Sky'la birlikte sihirle yaptığım şezlonglara oturduk. (Sihir az ama sonuçta bazı... BAZI eşyaları yapabiliriz)Sky doğruldu ve boynunu tuttu.
"Eem Bloom!" Dedi Sky.
"Efendim Sky?" Dedim.
"Diyorum ki acaba, şey yapalım mı?" Dedi Sky.
"Ney?" Dedim şaşırarak.
"Hani Stella ve Brandon çıkıyor ya," dedi.
"E-evet," dedim ne diyeceğini tahmin ederek.
"Acaba bizde denesek mi?!" Dedi.
"E-evet yani olabilir!" Dedim.
"O zaman çıkıyoruz değil mi?" Dedi.
"Eee sanırım öyle," deyip sarıldım. Ben ona itiraf edememiştim ama vakit gelmişti.
" Sky ben senden...hoşlanıyorum!!" Pat diye nasıl söylediğimi ben de bilmiyorum...
"Şey bende senden...!" Demesiyle o an ki sevincimi tahmin edemezsiniz.Miusa'dan...
Riven'la tartışmamız hâlâ aklımdaydı. Onu asla affetmeyecektim. Tatilim de kötü geçecekti. Hepsi Riven yüzünden. O sırada Riven buraya gelip yanıma oturdu. Bende kalkıp gidiyordum ki kolumu tuttu.
"Ne istiyorsun?!" Dedim bağırarak.
"Miusa beni bir dinle!" Dedi.
"Riven sen beni çok kırdın seni affetmeyeceğim. Üstelik hani benden af dilemek yoktu?!" Dedim.
"Miusa sen yanlış gördün, Alfea'da gördüğün o kız benim çocukluk arkadaşım, adı da Priscilla!" Dedi masumca.
"Sana inanabilir miyim?!" Dedim.
"Evet Miusa ben seni seviyorum!" Dedi Riven. İnanabilir miydim? Belki de inanmalıyım. Ya yalan atıyorsa, şimdilik affedebilirim. Ama gözüm üstünde Riven!!
"Seni affediyorum ama gözüm üstünde!" Dedim ve ordan uzaklaştım. Arkama yan gözle baktığımda Riven mutluluktan şarkı söylüyordu...
Bloom'dan...
Stella'nın yanına gidip Sky'la çıktığımızı söyledim. Ama Brandon'u gönderip. Benden daha çok sevinmiş gibi hareketler yapıyordu. Noluyor bu kıza??
"Ay yaşasın sonunda ohhh!!"
"Stella!!"
"Ay ne var Bloom?? Hiç mi sevinmiyim, peki!"
"Stella, sevin ama çıldırma!!" Dedim ve bana şöyle bir baktı.
"Bloom sen niye böyle giyindin??" Dedi. Parmağını indirip kaldırdı ve üstümde mükemmel bir bikini belirdi.
"Stella bu çok güzellll, bence burda bir defile yap...!" Dedim. Derin düşüncelere daldı. Sonra 'eeeeveeeet' diyip uzaklaştı. Bir kaç dakika sonra geldi. Ve elinde çizimleri vardı. Çizimler mükemmeldi."Bunları kimde deneyeceksin?!!" Dedim. Umarım bizde denemezdi.
"Tabiki de sizdeeeee!!!!!" Demesiyle sanki bayılıyordum. Ama çok da değil, neden mi? Çünkü Stella'nın çizimleri çok da fena değildi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Winx Club
FanfikceArkadaşlar geçenki yazdığım Winx Club doğru haliydi. Burda ise tamamen kendim uyduracağım... Ama kendi filmindeki doğrulardan da olur yani...