7.Bölüm

35 7 0
                                    

8 sınıfa başlayalı bir kaç gün olmuştu.Bir çok şey değişmişti.Bazı ögretmenler gimişti.Okula yeni eşyalar alınmıştı. Sınıfa bir kaç yani kişi gelmişti .Ama değişmeyen şey yusufa olan sevgim di.

Artık bir şeye karar vermiştim.Dostlarıma yusufa aşık olduğumu söylemek istiyordum.Kendimi çok yalnız hissediyordum.Hepsine söyledim .Hiç biri bana kızmadı. Hatta çok yanımda oldular .Bana onlarda Umut verdiler .Biraz zaman geçtikten sonrada Aleynaya söylemek istedim .Ona şöyle dedim .
ALEYNA BEN YUSUFa AŞIĞIM .Onu ÇOK SEVİYORUM.
Bunları söylerken çok korktum ama derdimi birine anlatmanın insanı çok rahatlatiğini anladım.Sence o çok güvendiğim, yusufun onu sevdiğini bildiğim halde onu sevmeye devam ettiğim Aleyna bana ne dedi.
YUSUF BANA 4 YILDIR AŞIK .BEN ONUNLA İLGİLİ BİR ÇOK ŞEY BİLİYORUM. BİZ ONUNLA ÇOK ZAMAN GEÇİRDİK .HATTA BİZ ONUNLA KÜÇÜKKEN DANS BİLE ETMİŞTİK .

Dedi .Ben bir kere daha yıkıldım. Ben kendimi taniyamiyordum. Ben bu kadar gurursuz değildim .Aleynanın dedikleri benim yusufa duyduğum duyguları değiştirmemişti.Aleyandanda nefret etmiyordum. Ama ona acıyordum. Yusufu sevdiğimi bildiği halde bana dedikleri çok acımasızdı. Bu yaptığına Allah hesap soracaktır dedim ve köşeme çekildim. Günlüğüme yaşadıklarımı yazdım.

Aşkmı ?İntikammı ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin