Kisses and Exesses

91 3 0
                                    

"Det hele er så forvirrende, men så ik alligevel. Jeg ved hvad der forgår, men mit hjerte siger noget andet. Jeg ved ikke hvad jeg skal vælge, det køre rundt i hovedet på mig"

Min synesvinkel
Cameron løb over og hoppede op på sengen, som et lille barn. "Ik mere sove, du skal ud af sengen nu. I dag skal vi have det sjovt" råbte han nærmest.
Ærligt talt så magtede jeg ikke noget, og det kunne han sikkert også se på mig. "Skal vi?" Sagde jeg med en træt stemme. Og han nikkede  ja. Jeg tvang mig selv op af sengen, og skubbede ham ned fra sengen, jeg små grinte lidt da han kiggede ondt på mig. "Jeg gøre mig klar så kommer jeg" sagde jeg og tvang et smil på læben.

Da jeg kunne se han var gået ud af døren, gik jeg over til mit skab og fandt hurtigt noget tøj. Jeg magtede ikke rigtigt at gøre noget ud af mig selv, så jeg tog bare sko på og gik ud til stuen hvor han sad og ventede. "Er klar, skal vi smutte" sagde jeg stille. Han rejste sig op af sofaen og gik hen mod døren og ned til bilen. "Hvor skal vi hen?" Spurgte jeg nysgerrigt. "Hemmelighed" sagde han og grinte kort. Flere hemmeligheder fedt nok for mig.

Det tog sin tid før vi kom, men det var nok en okay tir alligevel med lidt musik i baggrunden.
"Så, håber du kan lide det" sagde han og smilte.
Vi gik langs ned ad en vej og jo tætter vi kom jo  smukkere blev det. Jeg kunne se en vandfald her, og selv her fra var det smukt. "Hvor kender du det her sted fra?" Spurgte jeg ham.

"Det kan være min hemmlighed" smilte han. Han tog fat i min hånd og trak mig med længere frem. Jeg havde det varmt og var nervøs. Hvorfor? Det ved jeg ikke, men en ting jeg ved er at Cameron kunne gøre mig glad.

Små hår på armen blev stritte, af det kolde vand som ramte mine fødder. Den kolde vand ramte min ryk, og da jeg vente mig om så jeg at det Cameron som sprøjtede  vand på mig. Jeg ville ikke golde mig tilbage men skubbede ham mod vandfaldet, men en hånd tog fat i min arm og der endte vi begge våde under vandfaldet.

Vi begge valget at gå bagved vandfaldet for at få noget luft, og det var noget af de smukkeste sted jeg har været før.
"Tak for alting" sagde jeg og kyssede ham hurtigt på kinden.
Et smil kom frem på hans læber, og det gjord det også på mine.
Uden overhovedet at tænke over det, lænede jeg mig frem og kyssede ham.

Forfatter: Hey guys.. Min MacBook er gået i stykker, så jeg har ikke haft muligheden for noget. Så jeg valgte at skrive på telefonen, og det tager mig ret langtid. Næste uge skal jeg arbejde mega meget, da jeg snart holder pga at jeg fylder 18. Så der bliver sikkert ikke langt noget op, håber jeg kan nå at skrive noget hvis jeg ikke er for træt. Men skriver måske 2 kapitler i morgen eller kun 1 og opdatere den næste uge. Men håber i alle har en mega god ferie. Vil gerne sig tak til dem der læser med, der ikke så mange, men håneret lommerne flere senere. - Gizem
Ps. Ja kort kapitel, lang til en anden gang

THE FEELINGWhere stories live. Discover now