2.

110 10 0
                                    

Preview ep.3
„KAŠLU NA TO! UŽ NECHCI BÝT ZPĚVAČKA! ODCHÁZÍM ZE CGY!" zařvala jsem a začala se klepat jak čivava ve sněhu. Dám si hlavu do dlaní a pevně zavřu oči. Kašlu na debut! Budu prodávat zmrzliny v zoo!

................

Ďáblova hvězda mě probudila z krásných snů obsahujících Jimina a Soo, která umírá pod mýma rukama (ano, mám divné sny). Bylo půl šesté a za hodinu si pro nás měl přijet nový manažer a odvézt nás dodávkou do školy. Vsadím se, že do zas bude nějaká shit kraksna, která při cestě prdne a my budem zas jezdit MHD a čekat na dalšího novýho manažera. Protáhnu se a odhodim ze sebe peřinu. Hned jsem začala litovat. V našem dormu bývá tak max 19°C a já génius šla spát v kraťasech a tílku, hah. „VSTÁVEJTE PAVIÁNI!" zařvu ještě u postele a co nejrychleji se došoupu do koupelny. Projdu kolem sprch a otěvřu další dveře, za kterými je KONEČNĚ záchod. Kdo navrhoval tenhle dorm sakra! Na záchodě jsem si zaspala dalších pět minut, než někdo kopl do dvěří. „Unnie dělej nebo ti sežereme snídani."
„NEEE!" rozrazila jsem dveře (které mrdly KissU do ksichtu) a bleskově udělala každodenní ranní proces. Když jsem vešla do obývací kuchyně - můj triviální název pro tento pokoj -, zjistila jsem, že všichni ještě spí. „ KissU ty dneška umřeš!" Vzala jsem vajíčko se skříně a namířila si kurz směr koupelna a nastavila cíl na KissU hlavu. Znova jsem rozrazila nějaký dveře a vběhla rovnou dovnitř. Rychle jsem hodila vejce na blond hlavu a utekla. „Chceš umřít?!" ozval se křik, který rozhodně nebyl KissU. Byl Ice. Bože zachraňte mě před tím Yettim!! Rychle jsem se schovala za gauč, ale brzy zjistila, že je to blbý místo na schování se před obludou. Chytila mě za mé krásné a perfektní vlasy a začala mě za ně tahat. „Ty náno! To vejce si vypiješ!" vřískala a mlátila mi hlavu o naši naštěstí velmi měkkou pohovku.
„Měla bych tě poslat Dragonovi na převýchovu!" věděla jsem že tenhle line zabere. Sklapla a nechala mě být. Konečně. Yetti se vrátil do sprchy a do snídaně nevylezl. Jako správná leaderka jsem vzala kastrol a vařečku a začala budit kuchařku Min a spáče Shoo. Flákala jsem vařečkou do kastrolu a vyřvávala náši písničku, která je něco jako ost k naší existenci? Huh. I don't know!! Zítra nebo dneska bychom na to měly točit MV.
„I CAN'T STOP. MAYBE I AM UN-STOP-PAB-LEEE. WOAH OAH MAYBE YOU CAN'T STOP ME EITHER. NEVER GONNA STOP!!!" KissU a Ice se zázračně objevily vedle mě a vyřvávaly též. Soo se uvnitř pokoje probudila a přidala se k nám. Min otevřela dveře od svého pokoje a poházela na nás všechny její polštáře. „Ztište se idiotky! Nejsme jediný v tomhle domě!"
„ Jo jenomže ty jsi jediná, která tady umí dobře vařit, tak hejbej zadkem!" řekla jsem jí a poplácala její tvářičky.

„Kámo-ško, kdy se zas uvidíme s ostaníma?" ozvala se najednou KissU. Soo se na ní podívala jako pedofil, který spatřil své vysněné dítě. Stejně tak jsem se na ní podívala já a dvakrát nadzvedla obočí. „S jakýma ostatníma?"
„Eeh, Super Junior, Jackson áá...BB?" řekla potichu.
„WAAAAAA TOBĚ CHYBÍ PANDA ŽE JOOOO?!?!"
„KISSU CHYBÍ SEUNGRI!!! LÁSKA NEBESKÁ!" Zařvaly jsme se Soo naráz. „Hele jajo je s ním prča!" Hájila se blondheadka a pozvedla ruce na obranu proti nám.
„Prča." zopakovala po ní Soo. Zrovna jsem chtěla něco namítnout, když se ozval zvonek. „Kdo je to?" Všechny jsme se seskupily k obrazovce, na které byl nějaký třicátník. „Dobrý den, tady Song JooHae.  Jsem váš nový manažer a za patnáct minut byste měly jet do školy. „Dobríí dén!" pozdravim jak pošuk a otevřu. Všechny jsme pozdravily a uklonily se.„Hello we're UN-stoppable!"
„Můžem valm říkat SongJoo?" Zeptám se a poskočim nadšeně na místě. Manažer chvíli mlčel a pak pokrčil rameny. „Proč ne."
Pak jsme se seznamovali a povídali o plánu na tento důležitý měsíc a pak vyrazili do školy. „Woah!" Hlesla HaeTu když viděla dodávku, která nám teď bude sloužit jako limuzína. Byla obrovská! Úplně stejná jako má Dragon sunbae! „Nebude na nás JiYoung sunbae-nim naštvaný, že máme podobnou dodávku?" špitla Soo, která má ze všech sunbae příšerný respekt. Opak mě. Já kritizuji vše co dělají, co nosí a nenápadně narážím na to, že jsou teplouši. Ovšem ze srandy. „Proč by mělo Ji sunbae vadit, že máme černou dodávkou? Všechny celebrity mají takovou dodávku! Cítím se jako po debutu!" Zaculila se Ice. Všechny souhlasíme a pochválíme SongJooa za skvělý výběr vozidla. „Plácli jsme se přes kapsu." zasmál se. Když jsme přijely před školu, dodávka upoutala většinu pozornosti studentek a studentů. Zajeli jsme radši někam do rohu a zastavili. „No tak jestli se na nás takhle bude zírat furt, tak budu nervní celý život." Vzdychne si Min a vystoupí. Po škole už na nás čekal manažer s naší novou bomba dodávkou, aby nás svezl na plac, kde jsme měly točit naše video. „Holky, školu máte omluvenou na celý týden, takže se soustřeďte pouze na práci." řekl namátkou SongJoo a my zvážněly. Snad se ješte dneska vyspíme. „Je čas, všechny do kostumérny!" zvolala jsem a následovala vedoucího manažera.

UNSTOPPABLE (ZASTAVENO.)Kde žijí příběhy. Začni objevovat