Drunk Jack G

76 3 0
                                    

Min synesvinkel
Jeg kunne høre at mit navn blev råbt flere gange efter mig.
Jeg vidste ikke engang hvor jeg gik hen, det eneste jeg vidst var at jeg skulle være alene.
Alle de løgne og alle de ting der var sket i denne korte periode var for svært for mig til at kunne stå på mine egen føder.

Tårne trillede og mit syn blev sløret. Jeg gav op, det var det jeg gjord.
Jeg satte mig ned på kantstenen ved vejen, og  græd mine øjne ud. "Høre nu på mig" en stemme kom tættere på og en hånd blev lagt på min skulder. Jeg fjernede hurtigt mine tårer og så det var Cameron. " Jeg ved ærligt ikke hvad Jack snakker om, jeg har aldrig gået med  til en aftale omkring sådan noget" sagde han og trak mig ind i hans favn. "Du ved Jack er fuld, og når han er fuld kan han sige nogen meget dumme ting. Han ved aldrig hvad han selv siger Selena" der var et kort styk tids stilhed.  "Jeg har følelser for dig fat det, jeg elsker dig" sagde han.
Jeg kiggede op på Ham og kiggede ham i øjne. Et lille smil undslap. Jeg lænede mig frem og fandt vej til hans læber. Jeg kunne mærke mig selv være i live igen. Det var ligesom mit første kys igen.

Jeg brød ud fra kysset da jeg vidste det var forkert. Jeg vidste at det her ikke skulle gå på denne måde lige nu. "Du bliver nød til at give mig tid, tid til at hele mig selv. Tid til at finde mig selv" sagde jeg og kyssede ham hurtigt på kinden.

Forfatter: Wow Wow Wow, længe siden guts. Sorry for at det tog mig langtid, men har ikke rigtigt haft den følelse for at skrive igen, men så havde lyst igen. Men UNDSKYLD!! Håber i er kommet godt ind i det nye år? Og undskyld for et kort kapitel. Vi ses snart igen!! 

THE FEELINGWhere stories live. Discover now