4.

130 10 1
                                    

For: Tengu-chan - Thx 4 active support!
HAPPY BIRTHDAY HOBIE!!!
Vyšly jsme na pódium a zaujmuly pozice. Začínaly jsme úryvkem písničky Swords 'n Words a poté měly hrozně namáhavej dance na remix a pak jako poslední Unstoppable. Rozhodně mě strašně mátlo to přepínání kamer. Chvilku bliká hlavní, pak postranní, pak dolní a pak ta ve vzduchu. Měla jsem chuť rozmlátit všechny až na tu hlavní. Po pěti minutách bylo vystoupení za námi. Daly jsme do toho vše a dokonce i Ice se usmívala a řekla bych, že konečně ví, co to jsou emoce. Hodinu po koncertě jsme už měly zkoušku na Inkigayo, sice už bez BTS, ale za to tu měli vystoupení naši milovaní BIGBANG bratříčci. „Ahoj dámy! Jste skvělý! Viděl jsem váš debut na vašem V-app." Odchytl nás Ri s napřáhnutýma pažema pobídající k objetí, které mu nikdo nedal, když jsme zrovna chtěly zapadnout do šaten a spát. Proč ne, sám přece víš, že tě dissuju pokaždé, když na nás promluvíš. „My máme V-app?" pošeptala mimochodem Soo otrávené Ice, tak, aby jí Ri neslyšel.
„Jé ahoj prinčežnó~. Dneska ti ty vlásky ale sluší!!" řekla jsem jako kdybych mluvila s dítětem (no nevim kdo je tu o šest let starší) a pocuchala mu jeho běloučké vlasy.
„Munie! Takhle se ke svému sunbae nesmíš chovat! Hlavně když je to tak pohledná slavná a talentovaná hvězda jako jsem já." Pokáral mě povýšeně a zvedl bradu.
„No tak, ego down pls." přidala se Ice a dala mu pohlavek.
„NEBIJ RI SUNBAEHO!" Vřískla KissU a skočila Ice na záda. Jejda, já úplně na tuhle lochnessku zapomněla. „Jóó..helé Ri oppa, tady naše KissU má problémy zpozorovat kameru, která je zrovna On Air, nemůžeš jí prosím zaučit? My si ještě musíme pořádně zopakovat chorošku, protože nejsme tak skvělý jako ona." vychrlila jsem se svým falešným zářivým úsměvem a už strkala všechny members až na KissU k šatnám. Ještě jsem stačila zpozorovat jak jí Ri hodil ruku kolem ramen a jak si to už mířil ke kamerám a taky jak se na mě ta potvora mračí. Hehe...asi to dneska schytám, ale ty dvě blondýnečky se k sobě táák hodí! 😍

„Unnie to nebylo hezký." Napomenula mě Min. Protočila jsem svýma překrásnýma očima a vyplázla na ní jazyk. „Je nejstarší, ta si poradí. A ještě k tomu má co napsat do svého měsíčníku! (Její verze deníku)" Mrknu a sednu si do kouta, ve kterém jsem hned zaspala. Po deseti poklidných snových minutách plných Jimina do šaten vběhla KissU a nehorázně třískla dveřmi. Ajajaj. Ajajaja. - MAMACITA!

„LEE RAE MUN TY ****** ********** *****!! ZA TO ZAPLATÍŠ!" Vřískala. Okamžitě jsem vyskočila na nohy a schovala se za gauč. Ale jako kdyby mi to jako posledně pomohlo. I tentokrát mě v úkrytu funící a slintající příšera našla a vlasama vytáhla na nohy. „ZABIJU TĚĚĚĚĚ!!"
„No tak Song KiShoo, nenič jí ten účes! Patlala jsem se s ním přes hodinu!" Vypískla YiJin.
„To nevadí YiJin, ona se stejně nedožije vystoupení!" Zavrčela KissU. Přesto mi je pustila a tentokrát zaútočila na krk.
„KissU, nech jí být!" Přidala se Soo a sedla si obkročmo na tu blondheadku. Min mi vůbec nepomohla a místo toho odešla. Zrádkyně!
„TICHO VY DĚVKY!" Zařvala Ice a my strnuly v pohybu. Tiše jsme se přesunuly na gauč a sedly si. „RaeMun posaď se sem, musím ti upravit vlasy." Sedla jsem si před zrcadlo a vykulila oči. Oh, wow Kiss, umíš pořádně zničit tvrdou práci naší Jinnie. A má hlava byla zas pod útokem stylistek.
Po Inkigayu jsme skočily do šaten BIGBANG. Už byli oblečení a uklízeli. „Ehéj KissU! Tak jak ti šlo nalézání kamer?" Zvolal Ri jakmile nás viděl.
„NOPROSTO BEZVADNĚ. JE TO HRAČKA!" Vyprskla a zvedla koutky.
„Byli jste super!" Usmál se JiYoung a plácl si s námi.
„Máte teď nějaký jiný plán?" Zeptal se Tae a vyměnil si pohledy a Daem a TOPem. Podívala jsem se na hodinky. „Teď sice ne, ale za dvě hodiny musíme být v tréninkové budově."
„No tak pojďme společně na večeři!" Zvolal Dae.
„Jdem!" Přitakal Ri a už tlačili do dveří. Holky se na mě jen podívaly a já pokrčila rameny.
„Vzhůru na bibimbap!" Tak jako předtím jsme skočili do nejbližší restaurace. Jenže jsme neměli moc soukromí, protože tam bylo dost hlučných fanynek a přicházely další a další. „OMG to jsou BIGBANG!!! TOP OPPAAAA AAAAAAHHH!"
„SEUNGRÍÍÍ!"
„DRAGON OPPAAA~" Atd.
„Asi dostanu migrénu." Postěžovala si Soo a plácla se do čela.
„Jé to jsou UNSTOPPABLE!" Řekl někdo a my hned vzhlédly.
„Kdo to řekl!" Vyštěkla jsem a všechny ječící fanynky ztichly. Začaly se rozhlížet a vzadu se přihlásila drobná holčina. Hned jsem vstalaa skočila na ní. „Awwww! Náš fanoušek!! Vyfoť se s námi." Vychrlila jsem na ní a hodila po Dragonovi můj mobil. Seskupily jsme se k té dívce a Dráček nás vyfotil.
„Euhh, mohly byste se mi podepsat?" Špitla. S radostí jsme přijmuly její sešit a tužku. Po chvilce KONEČNĚ dorazila ochranka podniku a vytlačila všechny nežádoucí lidi ven. „No tak to byl frmol!" vzdychl Dae a konečně jsme se pustili do jídla.

„Holky, jsem to jenom já nebo vám už taky vlastní hlas leze krkem?" Stěžovala si Min. Bylo asi jedenáct a my trénovaly na showcase. „No to rozhodně! Dostávám ze sebe bolest hlavy." Ice se svalila na zem až to zadunělo. Stále má obří prdel. „Hlas leze krkem normálně." poznamenám, ale stejně mě nikdo neposlouchal. „Nemůžeme udělat dance cover?" Navrhla Soo a podívala se na mě You know what I mean pohledem. „LET'S DO BOY IN LUV!" Vyskočily jsme na nohy a pustily song. Jenže to jsme si předtím měly vybrat kdo co bude. „NE JÁ CHCI BÝT JUNGKOOK!"
„NEIN!! VYBER SI NĚKOHO JINÝHO!" Hulákaly přes sebe Ice a KissU. Min si prostě vybrala Hobiho a já měla jasno už od začátku. Vzaly jsme pět kelímků a popsaly kdo je kdo. Díky nim jsme vždy určovaly pozice v tanci. Praktické, levné a účinné. Takže já měla Jimina, KissU měla Sugu, Soo Vho, Min Hobiho a Ice JungKooka.
„Ok, jedeme - tři čtyři!!!"


_______________
SORRKA LIDIČKY ALE NOVÝ DÍL VYJDE ASI ZA TÝDEN. NEBO VÍC. TAKY VÁS NESNÁ- TEDA MILUJU <3 ❤️❤️

UNSTOPPABLE (ZASTAVENO.)Kde žijí příběhy. Začni objevovat