświęciłem.

Ale w tej chwili ani nie montuję, ani nie nagrywam.

Marznę właśnie na przystanku czekając na spóźniający się autobus, który zawiezie mnie w najbliższą okolicę mojej uczelni.

Po kilkunastu minutach pojazd pojawił się, a ja wsiadłem do niego udając się na kolejny poniedziałek uczelnianej męczarni.

----wieczorem----

Godzina 21.10. Późno, co? Niestety ja chwilę temu dopiero wróciłem do mieszkania i pierwsze co zrobiłem to rzuciłem się na łóżko zmęczony po całym dniu.

Po chwili jednak usłyszałem jak dzwoni mój telefon. Szybko go odnalazłem i nie patrząc na wyświetlacz odebrałem.

- Słucham?

- Siemka Maciek - usłyszałem głos Kaika - Mam nadzieję, że cię nie obudziłem.

- Nie, nie. - Spojrzałem na zegarek. O cholera. Była już 23.20. - Właściwie to czemu dzwonisz?

- Mam dla ciebie ciekawą propozycję.

- No to dawaj.

- Dostałem propozycję udziału w nawet niegłupiej akcji. Może to wszystkim na YT pomóc.

- No z tego co zauważyłem, to na YouTube'ie nie jest ostatnio zbyt kolorowo. A o co dokładniej chodzi?

- Z tego co jak na razie wspominał mi Tomek [No sory ale ja bym tu Gimpusia nie dała?! <3 #hajsy4ever) to wstępie razem z Rich Zone planowali nagrać jakiś, krótki filmik fabularny czy coś w tym stylu. Ewentualnie serię filmików. No i tu możemy pojawić się my. Chłopaki chcą ogarnąć trochę ten syf na YouTube'ie i chcą zebrać jak najwięcej ludzi.

- Mhm... Brzmi całkiem nieźle. Kiedy planuje zacząć nagrywać?

- Myślał o przyszłym weekendzie, ale to jeszcze zależy od kogoś. Nie mówił o kogo chodzi. W każdym razie kolejne terminy ustalalibyśmy na bieżąco. To jak wchodzisz w to?

- Jasne. To może być z jednej strony całkiem ciekawe doświadczenie, a z drugiej zrzeszy youtuberów.

- To świetnie. Zadzwonię jeszcze do ciebie w tygodniu i powiem co i jak.

- Okej. No to do usłyszenia.

- Na razie.

Może to jednak nie był tak beznadziejny poniedziałek?

***************

Chyba zasługujecie na małe wyjaśnienia, czyż nie?

Rozdział nie pojawił się tydzień temu, bo byłam zbyt zdenerwowana przez serwis przewspaniałej firmy, której z nazwy wymieniać nie będę. Otóż specjalnie jechałam do NS aby odebrać laptop. który miał być już naprawiony, ale ci idioci wymienili mi jedynie panel LSD, a problem tkwił w systemie.Kiedy piszę tę notkę (08.03.16) pc jeszcze nie mam i korzystam z komputera stacjonarnego jednak to jak on działa to jest jakaś masakra.No nic. Koniec mojego żalenia się XD

WAŻNE!!!!!!!
Jest jeszcze jedna sprawa. Przykro mi o tym pisać, ale przyzwyczailiście się, że nie musicie nic robić a rozdział i tak będzie. To jest błąd. Od teraz jak nie będzie około 30 gwiazdek (a wiem, że jesteście w stanie to dobić) to rozdziału najzwyczajniej w świecie nie będzie. Poza tym proszę Was o te jebane komentarze, bo to nie tylko pomaga mi jako twórcy by moja opowieść była wyżej klasyfikowana ale także prywatnie daje mi to motywację której właśnie teraz potrzebuję.

Btw dzisiaj jest piątek, a rozdziały zazwyczaj dodaję w niedzielę. Jednak dziś miałam bierzmowanie i stwierdziłam, że dam sobie spokój z trzymaniem się terminu i dodam Wam dziś ten zaległy rozdział :D

PISZCIE CZY TAKIE ROZDZIAŁY (W SENSIE MONOLOG) PODOBAJĄ WAM SIĘ!
NO I WRESZCIE PERSPEKTYWA MAĆKA!

~
LunaShadow
aka
Królowa Lodu

CZYTASZ? KOMENTUJESZ I GWIAZDKUJESZ!

Close your eyes [FF Sheo]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz