Işık Ortaklığı Ve Waltor

236 11 5
                                    

"Ne?!"

"Noldu tatlı kardeşim?"

"Se-sen benim ablam mısın?"

"Evet Bloom!"

"Herneyse, annem ve babam nerede?!"

"O uzun hikaye, onu sana Müdire Faragonda anlatsın olur mu?"

"Ama neden?!"

"Çünkü o daha iyi biliyor!!" Diye bağırdı ve odadan çıktı. Daphne'nin arkasından bakakaldım. Koşturarak Müdire Faragonda'nın yanına gittim. Winx'te peşimden geldi.

"Bayan Faragonda bana hemen geçen günkü anlatmak istediklerinizi anlatın lütfen!!" Arkası dönüktü.

"Daphne anlatmıyor!" Hemen bana döndü ve;

"Daphne mi? O ne zaman geldi!?"

"Bugün!"

"Görebilirmiyim?!"

"Bana kızgın, lütfen anlatın!"

"Peki Bloom, seni kıramayacağım. Uzun uzun uzun zaman önce kötülerle savaşmak için annen ve baban ile grup kurmuştuk. Tabii başka krallıklar da vardı. Bu grubun adı IŞIK ORTAKLIĞI idi. En kötü kişi, Waltor adında bir büyücüydü. Hepimizden güçsüzdü, ama krallıklardan güç çalarak güçlendi. Leydi Griffin ve ben Tebak (3. Sezon) isminde ki bir kişiden yardım istedik. O da çalışmalara başladı. Daha sonra sadece içeriden kapatılacak bir boyut yarattı. Bu boyut çok güçlüydü ve ismi de; OMEGA BOYUTU idi. Daha sonra Enchantix adında bir sihir kazanmıştım. Bu sihirin yanında Peri Tozu vardı. Peri Tozu ile Waltor'u Omega Boyutu'nun derinliklerine sürükledim. Soğuk ve donmuş arazide yaşamını sürdüremezdi. Yıllardır orada buz tutmuş bir şekilde uyanık ve bekliyor, ama artık yaşlandık. Bir şekilde kaçarsa kazanamayabiliriz!"

"Ama ama Waltor kaçamaz ordan! Ama aileme nolduğunu söylemediniz!"

"Evet, o konuya gelince, Trix'in ataları Üç Eski Çağ Cadıları Domino'yu yok ettiler. Baban Oritel ve annen Marion, yaşıyor..."

"Nee nerdeler?!"

"Üç Eski Çağ Cadıları, senin Ejderha Ateşi'ni almak için savaşmıştılar. Sen daha bebektin. Ablan kaçıyor cadılar kovalıyordu. Ablan bir geçit yarattı ve cadılar gelmeden seni o geçite yolladı. O geçit Dünya'da,,, Gardenia'ya gidiyordu. Ama ablan ve ailen bilmiyordu. Daha sonra cadılar Sirenix'e büyü yaptılar. Ablan lanete yakalandı ve bedensiz bir ruh oldu! Ama ailene nolduğunu ablan biliyor,"

"Onun için mi elim ablamın içinden geçiyor?!"

"Evet Bloom!"

"Herneyse, benim bilmediğim noktaları ise ablan Daphne biliyor, ona sorarak öğrenebilirsin!"

"Tamam Bayan Faragonda!"

Koşarak ablamın yanına gittim. Aynaya bakarak ağlıyordu.

" Neyin var Daphne?!" Hemen bana döndü. Ve sarıldı.

"Sana bağırmamalıydım kardeşim!"

"Bende!"

"Özür dilerim!

"Bende özür dilerim!" Tekrar sarıldık ve duygusal ânı bozdum.

"Ailemin nerde olduğunu Bayan Faragonda bilmiyor. Üstelik sen neden söylemedin?!"

"Çünkü senin üzülmeni istemedim."

"Anlatmazsan daha çok üzülürüm!"

"Peki sen bilirsin, beni takip edin."

Daphne ışınladı bizi ve bir saraya geldik. Sarayın bazı kısımları yıkılmıştı. Üstelik buz tutmuştu.

"Burası neresi abla?"

"Burasııııı DOMİNO!!"

(Şuan winx'te ki duygusal müziğin biri çalıyor.)

"Ama daha gideceğimiz yere varmadık. Kraliyet Odası'nın birinde..."

Bir odada durduk. Ablam beni 2 tane kutunun yerine götürdü. Birisi boştu birinde taç vardı.

"Bu kutu niçin boş?"

"Çünkü oradaki taç benim kafamda!" Dedi. Evet doğruydu. Daphne'nin başında bir taç vardı.

"Bu taç da senin tatlı kardeşim!" Dedi. Taçı elime aldım. Taç birden bir görüntü çıkardı. Herkesin görebileceği bir görüntü.

Görüntüde ki resimlerle birlikte taç konuşuyordu. Ve bana dediki:

"........... (bu kısmı unuttum) İki kızının da öldüğünü düşünen kral ve kraliçe de yenilmeye karar verdiler. Ve sonsuza dek kızlarının öldüklerini düşünerek saraya dönmediler..."

Ağlamaya başladım. Ben ölmedim ama. Ablamda ölmedi.

"Neden neden?!" dedim ve ablamda bana;

"İşte bu yüzden sana söylemedim!" Dedi taçı elimden alıp kafama taktı. Ve bana;

"Üzülme kardeşim Winx, sen ve ben sayesinde ailemizi bulacağız!" Dedi ve Daphne ile sarıldık...

Winx ClubHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin