29-

159 4 0
                                    

Arkadaşlar şu iki bölüme de başlık bulamadım yardım eder misiniz acaba, benim tatlı perilerim? :))

Dışarıya çıktık. Stella kıyafetlere yapışırken ben Winx'e kavgayı anlatmakla meşguldüm. Sonra onun ağladığını... Hepsi güldü...

Miusa: Ay Bloom süper laf sokmuşsun yani!

Tecna: Bence de öyle! Ayna kırılır seni görünce falan ahahaha!

Layla: Yanii öyle tabii ama kızada yazık olmuş sanki!

Flora: Ay Bloom'a ne kadar acı çektirdi unuttun mu? Onlar timsah gözyaşlarıdır...

Stella: KEDİDİR KEDİ!!!

Miusa: Stella sen zaten dinlemedin sussana!

Stella: Yoo dinledim mesela şey dediniz... aaaa mor elbise çok güzel ben şunu alıp geliyorum bekleyin!!

Ben: Nasıl da dinlememiş ama!!

Tecna: Ah bu Stella!! Bu arada kızlar bir süredir uzmanları görmüyoruz değil mi!?

Layla kaşlarını çatarak Tecna'nın kulağına birşeyler fısıldadı.

Ben yine üzüldüm. Ahh Sky'ım... Benim yakışıklı prensim!

Flora: Bloom artık üzülemezsin! Zaten yeni bir yıl yaklaşıyor, yeni bir sene geliyor! Kolay kolay unutamayacağını biliyorum ama bildiğin oynatmış seni tatlım! Sky'ı boşver bizimle ol. Zaten biz parti verecekmişiz.

Biz: Ne partisi?

Flora: Müdire Faragonda dedi ki; Gireceğimiz yaz tatili var ve bu yüzden biz parti yapacakmışız!

Ben: Ay tamam hallederiz...

Oturduğumuz masadan kalktık ve Alfea'ya kadar gittik. Gitmeden Stella'ya söyledik. Elindeki 12 poşeti bölüştürüp ikili ikili bize verdi. Oha! Çok ağır bunlar! Hepimiz aynı anda:

Biz: Stellaaaa!!!!!



Arkadaşlar bayaa uzındu ama kaydetmeyi unutmuşum... üzgünüm...

Winx ClubHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin