Nemůžu pochopit, proč mě prezident určil leaderem těch opic. A ještě k tomu takhle najednou. Celou dobu jsem měly za leadera Min. Ona má pevný nervy -na to že je nejmladší-! Grrrrr. „Hej Ice! Přestaň koukat na Show Me The Money a doval sem tvůj línej zadek nebo ti useknu tu krásnou tvářičku a nalepim ji na víko od záchoda!" Ice jen nadzvedla své obočí, pokrčila rameny a dál sledovala jak se lidi dissují. „Hej! Slyšelas co unnie řekla?" Zařvala Soo odněkud a zalehla naší ledovou princeznu. Chytla jí za ruce a přitáhla ji po zemi. Zrovna jsme řešily jestli debutujeme a minialbem nebo normálním albem. Proč to nerozhodne prezident nebo náš manažer? „Minialbum! Vždyť ten zbytek písniček můžem použít na comeback!" Zařvala KiShoo a Min přikývla a zvedla ruku. „Full album!" Zaškemrala Soo a na tenhle návrh se zas přidala Ice. Všechny rázem zmlkly a podívaly se na mě. „Nečumte tak! Vypadáte jak paviáni." Zamračila jsem se a podívala se na seznam všech našich písní. Bylo jich šestnáct. „Šestnáct je přeci příliš na normální album. Ale přece nebudeme debutovat s minialbem! Full album o dvanácti písních a repackage s dalšími čtyřmi!" Zvolala jsem. Všechny na mě zbožně zíraly. „Co je?" Bože. Ani plastika jim už nepomůže. Natáhnu ruku a vrazím facku KiShoo, která je nejblíž a tváří se nejhůř. „Héj!" Napřáhne se a schodí mě na zem.„To si vypiješ, vyškrábu ti oči!!" Skočila po mě a začala mě fackovat. Já dělám to samé a snažím se zkopnout ten obří zadek ze sebe. „Nechte toho!" okřikne nás Ice a my se radši uklidníme a začnem trénovat. Když bylo pět ráno, všechny jsme si uvelebily na zemi či židličkách a daly si voraz. Nutně bych potřebovala sprchu. „Holky půjdem do dormu se převléknout a umýt." Oznámím a vyjdeme z budovy. Některé kolemjdoucí školačky okouněly a fotily si jí. Trénovací budova CGY je docela hezká. Velká okna z venku neprůhledná a prosklené velké dveře, nad kterými bylo modrými psacími písmeny napsáno CGY. Nechci se vytahovat, ale nápis jsem navrhla já před třemi roky. S holkama jsme ni nasadily černé roušky s různými nápisy a obrázky. Já na něm měla napsáno BTS, HaeTu JiYoung sunbaeho logo, KissU logo céleho BIGBANG, Min GOT7 a Soo taky BTS. Jop jí malm nejradši. ARMY sisters! Nikdo nás naštěstí nezná a tak se bez problémů dostaneme do našeho dormu, do kterého jsme se nastěhovaly nedávno. Měl velkou předsíň, ve které se válely tucty párů našich bot od sportovních po jehly. Na zdi viselo velké zrcadlo a několik háčků na bundy a kabáty. V předsíni byly čtyři dveře. Za prvními se skrývala kuchyňka propojená s obývákem. Na jedné straně jsme vařily a na té druhé jsme jedly a dívaly se na televizi. Za druhými dveřmi byla velká koupelna se dvěmi sprchami, záchody a umyvadly. Skoro (záchody) jako ve školách. Za třetími byl pokoj s dvěmi postelemi. Jedna u okna a druhá kolmo k té první u zdi. Ta u okna je přirozeně moje. Pokoj byl větší, protože většinu tvořily šatní skříně, šuplíky a stoly. O pokoj se dělím se Soo, takže logicky máme celé zdi polepené plakáty. Na mé straně je Jimin, na její straně V. Pak máme společnou poličku s plyšáky, jejich alby i svítícími tyčinkami. Přes boční zeď u dveří máme šatník. Naštěstí máme stejnou velikost oblečení a tak se o oblečení občas dělíme. Nebo se občas poperem a žalujeme na sebe naší moudré maknae. A nakonec za čtvrtými dveřmi je o něco větší pokoj s palandou a normální postelí. Ice spí na té inviduální a ostatní na palandě. Popravně tam mají pořádnej binec. Snad větší než u nás v pokoji. A to všechen binec je KissU a ostatní dvě se už ani nesnaží uklízet. „Leadere uvař něco." Řekne Soo. Kopnu ji do zadku. Ona se na mě podívá s naprosto vyděšeným výrazem a rukama na hrudi. „Ty-tys mě kopla??? Mě? Tvou ARMY ségru! Jaks mohla!" Řekne tragicky a začne brečet. „Jo jaks mohla!" Přidala se Ice. „Unnie nic nevař, ten sporák budeme ještě potřebovat." Poklepe mě maknae po rameni a míří si to do kuchyně. Nemůžu tomu uvěřit...i Min se proti mně spikla! „Budu si stěžovat u Daesunga!" Ukáže jim svůj nejdelší prst na pravé ruce a zavřu se v pokoji. Daesung je prostě můj sourozenec. Občas si nenápadně utahujeme z ostatních v BB. Ale tak aby si to uvědomili až tak pět minut potom. Perfektní terč je třeba Riri. „Dneska ti to ale sluší vypadáš jako sněhurka! Jablko?"
Riri:„ Díky.....hej! Nejsem ženská děvka!!"
Po chvíli poslouchání hudby jsem zaznamenala příchod vorvaně. „TY! Tys mě kopla do prdele!!" Za to ti unesu Jimina a prodám ho tvému nepříteli!!" Hulákalo to zvíře. „No tak to teda ne!"
„To teda jo!!!" Skočila jsem po ní na snažila se jí udusit jejím polštářem s potiskem TaeHyunga. Ať tě ve tvých snech taky zavraždí!
ČTEŠ
UNSTOPPABLE (ZASTAVENO.)
FanfictionUnstoppable je (smyšlená) korejská rookie skupina s pěti talentovanými dívkami. Pracují pod CGY Entertainment. Je jednou ze čtyř nejvyhlášenějších firem v Koreji (YG, SM, JYP & CGY). Dívky rychle upoutají pozornost nejen mladých posluchačů, ale i os...