4. Bölüm

43 10 0
                                    

Haftanın son günüydü. Bizim okulda haftanın en iyi ögerncisini seçer ödüller verilirdi. Herkez merakla haftanın öğrencisinin kim olduğunu merak ediyordu.Mudür kim olduğunu açıkladı .7 sınıflardan Yusuf Hikmet dedi .Ben umursamadim .Bir an kafamı kaldırayım dedim .Bir de ne göreyim.Aşık olduğum ,her gece dua edip ağladığım sarışın çocuk elinde ödülü vardı.O gün yüzümde bir gülümseme vardı .Dostlarımdan nursena sordu .Neden gülümsüyorsun diye .Ben ona haftanın songünüya onu için dedim .Aslında haftanın songünüya olduğu için
gülümsemiyordum. Onun adını ve sınıfını öğrendiğim için gülümsüyordum.

Yaşadıklarımın üzerinden tam 3 ay geçti .Ben halan daha ona aşık Tım. Ona olan sevgim hiç azalmamiştı.Hatta daha da artmıştı. Benim en büyük ilacım umut etmekti ve birde dua etmekdi.Eminim bir gün benim duamda kabul olacaktı.Belki bu dünyada belkide ahirette beni seveceğine inanıyordum .

Umut etmek ve dua etmek insanı rahatlatıyor.

1.dönemin bitmesine az kalmıştı.Sınavlar iyi gidiyordu.Notlarım oldukça yüksekti.Yine bir cuma günüydü.Ogün güneş tutulması olacaktı.Bizim okulda öğle arası 1 saatir.Buyuk bir heycanla güneş tutulması bekliyorduk .Gökyüzüne çok bakamadık çünki çıplak gözle güneş tutulmasını izlemek tehlikeliymiş .Hava baya kararmıştı saat daha öğlenin 12 siydi .Öğle Arası bitti zil çaldı.yabancı dil dersine girecektir.Sınıftan bir kız adı rümeysa yusuf hikmet le ilgili bir çok bir şeyler diyordu .Çok merak etsemde yusufla ilgili ne dediğini ona sormazdim.Kesin yanlış anlardı. Yusufu sevdiğimi düşünürdü.Öyleydi zaten yusufu seviyordum ama onun öğrenmesi bütün okulun öğrenmesi demekti. Onun aklında bakla ıslanmazdı.

Derse girdik .Derste sadece rümeysa nın yusufla ilgili bildiği şeyleri merak ettim.Çok doğaldır sevdiğin kişinin hakında bir şeyleri merak edersin.Ama onunla ilgili kötü bir şey duymaya da tenezzül etmesin.

Aşkmı ?İntikammı ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin