Miusa ve Riven--Tatil

270 8 1
                                    

Bavulumu hazırlıyordum. Lockette bana yardım ediyordu. Flora uyuyordu. Stella zaten uyuyordur. Ben bunları düşünürken Flora'nın saati çaldı. Flora'dan önce yatağındaki Chatta öyle bir fırladi ki tavana yapıştı. Ordan da tam yere düşüyordu ki Flora tuttu.

"Günaydın Bloom!" Dedi Flora.

"Günaydın Flora!" Dedim.

"Ne o? Gardenia'ya mı gidiyorsun!?"Dedi alaycı bir tavırla Flora.

"Flora unuttuğuna inanamıyorum! TATİL!!!" Dedim bağırarak.

"Aah evet doğru!!" Dedi Flora ve bavulunu hazırlamaya başladı. Chatta da;

"Flora şunu al, ah bikinini al! Şapkayı unutma!" Diyip telaşa giriyordu. Lockette'ı omzuma alıp Miusa'nın yanına gittim. Kapının ardından sesler geliyordu. Kapı dinlemeyi sevmezdim ama bu biraz kavgalı gibiydi. Bu Miusa'nın sesiydi!

"Sana inanamıyorum Riven, bana bunu daha önce kimse söylememişti! İlişkimiz bitti anlıyor musun beni!? Arama beni bir daha! Yanıma gelip af dilemeye de kalkma! Tek kelimeyle BİT-Tİ!!!!"Diye bağırıyordu. Odaya tam giriyordum ki devam etti;

"Riven sen hala konuşuyor musun?! Birdaha suratını görmek istemiyorum! Şimdi kapatıyorum ve burda seni asla düşünmeyeceğim!!" Dedi ve kapattı. Ağlamaya başladı. Hemen odaya daldım. Beni görünce afalladı ve gözyaşlarını sildi.

"Riven'la mı tartıştınız?!" Dedim.

"Yoo hayır!" Dedi Miusa.

"Saklamaya çalışma tartıştınız!" Dedim.

"Evet! Tartıştık! Ve ilişkimiz bitti!" Dedi Miusa.

"Ne ara ilişkiniz oldu ki?!" Dedim şaşkınca.

"Olmadan bitseydi keşke!!" Dedi hala ağlayarak.

"Bu ânı bozarak soruyorum, bavulun hazır mı?!" Dedim.

"Evet. " dedi Miusa.

"Hmm, Tecna nerde?" Dedim.

"O şeyde... Tecna Timmy'le konuşuyor." Dedi Miusa.

"Tamam hadi bir yüzünü yıka sakinleş!" Dedim.

"Tamam!" Dedi Miusa.

"Lockette ben Miusa'yla gideyim sen de bavulumu kapat olur mu tatlım!?" Diyip fısıldadım Lockette'a.

"Tamam Bloom." Dedi Lockette.

Herkes Bavulunu Hazırladığında...

"Hadi kızlar Müdire'nin yanına!" Dedim.

"EVEEEET!!" dedi Stella da bağırarak.
Bizi Müdire'nin odasına ışınladı çünkü koridorda ki periler bizi görmesindi. Herneyse Müdire bizi görünce;

"Aa gelin kızlar!" Dedi.

"Hadi Bayan Faragonda! Biz hazırız!" Dedim sabırsızlıkla.

"Sıkı dur Bloom, uzmanları da çağırdım!" Dedi Bayan Faragonda ve Miusa birden 'kızgın-şaşkın' bir ifadeye büründü.

Az sonra uzmanlar geldi ve bizde aşağı indik. Riven Miusa'yla göz göze gelmeye cesaret edemiyor gibiydi. Sky'ın yanına gittim.

"Merhaba Sky? Uzun zamandır görüşmüyoruz değil mi?" Dedim.

"Evet Bloom ama tatilde görüşücez ve bu sefer de birbirimizi özlemek isteyeceğiz!" Dedi Sky.

"Evet! Herneyse Bayan Faragonda geliyor!" Dedim.

Bayan Faragonda;

"Evet artık gidebilirsiniz!" Diyip bir geçit yaptı içinden ilk uzmanlar geçti ve sonrada winx. En sondan ben girdim ve yeni bir maceranın başlıycağını düşünerek girdim...

Winx ClubHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin