Rüyamdaki Tatlı Kız

223 10 0
                                    

Kızlarla Magix sokaklarında yürüyorduk. Stella birden çığırmaya başladı.

"Aaaaaaaaa!"

"Ne kim sana saldırdı Stella!" Dedi Tecna. Ve Stella'nın önüne geçti.

Stella mağaza vitrinine yapışmıştı!

"Aaaa kızlar indirimdeeee! Çabuk gireliiiiim!"

"Stellaaaaaaa!!!!" Dedik hep beraber.

"Off tamam kızlar off!"

"Kızlar bu kadar şamata yeter bence okula dönelim 3 saattir Magix'te yürüyoruz!" Dedi Flora.

"Tamam Flora, zaten benim de uykum var, dünkü kız yüzünden dün gece uyuyamadım. Hem saat de 11.45!" Dedim.

"Kızlar bencede gidelim çok geç oldu!" Dedi Aisha.

"Tamam o zaman dönüşüp de uçarak gitmeye ne dersinizzz?" Dedi Stella.

"Hayır Stella çok dikkat çeker!" Dedim.

"Of tamam Bloom yürüyerek gidelim!" Dedi Stella.

Odalarımızda...

"İyi geceler Flora."

"İyi geceler Bloom."

Bloom Rüya Görüyor...

"Bloom, Bloom!"

"Ah bu sensin! Bana dönüşümümü kazandıran kız!"

"Blooooooom çok geç kalmadan beni kurtarın!"

"Tamam ama sen kimsin?!"

"Bunu beni kurtardığın zaman anlayacaksın Bloom!"

"Peki, bu arada sen kendin niye kaçmıyorsun?!"

"Üç eski çağ cadıları yüzünden Sirenix lanetine yakalandım. Ve bedenim yokken dönüşemem. Sadece rüyalarında sana ulaşabilirim Bloom! Bana yardım et!"

"Aa dur gitme hayır dur!!"

Çığırarak Uyandı...

"Bloom iyi misin?" Dedi Flora.

"Ah evet Flora!" Dedim.

"Kendi kendine konuşuyordun, anlatmak ister misin?" Dedi Flora. O sırada eri Miusa girdi.

"Hey kızlar, çığlığınızı duyduk ve bir pijama partisi istediğinizi düşündük!" Dedi Miusa.

"Hayır Miusa, şimdi değil, Bloom kötü bir rüya gördü!" Dedi Flora.

"Hmm anladım. Gelin, Stella ve Layla. Kapıda durmayın!" Dedi Miusa.

"Bahse girerim bu kişi o kızdır!" Dedi Layla.

"Bahsi kazandın Layla, o tatlı kız rüyamda yardım istedi. Niye kendinin kaçmadığını söyledim ve bana ÜÇ ESKİ ÇAĞ CADISININ GÜÇLERİNİ ALDIĞINI SÖYLEDİ!!!!" Dedim.

"Aaah bu kötü bir şey, o kızı kurtarmalıyız!" Dedi Stella.

"Evet Stella, hemde yarın ilk işimizin o kızı kurtarmak olacağını söyleyebilirim!" Dedim...




Merhaba arkadaşlar bölümler kısa oluyor ama sebebi ilk bölümümün 1016 kelime olması cidden! Ama yinede çok kelime yazmaya çalışıyorum... Beğeniyorsanız vote ve yorum yapın fikirlerinizi açıklayın lütfen, çünkü bu sefer bölüm yazmak içimden gelmiyor çünkü günlük yazıyormuş gibi hissediyorum. Yani size değil kendime yazıyormuşum gibi...♡♡♡

Winx ClubHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin