#6 Całkiem dobra dupa z ciebie + w kij długie LA

1K 88 12
                                    

30 GWIAZDEK = KOLEJNY ROZDZIAŁ

Bal nigdy nie był moim ulubionym miejscem w Warszawie, ale jakimś dziwnym trafem to właśnie w nim spędzałam najwięcej czasu odkąd zamieszkałam w stolicy. Nie jestem dobrą imprezowiczką. Nigdy nie byłam. Od zawsze nie lubię dusznych klubów śmierdzących papierosami i alkoholem. Preferuję raczej małe domówki bądź spotkania w gronie przyjaciół. Nie potrzebowałam nigdy alkoholu, aby dobrze się bawić. Nie znaczy to jednak, że miałam słabą głowę, bo było wręcz przeciwnie. Problem mojego "imprezowania" tkwił w tym, że od małego wytyczałam sobie jasne granice i nigdy nie przeszło mi choćby przez myśl by przekroczyć, którąś z nich. Między innymi przez moje zasady rozpadł się związek mój i Dąbrowskiego. Jankowi nie podobało się to, że dałam mu jasno do zrozumienia, że nie zamierzam mieszać się w żadne intrygi, dramy i oszustwa. 

Jednak nie to w tej chwili jest istotne.

Właśnie szykuję się na wieczorne spotkanie. Nie miałam najmniejszej ochoty pojawiać się dziś w Balu, ale obiecałam Tomkowi, że go nie zawiodę. Czy to nie dziwne, że to właśnie non stop klnący Gimper należy do tej dobrej strony YouTube'a? O ironio. Ile razy nas losie jeszcze zaskoczysz?

Odnalazłam w garderobie czarną sukienkę bez ramiączek (media) i tego samego koloru czółenka. Zabrałam ubrania ze sobą do łazienki i zaczęłam się szykować. 

Po szybkim prysznicu i ubraniu się zrobiłam sobie delikatny makijaż, a włosy jedynie rozczesałam pozostawiając naturalne fale. 

Gdy wyszłam z łazienki usłyszałam dźwięk dzwonka do drzwi. Nie musiałam nawet podchodzić do drzwi, bo już po chwili w salonie pojawił się blondyn, który zapasowe klucze od mojego mieszkania miał już od dłuższego czasu.

Zielone tęczówki spoczęły na mnie, a na twarzy chłopaka pojawił się uśmiech wyrażający uznanie.

- No no Laruś... Całkiem dobra dupa z ciebie.

- Cieszę się, że doceniasz. No nie powiem, bo ty też nie wyglądasz źle.

Chłopak miał na sobie czarną bluzkę z dekoltem w serek i czarne spodnie. Oczywiście w ręce trzymał okulary przeciwsłoneczne, bo bez nich nie był by Igorem Ignacym Leśniewskim jakiego znam.

Zlustrowałam go wzrokiem. Był dokładnie taki jak za dzieciaka. Zaczepne spojrzenia i cwany uśmieszek kryjące intrygującą naturę blondyna. Zawsze zastanawiało mnie jakim cudem przez te lata chłopak ani trochę się nie zmienił. 

********************

W mediach nutka, której słuchałam pisząc.
#LunafankaSzopenazHajsówxD  

Jeśli rozdział się spodobał zostaw gwiazdkę i komentarz, a LA przeczytaj tylko jeśli Ci się chce. 

Ok, a teraz LA od Kira_xD, wybacz, ale nie odpowiem na wszystkie pytania, bo nie lubię się powtarzać, a na część nie ma sensu, żebym odpowiadała.
1. 5 faktów o sobie 
Nie będę w LA odpowiadać na takie "pytania" bo od tego jest FactsChallenge :)
2. Jak trafiłaś na wattpad?
Nie pamiętam, ale chyba szukałam jakiejś książki.
3. Dlaczego jak napiszę wyraz "wattpad" zaznacza mi, że to błąd?
Dlatego, że jest to nazwa angielskiego pochodzenia nie mająca polskiego odpowiednika.
4. Ulubiony jeden kosmetyk.
Nie mam, ale ogólnie lubię kremu Under20

5. Zdjęcie jakiejś twojej kolekcji (lakiery do paznokci, pędzle do makijaży, etc.)
To tylko część, ale zawsze coś

)To tylko część, ale zawsze coś

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

6. Dlaczego wattpad, a nie na przykład blogspot?
Tak w zasadzie to jestem i tu i tu, ale wattpada lubię za powiadomienia i aktywność użytkowników, a blogspota za możliwość ustawiania daty publikacji postu i ogólnie design. 
7. Piszesz od razu na wtt, czy najpierw w jakimś programie typu wordpad. 
To zależy co. Afire Love pisałam w wordzie, ale mam teraz to jedynie w formie screenów przez problemy z lapkiem. Close Your Eyes piszę w zeszycie i dopiero przepisuję, a resztę raczej od razu na wtt.
8. Wiesz co to choker?
Mhm, to naszyjnik, który nosi się blisko szyi. Mam, ale raczej nie noszę.
9. Co cię motywuje do pisania?
Aktywność czytelników <3
10. Sukienki, spódnice czy spodnie?
Spodnie i spódnice.
11. Bluzki z dekoltem czy bez?
z dekoltem
12. Pomalowane paznokcie czy nie?
Pomalowane.
13. Polecam CarolineWesley. Czytałaś coś od niej?
Nawet nie wiem kto to. 
14. Gry planszowe czy komputerowe?
Komputerowe albo karty.
15. Ziemniaki tłuczone czy całe?
Całe
16. Mięso wieprzowe czy kurczak?
Kurczak, wieprzowego wgl nie jem.
17. Lato czy zima?
Zima
18. Wiosna czy jesień?
Wiosna
19. Nuggetsy czy frytki?
Frytki
20. Kebab czy pizza?
Kebab
21. Zapiekanka czy pizza?
Pizza
22. Film czy książka?
Książka
23. Kolczyk w uchu czy w wardze?
W uchu
24. Kolczyk w nosie czy w brwi?
Ani tu ani tu
25. Kolczyk w pępku czy na języku?
Ani tu ani tu

26. Until Dawn czy Heavy Rain?
Mimo, że pasjonuje mnie efekt motyla to preferuję gry, które grają na moich emocjach, a z pewnością historia Ethana Marsa mocno mnie wzruszyła. Zdecydowanie HR. 

27. Szparagi czy Martin Stankiewicz?
Martin.
28. Matma czy polski?
Matma
29. Angielski, niemiecki czy francuski?
Francuskiego się co prawda nigdy nie uczyłam, ale to on podoba mi się najbardziej.
30. Wielka Brytania czy Niemcy?
GB.
31. Europa czy Ameryka (któakolwiek)
Europa
32. Miasto czy wieś?
Na chwilę obecną miasto, ale jako że mieszkam na wsi to powiem, że tu też jest świetnie.
33. Czarny czy biały?
Czarny
34. Niebieski czy pomarańczowy?
Niebieski
35. Żółty czy fioletowy?
Fioletowy
36. Czerwony czy zielony?
Zielony
37. Morze czy góry?
Góry

KONIEC.

Close your eyes [FF Sheo]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz