Kıpırtılı Dalgalar

215 8 3
                                    

Darkar gözüyle birini arıyordu. Beni görür görmez işte orda diye bağırdı ve saldırdı. Ama ben kaçtım.
İçsel alev!" Diye bağırdım ve içimdeki ejderha çıktı. Darkar'a saldırınca Darkar'ın gücü yüzünden ejderham yere düştü.Daha sonra Darkar içimizden birinin güçlerini almak istedi ve gözüne Layla'yı kestirdi. Neee!

"Layla kaaaç!"

"Kaçmak mı? Hayır Bloom saçmalama!"

"Layla Darkar çok güçlü ben kaçınca oyuk oluştu yerde baksana!"

"Bloom ben Darkar'la daha önce de savaştım! Yine kazanabilirim!"

"Layla hayııııır!!" Geç kalmıştım. Layla'nın gücünü emen bir kalkan yaptı Darkar. Layla saldırdıkça güçleri azaldı yani gücü emildi! Ve bayıldı. Darkar trixle güldü ve bize;

"Siz ezik periler Lord Darkar'ın yanında bir hiçsiniz!"

Hemen bütün winx Layla'nın yanına gittik. Layla eski formuna dönmüştü. Stella öne atıldı;

"Kızlar Layla'yı Solaria'ya götürelim! Orda ona bakarlar!"

"Hayır Stella, bence onu gezegeni Andros' a götürelim. (Normalde Layla gezegenini söylediği kısmı size yazmadım ama bi ara konuşup öğrendiler.) Herkes kendi gezegeninde gücünü kazanabilir!"

"Bana kalırsa teknik olarak Bloom haklı..."

"Off tamam Andros' a götürelim!"

Stella, Solaria dedi ve yüzük asaya döndü bizi ışınladı Andros'a. Layla'nın babası ve annesinin yanına gittik. Layla'yı görünce koşturdular.

"Layla'ya noldu?!" Dediler.

"Darkar onun güçlerini aldı!" Dedik.

Aynı anda;

"Layla'ya sadece Andros' ta ki bir yer güçleri kazanmasını sağlayıp yardımcı olabilir. Orası da: Kıpırtılı Dalgalar adlı bir yer. Ama dikkatli olun orada kolları çok fazla olan ve kıpırdayıp duran bir canavar vardır. Sizi yakalarsa elinden kurtulmanız çok zor!"

"Layla için herşeyi yaparız!" Dedi bütün winx.

"Bol şans winx!" Dediler...

Ve bizde Kıpırtılı Dalgalar adlı yere yola çıktık...

Winx ClubHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin