Ben bir gün okula gitmemiştim hastaydım çünki .Ertesi günü okula geldiğimde dostlarımdan sema Aleynayla o kadar samiymiydiki biraz canım sıkıldı çünki Aleyanın bana yaptıklarını sema çok iyi biliyordu.Ama ben yine aldırmadım sıranın yanından geçerken bir den gözüm Aleynanın defterine kaymıştı semanın elinde kalem.deftere yusuf__aleyna büyük aşk ))) yazıyordu.Ben hiç dostum tarafından ihanete uğramamıştım.Onada sema sayesinde uğradım.Semaya hesap sordum .Neden böyle bişe yaptın diye .Oda sen yanlış anladın dedi .Bende ben anlayacağımı anladım dedim ve hızlıca oradan ayrıldım.Öbür dostlarımda semadan küsmüştü. Onlara benim yüzümden küsmeyin dedim ama semanin haksız olduğu görmüşlerdi.
Bir gün şunu düşündüm .Eğer Aleyna yusufa aşık olduğumu onu sevdiğimi Yusufa söylerse ben ne yapardım.Büyük bir cesaret toplayıp Aleynanın yanına gittim.Ona Yusufa hiç bir şey dememesini istedim .O da bana 10 kere yemin etti.
Tabi ben herkezi kendim gibi biliyordum.Yemin ettiği için yusufa hiç bir şey söylemeyeceğine inanmıştım. Takiii o güne kadar .Aleynanın en yakın arkadaşlarından biri yanıma gelip sen yusufa aşıkmışsın dedi .Ona sen nerden biliyorsun dedim .O da Aleyna Yusufa dediğinde duydum dedi.
Ben bir kere daha hayal kırıklığına uğradım.Aleynaya hesap dormadım .Bir kere sınıftaydım. Dostlarım beni hiç yalnız bırakmazlardı .Ama tevafuken hepsinin bir işi çıktı .Biri okul nöbetçisiydi, biri öğretmenin Yanındaydı,biri parasını evde unuttuğu için eve gitmişti, birisi hasta olduğu için okula gelmemişti,biride klubüne gitmişti.Yani sınıfta bizim gruptan tek ben vardım.Aleyna tahta kalemini aldı ve tahtaya Y-A yazdı . .