Hizmetçi

384 17 9
                                    

Sabah sabah alarm sesiyle uyandım. Yataktan kalkıp elimi yüzümü yıkadım. Okul formamı elime aldım üzerime geçirdim. Düzleştiricimi fişe taktım, mutfağa geçip elime bir ekmek alıp içine ne bulduysam koydum sonra tost makinesine koyup odama geçtim düzleştiricimi elime alıp saçlarımı özenle düzleştirmeye başladım. Etrafı yanık kokusu alınca.
"Hay allah benim belanı vermesin. Ekmek yandı lan" diyerek hızla mutfağa koştum etrafta dumanlar vardı. Hemen camı açtım. Evim küçüktü ailemden hayatımdan kalan tek şey küçük bir ev. Ama bana yetiyordu.
"Lan Mira bir boku da becer be kızım" dedim kendi kendime. Odama geçip geri kalan saçlarımı düzleştirdim. Fişi çekip üzerime polarımı ve asker botlarımı giyip evden çıktım. Hava biraz yağmurlu ve ben kendime lanet ettim insan şemsiye almaz mı ya. Offlaya puflaya ilerlemeye devam ederken hızla geçen araba üzerime su sıçrattı
"Lan ibneee naptın sen ya off her yerimi bok ettin" diye söyleniyordum araba durdu bende hızla yanına gidip yerden taş aldım camını indirdim çok sinirlenmiştim. Arabadan bir erkek indi ve üzerime geldi.
"Lan sürtük camımı ne kırdınnn" diye saçımdan tuttu. Canım yandı biraz bu yüzden ayağına tekme attım ve elinden saçlarımı kurtardım ama ellerine bir tutam saçım kaldı bende sinirlenerek.
"Senin yüzünden üstüm başım mahvoldu birde kalkmış bana sürtük dedin üstüne üstlük saçımı yoldun" diyerek cırladım.
Beni baştan aşağı süzdü.
"Bile bile yapmadım. Ama sen camlarımı bile bile kırdın şimdi bir tarafını satsan bu camları ödeyemezsin." Dedi bana iğneleyeci bakışlarıyla benim de ağzım açıldı ne dedi bana şimdi bu "bir tarafını satsan bu camları ödeyemezsin" dedi evet param yoktu ve bu züppenin arabası da pahalı bir şeye benziyor fakat bana o kelimeyi nasıl der.
"Ne diyon lan sen. Kaç para şu cam" üzerine bir adım atarak elimle arabasını göstererek.
"10.000" dedi ağzım açık kaldı evin camlarından bir fark yoktu ama nasıl o kadar para bu arabanın camı ya. Diyerek içimden konuşurken. Bana güldü "sana ne dedim küçük bir tarafını satsan ödeyemezsin" dudağının yanını kıvırarak bana baktı bende o şaşkınlıktan çıkıp.
"Bak bana iki de bir şöyle kelimeler kullanma. Ödicem camının parasını sen sadece bana 1 hafta ver" dedim.
Bana baktı "aslında benim başka bir fikrim var" dedi sinsi sinsi sırıtken bende ona baktım sinirle "neymiş o" dedim soru sorarak.
"Bir tarafını satsan ödeyemezsin dedim sana ama benim eve hizmetçi gerekli gel 1 hafta çalış ödemiş ol" dedi sert tavrıyla bende şaşırdım biraz sonra ona "bana hizmetçi muamelesi mi yapıyorsun oğlum sen. Ben öderim sana gerek yok" dedim bana baktı sonra eline kağıt aldı ve bana uzattı "al" baktım ve tekrar bana "Al sana kızım sana küçük bir iyilik yapıyorum onu da şu üstünü kirlettim diye." Dedi ve bende elimi uzatıp aldım. Sonra arabasını açtı ve içeri girdi. "He birde benim adım Berk" dedi göz kırparak. Bende ona şaşkın şaşkın bakarken birden uzaklaştı.
"Allahın salağı ne adamın arkasından bakıyon öyle, hem haklıyken suçlu oldun iyi bok yedin" dedim kendime sonra üstümü başımı temizlemeye çalışarak okula yol aldım.

*****
Berkin ağzından

Yolda ilerliyordum sonra bir kıza bilerek su sıçrattım. Kızlarla uğraşmayı seviyordum. Bakalım bu napcak diye merak ettim ve ilerde durdum. Kız eline taş aldı camımı kırdı. Hırçın birine benzediğini anladım ve bende indip kızın saçını tuttum sonra tartıştık ve kız bana camımın fiyatını sordu, biraz fazla verdim fiyatı çünkü onu evime hizmetçi yapıp onunla eğlenmek istedim. Kıza numaramı verdim ve gittim "bugün şu hizmetçiyle eğlenip kovim en iyisi. Yeni hırçın hizmetçi gelmeden önce" dedim ve kuzeyin yanına arabayı sürdüm.
--------------
Mira.

Okula geldim ilk ders edebiyatti. Derslerim çok iyi ama be edebiyat dersini pek sevmem. Bu sene son senem bursluyum. Kendi ayaklarımın üzerinde durmam gerekli kendimden başka kimsem yok ama tek dostum sevda hariç. Sevda bugün okula gelmedi annesiyle babası ayrı oldukları için bugün görüşme vardı. Yani annesinin sevdayı almak istediği için dava açttığı icin sevda da zorunlu olarak mahkemeye gitti. Zil çaldı ve dersi düşüncelerimle bitirdim ilk ders böyle geçti önümde 4 ders daha vardı. Biz 12.30 da çıkıyoruz hep oda kolej okulu olduğumuz için bugün iş bulmalıydım 1 hafta da 10.000 lirayı nasıl bulabilirim ki tek çarem o evdi. Elime kağıdı aldım ve numarayı aramaya koyuldum.
......

"Alo" sesiyle biraz gerildim.
"Şey ben Mira. Bugün hani üzerimi Mahveden o salağı aradım da" dedim dalga geçer gibi sonra bana güldü.
"He şu camımı kıran olmalısın sen" dedi dalga geçerek.
"Evet benim" dedim sonra bana
"Noldu niye aradın yada dur tahmin edim teklifimi kabul ettin dimi" dedi bana iğneleyici sözleriyle
"Evinin adresini ver" dedim lafı uzatmayarak.
"........" adresi verdi ve telefonu yüzüme kapattı.
"Şu na bak lan telefonu yüzüme kapattı" diye isyan ettim. Ders zil ders zil ders zil bugün böyle okulum bitmişti. Şunun verdiği adrese gitmek için yola koyuldum ama üzerimde de formalarım vardı ve yine de gittim eve.
Ev kocaman gözuküyordu dışardan bakıldığı zaman şifre gibi birşey vardı kapıda bilmediğim için dışardan zile bastım ve daha sonra bir ses bana,
"Kim o" dedi
"Ben Mira. Berk le görşmem gerek" dedim ve güldü bana karşı taraf
"Berk değil. Berk bey diceksin" dedi ve kapı açıldı. İçeri giriyordum bahçe çok güzeldi hele ki evin dış tasarımı çok hoş ve mükemmel di. Köpeklerin sesiyle korktum ve koşarak kapıya gittim. Kapıyı çaldım "her yerde kapı var ya. Ne bu" diye sitem ettim o kapı da açılınca karşıma da sabah ki salak sırıtıyordu "gel. Orda öyle dikilmeyi düşünmüyorsun" dedi bende ona baktım "çekil de geçim o zaman" dedim ve eliyle işaret etti içeri girmek için bende içeri girdim. Salon kocamandı, benim evim kadardı salon bu yüzden ağzım açık kaldı ve bir ses "ne o çok mu bayıldın" dedi bana gülerek bende ona döndüm "ne bayılcam be ev işte" dedim sonra o da bana gülümsedi ve eliyle salonu gösterdi bende onun eliyle gösterdiği tarafa geçtim ve salon da kocaman L koltuk ve kocaman televizyon vardı orda dikildim bana baktı "geç otur. Konuşalım biraz yapacaklarını anlatim" dedi bende kafamı salladım. Dediği yere oturdum bana baktı ve "beni iyi dinle 1 kez anlatıcam sana" dedi bende " tamam anlat o zaman sende ne bekliyon" diye laf soktum bana baktı sonra "bu evde 2 kişi yaşıyoruz. Biri ben diğeri kuzenim KUZEY. Kuzey geceleri gelir seni rahatsız etmez. Sende 1 hafta evi temizlersin yemek felan yaparsın. Okula gidiyor gibi duruyorsun formana bakılırsa okul dan çıktığın zaman gelirsin saat 00.00 da gidersin." Dedi gece eve gitmek benim için sorun değildi tek olduğum için ona "tamam bana uyar" dedim. Sonra bana elini uzattı "anlaştık o zaman" dedi bende elimi uzattım "anlaştık" dedim bana baktı ve "kuzenim Kuzey'in zıttına gidecek hareketler yapma aynı şekilde benim de. Birde kıyafet konusuna gelirsek en alt ta hizmetli odası var orda kıyafetler var onları giyersin yarın, bugün işe gerek yok gidebilirsin." dedi bana bende "tamam" dedim ve ayağa kalktım sonra ona baktım "ne duruyorsun yolu biliyorsun git" dedi bende ona hiç birşey söylemeden çıktım ve evin yolunu tuttum. Eve geldim güzel bir duş aldım biraz yemek yedim ondan sonra pijamalarımı giydim ve uyumaya çalıştım.
.........

Evet arkadaşlar bu benim hikayem yorumlarınızı merakla bekliyorum nasıl buldunuz bilmiyorum bu yüzden bana yorum yapar mısınız. Biraz da vote lütfen :))

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 04, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Serserinin AŞKIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin