Darkar

257 8 0
                                    

Sky ve Bloom...

"Alo Sky, Alfea'ya gelebilir misin? Belki ordan dışarıya falan çıkarız? Ne dersin?"

"Tamam Bloom az sonra ordayım!" Dedi ve kapattı.

"Bravo Bloom, sonunda bişeyler başlıyor!!"

"Stella! Sen Brandon'la çıkıyorsun diye herkes çıkmak zorunda değil!"

"Sadece ben miyim sanki? Flora, ve Tecna da çıkıyor!"

"İyi aferim onlara! Ah işte Sky geldi!! Görüşürüz kızlar!"

Stella'dan...

Bloom çıkar çıkmaz pencereden baktım. Rüzgar Motoru'na binmiş gidiyorlardı. Nereye gittiklerini çok merak ettim ve takipe karar verdim. Dönüşüp gizlice arkalarından uçtum. Sky Bloom'u ıssız biryere götürüyordu.
Daha sonra motordan indiler. Tabii Bloom inerken düştü. Sky hemen eğilip Bloom'u kaldırdı. Kaldırırken Bloom'a nasıl baktığını görmesem ilişkilerine inanamam! Takibi sonlandırıp Alfea'ya uçtum. Ve kızlara söyledim. Gülüştüler...

Bloom'dan...

Sky bana çekici geliyordu. Ve daha 3 gün olmasına rağmen kendimi Sky'ın yanında güvende hissediyorum.

"Bloom şey, a-acaba beni..."

"A Sky dur telefonum çalıyor!"

"Tamam!"

-Alo Anne?

-Bloom, acilen Gardenia'ya gel. Burda bir yaratık var ve hepimize saldırı... aaah

-Anne?

-.......

"Sky benim gitmem lazım, sonra konuşalım!" Uçarak Gardenia'ya gittim. Bu insan kılıklı biriydi. Çok asiydi ve iğrençti.

"Hey ben burdayım!" Dedim. Bana baktı ve;

"Çekil yolumdan peri!"

"İnsanları rahat bırakmazsan asla!"

"Darkar, yenilmezdir! Yine gelicem ve bu sefer cici okulunuza saldırıcam. Alfea olduğunu biliyorum!" Dedi ve yok oldu. Hemen dönüşümümümden çıktım ve annemin yanına gittim.

"Anne sen iyi misin?"

"İyi,"

"Anne neyin var?"

"Hiç!"

"Anneee!"

"Sadece sinirlendim!"

"Neye?"

"Hemen dönücem dedin, dönmedin ormanda mı yattın sen?!"

"Hayır!"

"O zaman nerde?!"

"Anne bunu sana evde söyleyeceğim!"

"Tamam!"

Evde...

"Anne-baba....... ben bir periyim!"

"Ahahahahhahaha!"

"Baba bunun nesi komik?!"

"Kızım Stella'ya mı özendin?!"

"Baba ben ciddiyim, bak, Sihirli Winx Magix Winx!"

"Aaaa-aama bu nasıl olur?!"

"Ben zaten periymişim ama bilmiyordum. Bu arada evlatlık olduğumu da öğrendim. Ama hâlâ sizin kızınız, gerçek ailemin Prensesiyim..." dedim ve uçarak uzaklaştım. Sky'ın olduğu yere gittim ama orada değildi. Bende aramadım. Alfea'ya gidip Müdire Faragonda'ya bir şeyler sordum:

"Bayan Faragonda Darkar kim?"

"Sen Darkar'ı nereden biliyorsun?"

"Gardenia'ya saldırıyordu ordan pışpışladım ama bu sefer Alfea'ya saldıracakmış..."

"Olamaz, güvenlik bariyerini devreye sokalım ve perilerle hazırda bekleyelim."

"Evet bende Winx'e söyliyim ve herkes aşağıda beklesin dönüşerek!" Dedim ve odaya gittim koşarak.

Winx'e söyledim. Dönüşüp aşağı uçarak indik. Biraz sonra Darkar geldi. Ama bu sefer, çok güçlüydü ve yanında ekibi vardı, TRİX!!!!

Winx ClubHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin