Rüyamda bana lütfen benden intikam alma dedi .Ben zaten çok vicdan azabı çektim .Bana bunu yapma dedi .
Rüyadan uyandım.Ve saate Baktım sabah ezanına 2 saat vardı.Kaltım kuran okudum en iyi öyle rahatlardım. Sabah olduğunda hazırladım ve evden hızlıca çıktım.Şikete giderken çok düşünceliyidim .Çünki rüyamda onun bana dedikleri Allah tarafından gönderilmiş bir mesaj olabilirdi.Ne yapacağımı şaşırtmiştim ki birde baktım şirketin önüne gelmişim.Arabadan indim artık herkez beni tanımıştı selamlıyordular. Odama çıktım .Eşyalarımı güzelce yerleştirdim. Birden kapı çaldı .Ben girrrrinnn dedim.Yusuf girdi içeriye .Yanıma geldi.Otyrabilirmiyim dedi .Bende tabi dedim .
Oda nasıl gidiyor ilk iş günün diye sorunca .Bende nasıl olsun iyi dedim .Oda bana rüyasın da beni gördüğünü söyledi o an şok oldum .Ve ağzımdan ne?!?! kelimesini kaçırtmiştim bile.O da niye bu kadar şaşırdınki diye sordu.Ben başka bir konu açtım.Bana sekreter konusunda yardımcı olabilirmisniz diye sordum.O da bana gülümsedi .çok merak ediyordum neden gülümsüyorduki. Neyse ya dedim içimden. Yanımda sabah evden yemek için getirdiğim muz vardı. Oda muz ü görünce yiyebilirmiyim diye sordu.Bende o nasıl soru yiyin tabi dedim.Muzu yedikten sonra salak gibi masanın köşesine koymuş .Koymuş derken aklınca koymuş muzun kabuğu yere düşmüş ve ikimizde bunun farkında değiliz .Tam ayağıya kalktı. Ben artık gideyim diye.Ben de ayağıya kalktım. Onu uğurlamak için .Nereye ugurlayacaksam sanki. Nereye gidiyor yandaki odaya !!!!Tam o sırada muz kabuğuna basıp o öküz ün üstüne düştüm. Göz göze geldik.