TUHLE KAPITOLU PÍŠU S MÝM CHABÝM MOZKEM PŘES TÝDEN, TAK SI ZASLOUŽÍM HVĚZDIČKU!
Měla jsem na uších sluchátka a oči jsem měla nalepené na monitoru počítače. Nevím jak dlouho pracuju, jenom vím, že jsem udělala asi osm fakt složitých beatů a několik melodií. Chystala jsem se na další, když v tom mi někdo odtrhl sluchátka. Lekla jsem se a zamračila se na viníka.
„Soo, neruš mě!" Okřikla jsem jí. Mračila se na mě. Proč se mračí, když ví, že mě při práci nemá nikdo vyrušovat? Chytila mou hlavu a natočila ji k oknu. „Je ráno! Za dvě hodiny máme hostovat Sukiru spolu s Ryeowookem!" Vykulila jsem na ní oči a znovu se podívala z okna, abych si to ověřila. Slunce opravdu začínalo vycházet.
„Sakra!" hodila jsem sluchátka na stůl, vypnula počítač a pobrala hotové skladby.
„ UMYJ SI SVŮJ HNUSNEJ KSICHT!" houkla po mně ještě Soo.
„JDI DO PRDELE!"Na Sukiře jsme mluvily o našem albu a spamovaly repackage, které vychází dva dny před showcase, o nás o dalších plánech a o některých nedávných skandálech. Pak Ryeo vyžvatlal, že jsme si blízké i se Suju a občas spolu pořádáme ddeokbokki party. Fanoušci na live chatu začali šílet ještě víc než předtím, takže jsme měli lehce přetížený systém, ale jinak bylo všechno v pohodě. Po natáčení jsme si pokecali a pak se zase rozloučili kvůli focení na ELLE. Odpoledne jsme zas někde vystupovaly a v devět jsme zas zapadly do tělocvičny, kde jsme asi čtyři nebo pět hodin točily dance practice verzi.
Celou noc jsme zas trénovaly a vymýšlely choreografii. Není vůbec lehké vymyslet tanec, při kterém se vám hlas netřese jako koze na drogách. Myslím, že naše choreografka i Kiss z toho byly na prášky. Představení v MB a Inkigayo nám už pro tenhle týden skončila. A stal se zázrak! Vyhrály jsme cenu na MB! Byla jsem tak neuvěřitelně happy a skoro se tam rozbulela. Ale jako správný leader jsem pronesla děkovnou řeč a až pak bulela jako holky v zákulisí, kde jsme se objímaly a mačkaly. Neměly jsme ani čas to oslavit. Stihly jsme tak na Vapp natočit pětiminutový video, ale aspoň to. Hned brzy ráno jsme odjely na venkov na další jacket photoshoot pro druhou verzi alba. Na sobě jsme buď měly zase mikiny nebo džínové bundy, obyčejnou sportovní obuv a potrhané džíny nebo černé legíny. Comfy, simple & nice. Jo a CHEAP. Sice jsme měly super oblečení, ale fotily jsme u MOŘE. Nemám ráda, mokro, natož vodu. EEWW, water!
„YeSeul, nemůžeš Munnie unnie (xD) změnit outfit? Na sekundu jsem si myslela, že tu stojí nějakej obtloustlej sněhulák!" houkla na naši stylistku Ice potom, co si mě prohlídla od shora dolů a zpět.
„Grrrrr, jdi se bodnout!" zamračila jsem se. Nemám náladu na hrátky pí*o. Otočila jsem se a nadupala si to někam pryč. Kdybych měla náladu na hraní, už má zkopanej zadek.
„Munnie, jsi v poho? Chováš se nějak divně." sjela mě pohledem KissU a já udělala to samé.
„Cože? Proč?" zeptám se zmateně a několikrát zamrkám.
„Normálně bys mi teď vytrhala všechny vlasy za to, že jsem porušila dohodu a neoslovila tě unnie a ty nic."
„Nemám náladu a ani jsem si toho nevšimla." pokrčila jsem rameny. Popravdě jsem toho moc nenaspala. Kdykoliv jsme měly volno, tak jsem skládala beaty a melodie, protože ty předchozí šéf zavrhl. Všechno to úsilí k ničemu! Takže jsem zase na nule a můj stres level na nejvyšším bodě. Teď už vím, jak se Suga neustále cítí - chtěla bych jen spát, spát, spát. A spát. Skupinové focení už skončilo, stejně tak i moje individuální. Tím pádem jsem měla už volno a místo sledování toho, jak se fotí ostatní, tak jsem se zavřela v teplé dodávce a zkoušela usnout.„KTEREJ ZKURVYS**!!!" Vyjekla jsem napůl naštvaně a napůl vyděšeně, když ticho prolomilo příšerný vyřvávání mýho mobilu. Zrovna když jsem už usínala!!
„Haló?" řekla jsem unaveně.
„Holky měly pravdu." ozval se nějaký příliš nadšený hlas. Z hlasu byl rozhodně poznat zářivý úsměv.
„Kdo volá."
„RaeMunie, prober se už!" Zasmál se hlas. „To jsem já, Donghae." Chvíli se mi v hlavě roztáčela zrzavělá kolečka než mi to pomalu docházelo. Podívala jsem se na displej, abych se přesdvěčila. Vskutku... Na mobilu zářila velká písma, které nastartovaly mou racionální mysl.
-FISHY ❤️🐟-
„WHAT??? DONGHAE OPPA?!?" Rázem jsem byla vzhůru a plná života. Donghae! Můj milovaný bratříček! Jediný sunbae, který nás zničehonic oslovil, když byl v CGY kvůli točení MV a začal se námi bavit. Choval se k nám tak přirozeně, že nám pořádně přirostl k srdci. Taky byl můj osobní rádce, když jsem měla problémy o skládáním písní.
„JAK SE MÁŠ NA VOJNĚ? JSOU NA TEBE HODNÍ?! A CO STRAVA, JÍŠ POŘÁDNĚ? BOŽE PROČ SES NEOZVAL DŘÍV???" vychrlila jsem na něj, že i Eminem by mi líbal nohy. Donghae se jen nervózně zasmál. „No tak, RaeMunnie, nejsem nejmladší, musíš na mě pomalu! No..takže: mám se dobře, ostatní se ke mně chovají velmi mile, jídlo je tu super a promiň, neměl jsem čas."
„A ostatní?"
„Moc často se nepotkáváme, jelikož jsem v jiném oddělení, ale jak se zdá, nemají se nejhůř." Po deseti minutách mého intenzivního výslechu musel znovu končit. Aff, můj Hae. I'm so proud if you. Miss you boy! (LEE DONGHAE FIGHTING!)
Setřela jsem si slzy radosti a úlevy z tváří a vyšla z dodávky. Po dojemném pokecu a podpoře Rybky jsem se cítila mnohem volněji. Před dodávkou stály Kiss a Ice. Jenže jsou tak ošklivé a tlusté (ještě k tomu na sobě měly černé bundy, které sahají až k lejtkám), že jsem se příšerně vyděsila a vykřikla. Ochranka a někteří technici k nám přiběhli a zkontrolovali nás.„Rae, ty jsi vážně kunda protočila očima Kiss, když konečně odešli.
„ŽÁDNÁ RAE, UNNIE." Sykla jsem a skočila jí na záda.
„ FÚÚÚÚJ!! Sundejte to ze mě, sundejte to ze mě!" hulákala Kiss a točila se dokola, zatímco já se jí držela jako klíště.
„POMOOOOC!! MANAŽERE HELP!" Hysterčila a natáhla ruku k Junniemu, který se na nás díval opodál a točil nás na mobil. TAK TOHLE NA YOUTUBE DÁVAT NEBUDEŠ JUNNIE, O TO SE POSTARÁM. „Koalá!" ozvalo se odněkud a Soo taky skočila na Kiss, tentokrát zepředu. Všechny jsme se rozplácly na zemi a políbily štěrk. Zvedla jsem hlavu, abych se zorientovala, ale v tu chvíli mě zalehla nějaká tlustá kráva, pravděpodobně Ice a na tu krávu si ještě sedla maknae. Kiss pode mnou marně lapala po dechu a Soo o patro níž, již odcházela do světa mrtvých.
„Holky, uklízíme!" Křikla po nás Jane a kopla do hromady idolek. Po focení jsme hned jely do blízké budovy, kde nás čekal rozhovor.Moderátorka na nás byla hodná a celou dobu se mile usmívala, že jsem se divila, že jí nebolí tváře.
„Jak už je světu známo, jste si velmi blízké se svými sunbaes, a ještě k tomu klučičími! Se kterou si jste nejblíže?"
Podívala jsem se na holky. Které na mě kývly, abych odpověděla já.
„No to tak máte. Před debutem, jako trainees, jsme si byly hodně blízké se Super Junior, teď už moc ne, jelikož jsou obě strany velmi zaneprázdněné a nemáme plány, kde bychom se aspoň míjeli.."
„Mohu se zeptat konkrétně s kým nejvíce?"
„Lee Donghae sunbae. Hodně nám pomáhá a podporuje nás." řekly jsme s Min a já si vzpomněla na telefonát před hodinou.
„Henry-gun!" zvedla ruku Soo. „Jo, určitě Henry a Heechul! Šaškové jedni." pleskla se do stehna Ice a zasmála se. Henry je asi jediný ze SuJu, který ze Soo dokáže vymlátit její sebedůvěru a donutit jí s ním komunikovat jako normální člověk.
„Pak tu jsou BIGBANG, naše ses-, teda bráchové." pokračovala jsem a nenápadně se podívala do kamery. You saw that Seungri?
„Bráchové?" zeptala se ta paní.
„Hodně se škádlíme a dissujeme. Ovšem ze srandy! Nezabíjejte nás VIP!" vysvětlila KissU a rukama se začala bránit před neviditelnými fanynkami.
„Já to nedělám! Popravdě si s nimi sotva popovídám. Což je vlastně škoda." řekla Soo a nervózně si poškrábala zátylek.
„Proč?"
„Má z nich respekt." řekly jsme ostatní unisoso. „Přehnanej." dodala Ice a my několikrát kývly.„A ještě tu máme Bangtan sonyeondan! Mnoho diváků velmi zajímá, jak jste se tak rychle spřátelili?"
„No to máte tak, přijely jsme na místo vystoupení, úplný rookies a nikoho jsme neznaly. Tak jsme se prostě zvedly a zaklepaly na první šatnu, na kterou jsme narazily. A úplnou náhodou to byli BTS! No a pak se naši schopní leadeři se ujmuli seznamování."
„Necítili jste se nějak trapně nebo tak?" ptala se dál.
„No zpočátku trochu, ale naštěstí tady naše RaeMun a KissU jsou velmi společenské. Stejně jako V a ostatní chlapci -kromě Sugy a Jungkooka-. Díky tomu jsme se sblížili rychle." Dodala Soo.
„Tak a teď ta hlavní otázka, která užírá všechny fanoušky: Kterého člena z těchto jmenovaných skupin máte nejradši?"
„Jestli myslíte jenom jednoho, tak to asi bude těžké!" zasmála se Min. „Hrozně moc." odsouhlasila Soo.
No jasně. Vždyť ty máš přece Mint Sugu...___________________________________
UFFF ...NO KONEČNĚ MŮJ MALÝ MOZKU! NEBOJTE SE, PRACUJU NA TOMHLE KAŽDIČKÝ DEN. JENOM NEJSEM NĚJAKÝ SPEED SPISOVATEL A TAK MI TO "TROCHU" TRVÁ...
ČTEŠ
UNSTOPPABLE (ZASTAVENO.)
FanfictionUnstoppable je (smyšlená) korejská rookie skupina s pěti talentovanými dívkami. Pracují pod CGY Entertainment. Je jednou ze čtyř nejvyhlášenějších firem v Koreji (YG, SM, JYP & CGY). Dívky rychle upoutají pozornost nejen mladých posluchačů, ale i os...