Kendimi tanıtayım biraz ,benim adım sıla şu an 23 yaşındayım boğa burcuyum. Burcumun anlamını bilmem çünkü öyle şeylere inanmam.
Ben kendimi çok iyi tanımıyorum ama insanlar benim hep çok sessiz olduğumu ve korkak olduğumu söyler .Ama eğer intikam alacaksam ne sezsiz ne de korkak olmalıyım!! . Ben 10 sene önce yaşadıklarımı anlatayım sonra yaşadıkça yazarım .
(10 Sene Önce )
_ okulun ilk günü çok heycanlı yım .Ne yapacağımı nereye gidecegimi bilmiyorum. Kendimi biraz daha olgun hissediyorum çünki artık 7 sınıfa başlıyorum . Her sene olduğu gibi bu sene de çok çalışmam gerekli .Sırtımda yeni aldığım çantam içi boş çünki ne alacağımı daha öğrenmedim okulda öğretmenler ne alacağımız diyecek .Formalarımdan mağaza kokuyor .Yavaşça yürüyorum .Hava hafif rüzgarlı .Ben hep yere bakarak yürürüm.Size tavsiye etmem çünki yere bakarak yürümek tehlikelidir .Araba çarpa bilir.Okulun kapısının önündeyim çıkacak 6 7 tane merdiven var. Ben merdivenlerin birinci basamağındayım .Kafamı kaldırıyım dedim. Birde ne göreyim .Merdivenlerden inen sarışın, gözlüklü bir çocuk .O an tutuldum sanki heycan basdı beni .İşte o an çekeceğim işkencelerin ilk günüydü.İlk yaşadığım acı benim yüzüme hiç bakmadan, yanımdan geçmesiydi.