2 nominejszyns

870 37 12
                                    

Z góry mówię, że wszystkie zdjęcia podczas dodawania do kolaży przycięły się, więc nie są pokazane w całości

Uznałam, że skoro dostałam 2 podobne nominacje to jednak wykonam je razem.

1 nominacja jest do czegoś tam (xD) od luvmypizzas. To dziwne soł macz, że interesuje Was co mam w galerii xD Ogólnie ma to być 15 zdjęć.

Wybacz, że wykonuję tę nominację w nieco inny sposób, ale chcę użyć jak najmniej miejsca części opowiadania więc zrobiłam po prostu dwa kolaże, które opiszę. 

Będę je opisywać kolumnami

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Będę je opisywać kolumnami. W sensie obrazek z pierwszej kolumny, a następnie ten poniżej itd.

JPG NAMBER ŁAN: Interesujący mem, który dostałam na fb od Misiaczeeeg i widzimy na nim polski trójkąt bermudzki, a mianowicie Sosnowiec, Radom i Rzeszów. Mnie szczerze mówiąc najbardziej zastanawia miejscowość Raków. 

JGP NAMBER TU: Order z Hajsów? Tak. Bartek to dla niedoinformowanych twórca fan artów. Ostatnimi czasy stał się mocno popularny na grupie, bo tworzy małe rysunki (dodam od siebie, że są zajebiste) i daje grosz do porównania. 

JPG TZRECIE IKSDE: "Zamknij oczy i wszystko będzie dobrze"... czy tylko mi tu brakuje lenny face'a? Oczywiście to jpg z Jebaczy Tivolta, który swoją drogą jest jednym z dwóch ytberów, których oglądam od 2011 roku i nadal należy on do moich ulubionych twórców.

CZTERY:  Order jakiegoś azjaty... Czyli pozdrowienia dla wszystkich Hajsowników! Co tu więcej można napisać.

NAMBER FAJF:No i kolejny hajsowniczy order. Tym razem mamy na nim mojego ulubionego muzycznego twórce z Polski. Ogólnie polecam tego użytkownika serwisu YouTube. Dodam jeszcze, że autorką orderu jest Wiktoria Piechowska, którą serdecznie pozdrawiam. Szopena tak w zasadzie też pozdrawiam.

SIXXXX:  Gimperonatti... Czy tak bardzo widać, że jestem Hajsowniczką? Oczywiście kolejny świetny mem, który ukradłam z Hajsowników. Ehhhh... W mojej galerii jest ponad 650 memów, z czego większość jest z Hajsów.

ZIBEN BO JUTRO MAM SPRAWDZIAN Z NIEMCA:  Motyl. Ale nie byle jaki motyl. Ogólnie jest to taki jakby symbol teorii chaosu, ale wielu ludzi przypisuje go też do efektu motyla. Tak naprawdę jest to powiązanie, ale jak ktoś chce o tym poczytać to piszcie w komach, a ja odeślę wtedy do fajnego artykułu na ten temat.

ACHT:Screen ze snapa Gimpera xD Po prostu. 

DZIEWIĘĆ: Kolejny order z Hajsów? Tak. Tym razem nie wiem kto jest autorem, ale osobiście uwielbiam grafiki Laneta. Pozdrawiam czat ze streamów #teamLanet

CEJN:  No, thanks. Jedna z moich dawnych tapet na lapku XDDD

Kolejne 5:

[obraz usunął się sam, próbowałam naprawić to jednak niestety nie udało mi się :C]

1: Fanart ukradziony ze steama. Jak widać jest na nim Max i Chloe z LiS. Mega podoba mi się połączenie napisów Partner in crime i partner in time co widzimy u dziewczyn. 

2: moje włosy. nic ciekawego xD

3: Art ukradziony ze steama. Miasto post apo. 

4: "W 2016 zakocham się w Cyganie". Zobaczyłam na fb i nie mogłam nie zrobić ss.

i ostatnie 5: Kadr z filmu Rembola (dość starego filmu), na którym jest Danieluś i jego wtedy wypowiedzinay tekst: "Ale ja się trochę cykam" XDDDDDD

A druga nominacja to MY PHONE od Kira_xD.
My phone polega na pokazaniu Wam co kryje się w moim telefonie. Nie wiem jaki ma to sens bo na ekranach ciekawych rzeczy nie mam, ale co tam xD

No to najpierw moje menu. Wydaje mi się, żę jest raczej uporządkowane, a składa się w z 5 ekranów ( na ss niżej są w innej kolejności niż je opisze. Na pierwszym QuickMemo+ i folder ze wszystkim co związane z Google i skrót do wyszukiwarki, na drugim wszystko co związane z fotografią, czyli instagram, snap, apart, b612, galeria i pixlr, w którym obecnie robię okładki. Trzeci to główny, a więc mam na nim zegar i w zasadzie tylko to. Na czwartym mam odtwarzacz, fb, messenger, muzykę, hitboxa, wattpada i yt, a na piątym tylko skrót do sklepu play. Na pasku poniżej mam tradycyjnie dwie przeglądarki, klawiaturę aka rejestr połączeń, kontakty, aplikacje i wiadomości.
 Dalej mamy mój ekran blokady. W sumie nic niezwykłego. Po prostu czarno biała tapeta z kotem i myszką, skrót bez odblokowywania do połączeń alarmowych i apartu (przydatna rzecz), zegar z datą i blokada knock code (były jeszcze powiadomienia, ale jest tam mój prywatny mail więc wyłączyłam je xD).

 Po prostu czarno biała tapeta z kotem i myszką, skrót bez odblokowywania do połączeń alarmowych i apartu (przydatna rzecz), zegar z datą i blokada knock code (były jeszcze powiadomienia, ale jest tam mój prywatny mail więc wyłączyłam je xD)

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Galerii Wam niestety nie pokaże, bo na niektórych miniaturkach folderów są zdjęcia z moimi znajomymi. 

Moja muzyka to ponad 100 utworów więc pokaże Wam po prostu moje 2 ulubione listy odtwarzania :) 

Moja muzyka to ponad 100 utworów więc pokaże Wam po prostu moje 2 ulubione listy odtwarzania :) 

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

DO OBU CHALLENGY NOMINUJĘ Misiaczeeeg , Flortys i rainbow_bunny14!!! 

Close your eyes [FF Sheo]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz