5.

125 8 0
                                    

Na showcase jsme trénovaly jak psi. A ještě k tomu škola urgh. Byla ještě otravnější než předtím! A že to vůbec jde.

Dáte mi pls autogram?
Vaše telefonní číslo?
MILUJU VÁÁS!!
Budeš se mnou chodit?

Sice taky miluju naše fanoušky, ale nemusí za námi lézt třeba až na záchod! Otráveně jsem šoupala pantoflema po chodbě, zatímco mi všichni ustupovali a fotili mě. No krása! Mun je vaše spolužačka! Hrbí se a má na sobě pantofle za babku, rozesílejte to všude po světě!
Nejradši bych šla spát! Myslím, že dvě hodiny spánku fakt není dost na to, abychom fungovaly a učily ne nějakej blbej sinus tohohle a tamtoho. Otevřela jsem svou skřínku, ze které vypadlo pár dopisů. Dělala jsem jakože jsem za ně ráda a strčila je zpátky.
„Co to ku*va!" Vyprskla Ice, když z její skřínky vypadlo asi padesát dopisů. Heh, nemá být ta nejhezčí. Kiš kiš! Viděla jsem jak moc je otrávená a nasraná, ale skývala to jako my všechny. A jako milovnice přírody tohle všechno hodíme do první modré popelnice kterou uvidíme. Andílci že?
„Koukej Min, dostala jsem jich dvacet!" Zajásala nahlas KissU tak, aby ji slyšeli všichni kolem. Mladší se jen usmála.
„No a co." Zabručela pod vousy a zabouchla tu zrezlou krabici.
......
Zase jsme v zákulisí MB. Opakujeme si choreografii, protože jsme neměly co dělat. Měli jsme sice volno, ale spát jsme v tomhle šumu a s touhle příšernou nervozitou nemohly.
„Jdem otravovat ostatní sunbae." Řekla Ice a tak se stalo. Nejdříve jsme vtrhly do šaten GOT7, kteří spali. GOT7 is no fun. (:DD) Starouškové furt spí a spí. Další obětí byla IU, naše milovaná unnie. „Annyeonghaseyo sunbaenim!" Zvolala Soo a uklonila se.
„Ahoj holky! Co vy tady?"
„Nemáme co dělat." Zabručela Min a nafoukla tváře. To bylo tak roztomilý, že jsem jí přes ty tváře pleskla a ona vyprdla všechen přebytečný vzduch.
„Unnie, jak jsi zvládala školu?" Zeptala se jí vyčerpaně Kiss. IU jen pokrčila rameny.
„Vždy se tvářit, že tě všichni strašně moc zajímají a takhle v zákulisí jsem dělala úkoly a učila se." Oh wow, tak to by mě nikdy nenapadlo. Rozloučily jsme se, poděkovaly za rady a já zas dostrkala všechny members zas zpět do naší šatny.
„Tak, protože jsem ta nejchytřejší," jo no jasně „tak vám dám příklady, které vypočítáte a pak je zkontroluju!"
„Seru ti!" Vyplázla na mě jazyk Soo. Abych ti ho neušmikla ty potvoro!

„Jdeme za BTS!" Zašvitořia Kiss a rázem odhopkaly všechny pryč. Já tam jenom stála jak omámená s otevřenou pusou. Jako vážně? „Zavři tu pusu nebo ti tam vlétne moucha!" Napomenula mě YeSeul, která sklízela s ostatníma všechny šminky. Zamračila jsem se a udělala co mi poroučila. Hned jsem se otočila na podpadku a nadupala si to před šatnu BTS a přiložila jsem ucho ke dveřím.

„Je neuvěřitelný jak je naše leaderka blbá!" Slyšela jsem. MIN.
„Nic proti, ale taky si to myslím..." Odpovědel klučičí hlas. JIN. Tak to ne! Rozrazila jsem dveře a propalovala jsem je -kdybych měla laserový pohled- laserovým pohledem.
„ZABIJU VÁS." Sykla jsem a skočila po Jinovi.
„Dashi run run run, naneun mongcholssuga opsseo!" Začal zpívat Jin a utíkal před mým čirým hněvem.
A já si mylně myslela, že je ten rozumnější.
„Mun, jestli ho zabiješ tak tě zažalujem!" Zasmál se Monstr. Kdyby neseděl, tak by už schytal kopanec do zadku. Zamračila jsem se na něj a našpulila rty.
„Aww malá Munniiii~" vypískl Jin a skočil mi na záda. Jenomže ta sloní prdel se to zřejmě moc nedomyslela a já hodila držku. Všichni se začali smát. Já se musela taky pousmát. Chimův smích je tak sladkej! KDO BY SE NEUSMÍVAL, KDYBY SLYŠEL JEHO SLAĎOUČKÝ SMÍCH?? Kecla jsem si na pohovku k holkám a po Min jsem hodila nebavim se s tebou pohled. „Kdy budete mít showcase?" Zeptal se Jimin HaeTu.
„Příští sobotu." Odpověděla.
„Proč, chcete přijít?" Zeptala se Soo nadšeně. Všichni jsme na ní zíraly jako na ducha a Suga se málem udusil vodou, kterou pil. „Co je?" Sjela ho pohledem.
„Ty s námi mluvíš?"
„Jste v pohodě. Nevim, ale z nějakého důvodu mi připadáte jako bráchové." Pokrčila rameny. JHope s naprostým nadšením vyskočil na nohy a vyměnil si rychlý oční kontakt s Jiminem. „TOUCH MY BODY~~" začali se šťastně vlnit.
„Já bych se tak neradovala. Z části to znamená, že vás nerespektuje!" Posmívala se jim Kiss a dělala na ně bulíky. Klauni se přestali radovat a hodili po Soo velmi ublížený pohled.
„Já se jí nedivím." Řekli jsme s Monen na stejno. Jo, leadeři se poznaj.
„Tak přijdete nebo ne?" zopakovala Soo smějíc se těm klaunům. Suga lehce pokývnul. „Naštěstí v sobotu nemáme plány."
„Vážně? Jakto?" Podivila jsem se.
„S Run naposledy vystupujeme příští pátek. V sobotu musíme balit na túru v Japonsku. Takže určitě přijdeme." Usmál se Jimin.
„Super!" Tleskla Min a plácla si s Alienem naproti.
„Tak já řeknu Junniemu ať nám nechá 7 VIP vstupenek a pasů do zákulisí. Deal?" řekla jsem.
„Noona, radši 8. Rozhodně nás nepustí samotný!" Zasmál se Jungkook.
„A můžeme ve vašich šatnách spát?" Suga si položil hlavu na Hopa.
„Omo, Suga hyung zas chce spát." Tlemil se, ale radši se ani nehnul.

„Lidi pojďme si dát selfie!" Tleskla rukama Soo po deseti minutách a sebrala Hopovi selfie tyč, se kterou právě vítězně mával jako válečník z dynastie Jing. K tomu nepočítám ten jeho starouškovský přízvuk. Zrovna hráli nějakou historickou scénu, aby nám ukázali, jak skvělí herci jsou. V byl zlý král s krásnou dcerou Kookie, která milovala statečného, (ale obyčejného) Jimina, ale král V nařídil, aby jeho pravá ruka/válečník No-Hope jejího chlapce zabil. Suga byl kámen za Alienem, RapMon kolemjdoucí bulící vdova, a Jin prodavačka bačkor. Náprosto normální~.

No a my ostatní byly diváci. Staff i my si je natáčeli a smáli se jim. Kdo by se nesmál že jo? Vždyť tu Jimin klečí na kolenou, drží se za srdce a vydává tu dávivé/"umírající" zvuky plné "bolesti". Doufám, že to brzy uvidíme na BANGTAN BOMB. A jestli ne, tak to přidáme my!

„No tak oukej." Houkl Jungkook na Soo a postavil se.
„Kam si myslíte že jdetéé?!" Hulákal furt Hope. V se k němu přidal. „Zabte toho vlastizrádce!" Zvolal. V tom chaosu Hope omylem nastavil nohu před Soo, která se rozplácla na...

SPÍCÍM SUGOVI!!!
Všichni jsme strnuli a kulili na Sugu oči. „Ajaj."
„Souhlasím s Jiminem." špitla Min a schovala se za Alienem, který se schoval za Hopem, který se schoval za Jinem, který se schoval za svou bačkorou, kterou před chvílí prodával za 5000 Wonů. Suga bez žádného výrazu otevřel oči a my zatli dech.
„Promiň YoonGi." Snažila se zvednout, ale spadla zpátky......O_O ......Jemu přímo na obličej......Na rty. Všichni jsme si rychle navzájem vyměnili pohledy. Zjistila jsem, že asi umíme telepatii.

V: Stalo se to co si myslím, že se stalo?
Min: Jako přímo z dramy
RapMon: To je trapné
Ice: Zneuctila Sugovy rty!
Hope: OMG€&$¥#%^*!!!
Jin: To nevadí. Mně.
KissU: OU MAJ GAD. Vidělas to taky?!...
Jungkook: Cože se to teď stalo?!

Mám takový pocit, že dnes Vho plakáty na její pulce pokoje nahradí YoonGi....

___________________
ZVRAT!!! SOO ZNEUCTILA SUGOVY RTY!!
Teď mimo téma: UŽ JSTE VIDĚLI TAEMINOVO VIDEO PRESS YOU NUMBER?!? NAPROSTO B.O.Ž.Í!! Nemůžu uvěřit tomu, že s tímhle božstvem jsem měla EYECONTACT!! (Kterej jsem JÁ ukončila!!, LITUJI SVÝCH ČINŮ!!!)

UNSTOPPABLE (ZASTAVENO.)Kde žijí příběhy. Začni objevovat