"Man kan altid være sur på en familie medlem, men nogen gang skal du tag tingene stille og roligt. Det er ikke altid nemt at se på tingene for deres side, måske vil de bare passe på dig. De vil bare gerne være der for dig, og vil ikke have nogen gøre dig fortræd. Det er bare livet nogen gange, hvad skal man kunne gøre. Livet er ikke nemt, man skal tag mane konsikvenser.
Min synsvinkel
Jeg vidste ikke hvordan jeg skulle have det, mit hjerte gjord ondt bare ved at høre hans navn. Hver gang hans navn blev nævnt kunne jeg ikke få hans ansigt ud af mine tanker, det var svært at koncentrere mig med tingene omkring mig.
Jeg var så heldig at have venner omkring mig, eller den der mest var der for mig og stadigvæk er Cameron. Han får mig altid i godt humør, ligemeget hvad så vil han altid får mig til at smile. De her dage har været hårde, og de bliver ved. Jack har ringet konstant at jeg endte med at slukke min telefon, han har været her flere gang med jeg tog ham ikke ind. Jeg ved for hver dag der går så ringer han til Cameron for at høre, hvordan jeg har det. Kan stadigvæk ikke fatte at han har moden til at ringe til mig, efter det han har gjordt. Der bliver stillet spørgsmål hverdag der går på instagram, og i den sidste ende er det mig som får hate. Jeg kunne aldrig finde på at sætte Jack i dårligt lys, så jeg vil helst ikke skrive om hvad der er sket. Der er også noget som hedder privat liv, folk burde at vide.
Jeg vidste ikke rigtigt hvordan jeg skulle få min dag til at gå. Den var ret langtrukne, det var de fleste dage. Men lige den her i dag, den var ret træls. Jeg gad ikke op af mim seng, det var ret tideligt så jeg var sikker på at Cameron sov.
Jeg valgte at ligge mig selv til at sove, og prøve at få min dag ovre. Men det fik jeg ikke engang muligheden til, døren gik op lige pludselig og der stod han der og kiggede på mig.Forfatter: okay guys, havde fuldstændig glemt at skrive, og det er fordi jeg er på ferie. Så jeg kom lige i tanke om det, så i må meget undskylde... Then Sorry for et kort kapitel.
Xoxo Gizem
YOU ARE READING
THE FEELING
FanfictionAlt skal være svært, er jeg den eneste der har svært ved at finde den rigtige? Eller er det alle? Jeg ved ikke rigtigt hvor jeg skal begynde fra, det hele er noget rod. Jeg kan ikke holde styr på JackG, når Cameron står i vejen. Hvem skal jeg vælge...