What life is

405 5 2
                                    



Det er ikke alle som har det bedste liv, ingen har det perfekte liv. Ingen har den perfekte familie, nogen gang er livet bare anderledes for folk. Jeg prøver nogen gang at sætte fokus i mit liv og andres. Jeg prøver at se hvad forskellen mellem deres og mit liv er. Men kan aldrig finde et svar på det, jeg kender jo ikke til deres facade. Jeg kender ikke til hvordan de føler det og har det i deres hverdag.

Så har man også de dag hvor, nogen gange har du bare lyst til at græde i mens du ligger i din seng og høre stille musik, andre gang vil du være ligeglad. Eller det prøver du på, men du bliver såret  igen og igen ligemeget hvor du er eller hvordan det sker. Ender det altid med en tårer i øjne, det er det jeg har lært i livet. Det er hårdt at ingen forstår en, men man skal kunne lære det og det vender man sig til. Du har de dag hvor du kan græde over ingenting og andre dag hvor du kan grine over de mindste ting. Det liv vi har er ikke noget vi selv har valgt, men andre. Det er dem der vælger hvordan vi skal være, det er DEM som forandre os. Sårer, kærlighed, glæde og at være konstant sur er det vi har. Det er det vi alle mennesker har og vi skal leve med det ligesom alle andre. Der er konflikter i livet, måde svære og lette beslutninger. Det svært at træffe beslutninger, men i den sidste ende finder du en beslutning. Du ved aldrig om det er godt eller dårligt før du har truffet den og ved du hvad? Så ender det med at man har valgt den forkerte beslutning.

"Forfatter"
I får lige et kort indblik på hvordan jeg vil have bogen skal forgå, det er lidt indviklet. Men prøv at følge godt med som i kan. Denne kapitel er ikke rigtigt et punkt på Fanfiction, men mere hvad min historie kommer til at handle om. I får meget mere med næste kapitel og meget mere synsvinkel. Så glæd jer, for har så meget i mit hovede som bare skal ud. 
"Gizem Gultekin "

THE FEELINGTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang