2 KARANLIK GÜN !

133 8 4
                                    

Acil gelen hastayı ameliyat aldık. Ameliyat 3,5 saat sürdü. Yeni çıktım ameliyattan. Kapıdan çıkarken başımdaki boneyi çıkardım. Hasta yakınlarına durum açklamya başladım.
" Durumu şuan iyi yogum bakıma alıyoruz. Kendine gelmesin bekliyorum durum hakında o zaman daha çok bilgi ver bilirim. Tekrar geçmiş olsun. "
Diyip yanlarından ayrıldım.Kolumdaki saatte baktım. Olamaz saat 7 dimi? Hayır. Odama doğru yürümeye başladım. Yürüken yanıma Yaman geldi.

" Ameliyat nasıl geçti? "
" Iyi. Ama daha yaş çok gençmiş umarım sonraki hayatında böyle önemli bir olayı es geçmez."
" Umarım. Akşam yemeği için Onurla konuştum sende tamam demişsin."
" Evet bu sefer Onur dedi olsun ne yapalım."
" Tamam ben üstmü değiştirim gelirim."
" Tamam canım."

Yaman yanımdan ayrılırken Odamın kapısından içer girdim. Kapıyı kapatırken dikkatmi bir şey çekti. Bekleme bölümünde bir oturuyordu bir adam. Bana bakıyordu. Ona baktım görünce kalkıp gitti. Kapım kapatım pencereye koştu. Adam arkasına bakapı duruyordu. Sonra bir arabaya binip gitti. Koltuğuma oturdum. Ne oluyor yine benim izliyorlar. Ailem yani ailem sandım ailem. Bir şeyler dönüyor yine kimin başı belada? Bu benim ailemin huyudur birileri ne zaman başı belaya sokarsa benin izlemeye başlarlar. Kesin yine bir şeyler dönüyor. Arayıp sorsam olmaz çok kırıldım. Neyse kalkıp üstümü değiştirdim. Çatamı ve ceketim alıp odana çıkım.

" İyi akşamlar İdil hanım."
" İyi akşamlar."

Kapıyı doğru yürümeye başladı. Selin karşıdan gelirken gördüm.

" Selin ben çıkıyorum. Sen gece acil bir durum olursa bana haber ver. "
" Tamam İdil hanım. "
" Sana iyi nöbetler sabah görüşürüz. "

Hastaneni bahçesine çıktım Onur ve Yaman kapıda konuşyordu. Çok sevgil arkadaşım Onur 'un sevgil kız arkadaşı ki sevmiyorum kendilerin ama neyse. Yaman' nin yanına gittim.

" Ben geldim hadi gidelim."
" Tamam hadi."
...
Bir saattir ayın konuyu konuşuyorlar cidden mi?! Tamam kabul meslekleri doktor , öğretmen ne bileyim yada müzisyen hiç fark etmez bir erkek her zaman erkektır. Hele masada bir başka erkek varsa.

" Bakın bu konu sıkmaya başladı. O kadar işiniz arasında futbol nasıl zaman ayıryorsunuz. Bir de kırtırk yapıyorsunuz. "
Yaman bir elini omzuma koydu.
" Biz futbolla her zaman vakit buluruz."
" Evet katılıyorum."
" Biz de burdayızı."

Masada çok güzel bir sohbet vardı. Güzel bir akşam yemeği oluyordu. Onur'un dışardaki adamları görüp beni kenara çekmesi ile güzelim akşam bitti.

" Arkadaşım albilirmiyim? "
" Tamam biz kahveleri söyleriz. "

" İdil benimle gel."
Onur beni kolumdan tutup bir başka masaya oturtu.

" Onur ne oluyor? "
" Dışarda adamlar var . Ne oluyor? "
" Dışarda oldukları bilmiyorum. "

Ne oldun bende bilsem iyi olur . Güzelim akşamım mahfetmese iyi olurdu. Ben siz babamın kim olduğumu söylemdim dimi. Kendis biz kasabanın beyin kahyasıdır. O yüzden durumumuz iyi adamları flan var işte neyse.

" Arayıp baban sor. "
" Olmaz."
" İdil ne demek olmaz. "
" Olmaz Onur onula konuşmam."

Kafamı dışaya bakma için çevirdimde buna gerek kalamadı zaten. Hayır o burada değildi dimi. Aya fırladım. Dışaya koştum.

" Niye geldin? "

Durun bir dakika konlumdan mi tutuyorum beni ve canım yanıyor. Kolum hızla çektim.

" Gidiyoruz macera bitti. "
Ne? Geri dönmek mi? Bir adım geri atım.
"Ne dönmesi?"
"Macer bitti dönüyorsun."

Ne macresı fark eden oldum ama ben doktorum ne geri dönmesi? Hayır! Arkamdan Yaman ve Onur dışarı çıktı.

" İdil ne oluyor? "
Hız arkam döndüm.
" Yaman siz içer gidin ben hemen geliyorum."
" Hayır sen benimle geliyorsun. "

Babamın yani o adamın nefesini ensemde hissetim. Kıyamet kopacak. Yaman yanıma geldi.

" İdil kim bunlar neden onlar gidiyorsun. Eve gidiyoruz hadi."
" Ben onu babasıyım ve o benimle geliyor. Kardeşin evleniyor."
Durun. Hayır ya olmaz yoksa.
" Evleniyormu?"
" Evet evleniyor ve sende ."

Yaman beni tutup kolumdan çekti. Babamla karşı karşıya kaldılar.
" Ne evlenmesi kardeşi evleniyor onu evlenmesiden ne ilgisi var."
" Bu sözdur iki kardeş iki kardeşle ayın anda evlenir."
Hay ben bu söze. Duyum bu ses silah çektiler.
" O hiç bir yer gidip hiç kimseyle evleniyor. Hadi gidiyoruz."

Yaman'la arabaya yürümek için bir adım atık. Her yerde vardı görmeyeli baba adamların artırmış. Bir adım daha atık. Ve bir adım daha. Sonra bir ses duydum biri  ateş eti. Kimme? Bir anda Yaman döndüm. HAYIR! Yaman yanımda değildi. HAYIR! Yaman!...

AŞK OLMAZ DİMİ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin