Valentine special (CZ&ENG)

110 8 2
                                    

-CZ-
Probudila jsem se v nepovědomé posteli. Rozhlédla jsem se a zjistila, že i pokoj nebyl můj. Všechno bylo červené či růžové a taky na peřinách ležely nějaké kvítky růží. Co se tady sakra děje?!
„Haló, je tu někdo?"
„Já tu jsem." řekl někdo. Objevil se v tmavém obleku sedě na posteli vedle mě.

„Jimine??"„Ano Mun?"„Kde to jsem?" Porozhlédl se stejně jako já předtím a pošeptal: „V mém srdci

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

„Jimine??"
„Ano Mun?"
„Kde to jsem?" Porozhlédl se stejně jako já předtím a pošeptal: „V mém srdci." No tak to moje srdce mi najednou začalo bít jako nikdy předtím a můj krk byl vyschlý jako pustopustá poušť. Byla jsem tak překvapená, že jsem se zapomněla nadechnout. Ani jsem nemohla. Vážně milý Park Jimine? Děláš si ze mě srandu? Je tohle zase nějaký kanadský vtípek, který vymysleli naše ostatní holky a kluci? Nemohla jsem si pomoct, ale pochybovala jsem každému slovu, které vypustil ze svých -krásných- úst. Jeho hravý tajemný výraz se náhle změnil v roztomiloučký úsměv. Bože, hned bych ho snědla!!! „A ty jsi v jeho středu." Pak se přiblížil a jemně mě políbil. „Konečně jsi moje."

„Whoah woah woaahh!!!! Co bylo tohle za sen?!?! Co to sakra!!"
„Unnie, drž hubu. Snažim se spát zabručela Soo ve vedlejší posteli.
„Pí**" Radši už nikdy nebudu spát - pro své dobro a psychické zdraví. Myslím, že od teď se budu vyhýbat celému BTS...
____________________

-ENG-
I woke up in an unfamiliar bed. After looking around I found out that the room wasn't mine either. Everything was in red or pink and some rose petals were lying on the bedsheets too. What the hell is going on?
"Hello? Is someone here?"
"I am here." Said someone. He appeared in a dark suit sitting down on the bed right next to me.

"Jimin?""Yes Mun?""Where am I?" he looked around the same way as I did before and whispered: "In my heart

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

"Jimin?"
"Yes Mun?"
"Where am I?" he looked around the same way as I did before and whispered: "In my heart." Well, my heart was suddenly throbbing like never before and my neck was dryed out like a desert. I was so overhelmed that I couldn't even breath. Seriously mr. Park Jimin? Are you makin fun of me?! Is this some kind of a joke that the other girls and boys made up again? If it is, it's not funny. I just couldn't help but doubt every word he just said. His cool expression suddenly changed into a cute smile. "And you're in the middle of it." >\\\< Then he came closer and kissed me softly. "Finally you're mine!"

"Woaaahhh! What kind of a dream was thiss!!?? What the hell~!"
"Unnie, shup up. I'm trying to sleep." said Soo in the other bed.
"Bitch." I'll better never sleep again - for my mental health. I think I'm gonna avoid the whole BTS from now on!!!!!
______________________

SORRY FOR ALL THE MISTAKES, - I WAS LIKE WRITING AND SLEEPING AT THE SAME TIME.

No nejsem skvělý angličtinář?!?

UNSTOPPABLE (ZASTAVENO.)Kde žijí příběhy. Začni objevovat