Bölüm 3

20 2 0
                                    

Korkuyordum odalardan ilk sıradakine girdim el feneriyle etrafa göz gezdirdikten sonra burasının bilgisayar odası olduğunu anladım bir sürü bilgisayar ve masalardada bir sürü dosya olduğunu gördüm odanın sonunda bir kapı vardı beyaz bir kapı girmeye korkuyordum ama mecburdum belki yangın çıkışı o kapının ardındaydı yavaşça kapıya doğru yöneldim kapıyla aramda bir kaç metre vardı birden bir çığlık duydum bu emircanın sesiydi orada ne oluyordu hepimiz emircanın olduğu odaya koştuk ben ve kaan bu odayı araştırmaya başladık miraç da emircanla kaldı oda çok büyüktü birbirimize yakın yürüyorduk bu odada çok fazla örümcek ağı vardı odada bir kapı gördük kapıya doğru yürüdük kapı kolunu ittirdim ama açılmadı kaan aga dur ittirelim dedi zorladık ve kapı açıldı kapının ardında bir koridor vardı koridorun sonunu göremeyecek kadar örümcek ağı vardı kaana aga bence emircanla miraçın yanına gidelim emircanın kendine gelmesini bekleriz dedim kaan tamam dedi emircanla miraçın yanına gittik miraç orada ne var bir şey gördünüzmü dedi kaan bir koridor var ama heryeri örümcek ağı emircan kendine gelince bakarız dedi miraçda kafasını tamam anlamında salladı. Ee sen emircanla ne konuştun dedim miraça. Miraç, emircan yanlışıkla bir masaya çarpmış ve onu insan sanmış yanlızlığında korkusuyla  bağırmış dangalak. Ben emircana kanka kendini toparladıysan bir kapı var odanın sonunda oraya gideceğiz. Emircan kamerasını aldı ve tamam hadi beyler gidelim dedi. Benim karnım guruldamaya başlamıştı bile az az gurulduyordu ben acıktım dedim. Miraç aga yemek almadık kusra bakma dedi buradan bi çıkalım hepinize benden döner ayran dedi bizde güldük. Ama belkide çıkamayacaktık kim bilir ?

Akıl Hastanesinden KaçışHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin