Merhaba arkadaşlar güzel bir bölüm ile karşınızdayım... umarım beğenirsiniz... iyi okumalar, isteyenler yanında popcorn da yiyebilir :D
Hatırlatma: Layla'nın nabzı atmıyordu. Acaba ölmüş müydü?
Ve Yeni Bölümcüğümüz;
"Winx... Layla'nın nabızı atmıyor!" Dedim.
Hepimiz birbirimize sarılıp ağlamaya başladık. Layla bizi nasıl terk edebilirdi? Sonra birden bir ışık çıktı çiçekten. Hepimiz yaşlı gözlerle oraya baktık. Layla bu! Çiçek onu yukarı çıkarttı-çıkarttı. Sonra Layla'nın gözleri açıldı ve dönüştü. Ama istemsizce. Hepimiz Layla'ya atladık. Hemen telefonu çıkarttım ve görüntülü aramayı açtım.
"Layla kurtuldu, bunda sizin de katkınız var efendim!" Dedim.
"Size ne kadar teşekkür etsek azdır winx. Layla nerde?!" Dediler.
"Burdayım anne ve baba! Beni winx kurtardı..." dedi Layla ve yayın gitti.
Bir de baktık ki, canavarın parçaları tekrar birleşmiş ve telefona vurmuş. Stella tam onu vuracakken Layla onu durdurup;
"Dur Stella ben yaparım!" Dedi ve ellerini açarak;
"Morfix ağı!" Dedi ve canavarla aramızda bir bariyer oluştu. Bariyere kim vurarsa güç kendine geliyordu çünkü canavar denedi ve kendi gücüyle patladı. Çok geç olmadan yeniden birleşicekti ve Layla Morfixi kaldırdı. Sonra da Stella'nın yüzüğüyle kendimizi Alfea'da bulduk.
Sonra Griselda odaya daldı ve bize;
"Müdire sizi bekliyor kızlar ve Layla, durumunu soruyor, çabuk!" Dedi Griselda.
"Tamam Griselda!" Dedi Stella.
Ve müdirenin yanına gittik.
"Layla nasılsın?!" Dedi müdire.
"İyiyim müdire Faragonda!" Dedi Layla.
"Sevindim!" Dedi müdire.
"Müdire bize ne diyeceksiniz?!" Dedim.
"Tam üstüne bastın Bloom, bu aralar çok yoruldunuz ve bunun için bir tatile çıkmanız lâzım bence. Bu arada sizinle birilerini tanıştırıcam, taa Pixie Köyü'nden geldiler." Dedi Müdire.
"Pixie köyü mü!!" Dedi Layla heyecanla.
"Evet Layla, karşınızda, Lockette, Chatta, Digit, Tiun, Amore ve Piff!!" Dedi Müdire.
"Aa Piff uzun zaman oldu seni görmeyeli ve sizide!" Dedi Layla sevinçle.
Sonra bütün o küçük şeyler Layla'ya sarıldı. Sonra ayrıldılar. Pembe saçlı olan adı neyd... heh tamam Lockette bana gelmeye başladı.
"Merhaba ben Lockette, yön pixiesiyim!"
"(Gülerek) Ah ne tatlısın sen! Ben de Bloom, Ejder Ateşi Perisiyim!" Dedim.
Sonra elbiseli olan Miusa'ya giderek;
"Merhaba ben Tiun, görgü pixiesiyim!"
"Aaaaa ben de Miusa, müzik perisi, memnun oldum Tiun!" Dedi Miusa.
Sonra sarı saçlı Flora'ya giderek;
"Merhaba, ben dedikodu pixiesi Chatta!!!!!"
"Memnun oldum Chatta (güldü) ben de Flora, doğa perisiyim!" De Flora.
Sonra Tecna'ya da akıllı görünümlü birşey gitti.
"Ben Digit, kalbim telefondan desem yeridir, ve bu arada nanoteknoloji pixiesiyim."
"Bende Tecna, teknoloji perisiyim!" Dedi Tecna.
Tatlı olan başka bir pembiş de Stella'ya gitti.
"Merhaba ben Amore aşk/duygular pixiesiyim!"
"Ben de Stella, Parlak Güneş perisiyim." Dedi Stella.
Layla'ya da bebek gitti.
"Sen konuşmasan da olur Piff. Uyku pixiesi olduğunu biliyorum. Çok uzun zaman oldu görüşmeyeli, en son Darkar'ın kalesinde karşılaştık. Ben Darkar'ı tarihe gömmüştüm ama yine kaçmış!" Dedi Layla.
"Pat utaaaaaaa!" (Klasik Piff lafları demi okurlar? İzleyen bilir ;)))
Sonra Müdüre Faragonda bize bakarak;
"Evet winx bütün pixieler kendine uygun olan periyi seçtiler. Herneyse tatile birlikte gidin isterim tabiki. Bavullarınızı hazırlayıp buraya gelin ve ben de sizi sadece bir kaç eşya yapabiliceğiniz ama çok güzel bir yere ışınlıyabiliyim! Hadi şimdi gidin yatın sabah bavul hazırlarsınız!" Dedi Müdire Faragonda.
"Tamam Müdire Faragonda!" Dedik hep beraber.
Odaya çıkarken Lockette ile oynuyordum. Layla durduk yere bize
'Ah Piff, pixiler' falan diyordu. Bu mini perileri kastediyormuş meğer. Gözümden uyku aktığını hissedince istemsizce esnedim. Lockette da esnedi ve yatıp uyuduk. Yarın ki tatili düşünerek uyuduğumu ve heyecanımı siz yüzümden anlayın ;)Arkadaşlar başlıkta 3 ayrı önemli kısmı size yazdım. Tatillerinin güzel geçeceğini garanti edebilirsiniz... bu arada vote ve yorum yapın lütfen canlarım :)))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Winx Club
FanfictionArkadaşlar geçenki yazdığım Winx Club doğru haliydi. Burda ise tamamen kendim uyduracağım... Ama kendi filmindeki doğrulardan da olur yani...