10 .bölüm

35 7 0
                                    

Başıma geleceklerden haberim yoktu tabi... Yusuf herkezin içinde beni sevdiğini söyledi.Ben tabi ki çok sevindim .Biraz sonra Aleyna gelip Yusufa tamam kabul ediyorum dedi.Yusufa baktım İLKEz onunla konuşdum .

Yusuf Aleyna ne diyor .Neyi kabul ediyor .Sen beni seviyormusun?? seviyormusun ??dedim.

Yusuf ta bana ne seni sevmesi ************ küfür**************
ben Aleynayı seviyorum .Sadece Aleynanın bir şeyi kabul etmesi gerekiyordu .Etmeyince bende sinirlenip seni sevdiğimi söyledimki Aleyna kıskansın diye .Sen Kimsin ki ben seni seveyim dedi .

NOT - (((Yukarıda koyduğum yıldızlar yazamadığım küfür.)))

Ben yusufa ne yapmıştımki. Sadece onu sevmiştim. Beni sevmemesine dayanıyordumda.Bana küfür etmesi ve küçük düşürmesi hem umutlarım ı hemde ona olan sevgimi bitirdi.Gitmemesi için dua ediyordum ya .Artık gitmesi için dua ettim . Çünki gözümün önünde Aleynayla aşk yaşamaları nı izleyemezdim.

Ve 2 dönem okula geldiğimde Yusuf gitmişti .Ona karşı o kadar kin duydumki .Aleynadan da intikam almak istiyordum .Herkez yaptıklarının bedelini ödemeliydi.

Aleyna yanıma geldi ve ağlayarak yaptıklarından çok pişman olduğunu , vicdan azabı çektiğini söyledi .Özür diledi .Çok Üzgün görünüyordu.Artık ondan intikam almak gibi bir gayem yoktu .Çünki bana göre pişman olmak ve Vicdan azabı çekmek Gerçekten ağır işdir.Benim ondan alacak bir ıntikamım kalmamıştı. Sema vardı bide .Onunda annesi ve babasının ayrıldığını duydum onada bişey yapmak istemiyordum.Yusufun yaptıklarını düşündüm     Ve
Ozaman kendime şöyle dedim.Büyüdüğümde Yusuf dan intikam almam gerekiyor.

Aşkmı ?İntikammı ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin