"Kender du den følse at du slet ikke ved hvad du skal gøre, det med at om man skal høre på hvad andre siger eller gøre hvad man selv har lyst til? Eller at man prøver sit bedste på at gøre andre glad og de ikke prøver på at gøre noget når det gælder dig selv? Det med at man tænker mere på andre end man tænker mere på sig selv? Sådan har jeg det nogen gange"
Min synesvinkel
Jeg vågnede ved at JackJ ruskede lidt i mig, vi skulle nemlige spise. Det kunne jeg lugte enden han sagde noget selv. Jeg prøvede på at få ham overtalt med at sige 5 min mere for hvergang der gik 10 min. Men i den sidste ende, kaldte han på JackG, for Johnson kunne ikke få mig ud af sengen. Og jeg kunne se at han var ret sulten og ikke magtede at bruge sin energi på mig.
Jeg kunne høre nogen gå op af trapperne, 'Jeg skal nok stå op nu Jack' sagde du men indså at det var Cameron som trådte ind af døren istedet. Du så undskyldende på ham, for at tro det var Jack. Han smilte og sagde 'JackG sagde jeg skulle kalde på dig, ellers vil han nå få dig op på en hård måde' han grinte efter og vidste udmærket godt hvad Jack hentyd til. Det noget mellem mig og Jack.
Jeg grinte kort med ham, og rejste mig op for at gå ned sammen med Cameron. Vi gik sammen ned til stuen, hvor Johnson allerede sad ved bordet og Jack stod stadigvæk ude i køkkenet for at hente maden.
Jeg gik hen og satte mig ved siden af Jonshon, han så ret udmattet og træt ud. Jeg grinte kort ved at kiggede på hans hår, som sad til hver sin side.
Han kiggede på mig som om han ville spørger hvad jeg grinte af. Jeg nikkede bare nej, så han ikke skulle tro der var noget.
Han vente sig om og råbte efter Gilinsky. Tror videst han er for sulten, og lidt muggen. Jack kom ind med noget mad, som han havde brugt tid på at lave. Jeg smilte kort til ham og plaskede et kys på hans kind, da han satte sig ned ved siden af mig. Han gav mig et lille glem på mit lår og smilte.Vi valgte alle sammen at tag ned på stranden efter vi havde spist, vi gik langs ned mod vandt. Min føder kunne mærke den bløde sand og det kolde vand. Det var en følsen af frihed, stilhed og lyden af bølger som rammer ind mod kanten. Jack tog fat i min hånd og trak mig ind til et kys. Jeg smilte midt i kysset, og kyssede ham derefter på kinden.
JackJ og Cameron gik foran os, de grinte lidt. De snakkede om deres gamle minder de havde sammen. Hvordan deres Tour var for længe siden. Jeg kiggede over på Jack og han havde det største smil mens han kiggede på dem.
"Jack?" Sagde jeg kiggede på ham
"Hmm" sagde han og vente sig om for at se på mig.
"Hvordan tror det ville være, hvis jeg ikke var en del af dit liv?" Jeg anede faktisk ikke hvorfor jeg spurgte om det spørgsmål.
"Hvorfor spøger du om det? Mig liv er perfekt sammen med dig" han lød lidt skuffet, som om jeg mente at jeg bare aldrig havde mødt ham før.
Jeg kyssede ham forsigtigt "du ved godt jeg elsker dig ik?" Sagde jeg og smilte
Han smilte og kyssede mig på kinden som var svaret på et ja.Vi havde gået ret langt og det var begyndt at være koldt og mørkt. Jeg vidste ikke rigtigt om jeg skulle tag hjem til mig selv, eller om jeg skulle sove over ved Jacks. Cameron var her jo også, måske skulle de have en drenge aften i dag. Så må jeg heller tag hjem til mig selv, selvom jeg ville komme til at kede mig.
'Jeg må se at komme hjem af' sagde jeg til drengene som vendte sig om for at kigge på mig. 'Bliver du ikke ved mig i aften' lød det fra Gilinsky. 'Jeg tror det er bedst at jeg tager hjem i dag, måske en anden dag' jeg smilte kort og gav Jack et hurtigt kys på munden. 'Lad mig i det mindste følge dig hjem' Lød det fra ham.
'Nej det fint nok, det er ligevel ikke langt her fra' sagde jeg. Han så ikke tilfreds ud men kyssede mig på panden. 'Pas på dig selv, og ring når du er hjemme' sagde han. Jeg nikkede kort som et ja.
'Det var hyggeligt at møde dig Cameron' sagde jeg 'i ligemåde Selena, tak for i aften' jeg smilte kort og kiggede på Johnson som ventede på det var hans tur, typisk ham. Jeg grinte kort, og gik over til ham for at kunne lave vores håndtegn. Det typisk os som har vores egen håndtegn.
Jeg fik sagt farvel, og var allerede gået op mod vejen. Jeg valgte at gå hjem, da der stadigvæk ikke var så langt. Min tanker fløj rundt i hovedet på mig, jeg havde så meget. Men jeg prøvede at ligge det til siden, som om der ikke var sket noget.
Forfatter: Jeg ved ikke rigtigt hvad jeg selv synes om dette kapitel, men håber i kunne lide den. Der sker noget meget stort snart, bare tag det roligt guys. Det her er bare starte på deres kærlighedsliv, eller kun på Selena's. Jack bliver ændret og mange andre flere ting. Vil ikke afsløre meget, Cameron kommer snart med i Selenas liv osv. Har allerede skrevet for meget om det, tusind tak til dem der overhovedet gider at læse med. Det har været et styk tid nu sidst jeg opdaterede. Men håber det går, da jeg har for travlt med mange ting. Der kommer meget op i Sommerferien, så glæd jer. XOXO
- Gizem Sena Cakir
YOU ARE READING
THE FEELING
FanfictionAlt skal være svært, er jeg den eneste der har svært ved at finde den rigtige? Eller er det alle? Jeg ved ikke rigtigt hvor jeg skal begynde fra, det hele er noget rod. Jeg kan ikke holde styr på JackG, når Cameron står i vejen. Hvem skal jeg vælge...