(RaeMun's POV)
„Panebože, znovu? To snad ne!" vzdychla jsem, když jsem se neprobudila ve své posteli, ale někde na trávě. Sedla jsem si a porozhlédla jsem se. Tráva, na které jsem seděla byla perfektně zelená a zdálky jsem slyšela moře. „Si děláš srandu? Velikonoční ostrov?!" zaklela jsem, když jsem si všimla obří kamenné hlavy s rovným velkým nosem. Tak to ne! S tímhle mám zkušenost.
Prostě jsem se otočila na břicho, zavřela oči a čekala, až tenhle blbej sen skončí.
„Haló jsi v pořádku?" slyšela jsem známý hlas, který se ke mně pomalu přibližoval. Nechte mě být! „Slyšíš mě?" NamJoon si ke mně dřepl a zatřásl mnou.
„Slyším tě dobře." zabručela jsem do rukávů mé mikiny.
„Proč tu takhle ležíš? Hon už začal!" řekl. Otočila jsem se na něj.
„Jaký hon?"
„Po celé části tohohle ostrova jsou schovaná vajíčka. Je jich dohromady šest. Červené, růžové, tyrkysové, žluté, modré a zlaté. Nebude těžké je najít. Takže tvým úkolem je podepsat se na vejce tímhle perem. Přeju hodně štěstí!" Podal mi ho a odhopkal pryč. Už jsem zmiňovala jeho růžové zaječí uši?Povzdechla jsem si. Bylo mi jasné, že se probudím, až najdu všechna vajíčka. Postavila jsem se a popadla pero.
„Tak jdeme." řekla jsem otráveně. Našla jsem štěrkovitou cestičku a vydala se po ní. Po chvíli jsem zahlédla velké růžové vejce. A když říkám velké, tak myslím obrovské. Jeho špička byla ve stejné výšce jako můj pas. Vytáhla jsem pero a podepsala se na něj. Hned na to začalo praskat a zářit. Trochu jsem odstoupila. Když oslepující záře zmizela, místo vejce nahradil Jin.„Gratuluji k prvnímu nálezu! Já jsem princezna Jin." zatleskal Jin.
„Co." Mávla jsem rukou a pokračovala v cestě.
„Hej počkej! Nech mě jít s tebou! Jauvajs." Zakopl o skořápku a doběhl ke mně. Další vejce, které jsem našla bylo safírově modré.„Ahój! I'm your hope, I'm your angel, I'm JHOOPE!!" S Jinem jsme mu dali WTF pohled, zatočili očima a šli dál. „Héééej!!! Hyung! RaeMuuuuuuunnnnnnn! PÓČKEJTÉÉÉ!!!!!"
„Panebože za co?" zavrčela jsem, když mi ten klaun skočil na záda a já se znovushledala se zemí. A ovšem jsem ji nezapomněla vášnivě políbit. Poté jsem našla dokonce dvě vejce vedle sebe. Jungkook a V.Teď už zbývá jen tyrkysové a zlaté. Kdopak to asi bude -.-?
„Noona musí jít touhle cestou!"
„Ne ty pabo, musí jít touhle!" Hádali se Kook a V, když jsme došli na rozcestí.
„Víte co? Půjdu prostě tou uprostřed!" Dupla jsem a vydala se dál. Umřu tady s nima! Doufám, že příští vejce je Suga, potřebuju pomoct.„Čau, já jsem Min Yoongi." řekl ospale. „Yoongi nemůžeš ty klauny prosím zklidnit?" Ukázala jsem na ty děti, kteří si ani nevšimli, že tu je už i Yoongi.
„Děti ticho!" Tleskl rukama a ostatní ihned ztichli.
„YOONGIIIEE!!" Zavřískal Hobi a skočil po něm. OMG nein, niet, no.„Jdu bez vás!" Potřebuju najít to poslední vejce a uniknout z tohohle snu. Rozběhla jsem se a očima hledala vejce. Konečně se předemnou objevilo zlaté vejce. Bylo trochu větší než ostatní a stálo přímo uprostřed cesty. „Zlató!" houkl V, přiběhl a objal to vajíčko.
„Wauu!" vypískl Hope a udělal to samé, až na to, že ho objal i jednou nohou. Rychle jsem vytáhla pero a podepsala se. Vejce s oslepující září prasklo a v něm se objevil Jimin ve své plné kráse. Radši jsem se otočila k němu zády, aby se nestalo to co minule.„Fajn a už chci zpátky do reality!" řekla jsem aniž bych se na něj znovu podívala.
„Já jsem Jiminie!" slyšela jeho roztomilý hlásek jsem za zády.
„Já vím kdo jsi." houkla jsem přes rameno. „RaeMun se červená!" vypískl Jin a zatahal mě za tváře. Bietch, tos neměl dělat, zabiju tě.„Psi mají hnízda." oznámil Jimin.
„Což-" chtěla jsem se otočit, ale vše zmizelo a já se octla v temnotě. Než jsem otevřela oči.„Psi mají hnízda? Jako vážně?" zamumlala jsem.
„Ptáci mají hnízda ty blbko." zabručela unaveně Soo na vedlejší posteli, která už byla vzhůru.____________________
Kašlu na anglickou verzi -too laziee :D
ČTEŠ
UNSTOPPABLE (ZASTAVENO.)
FanfictionUnstoppable je (smyšlená) korejská rookie skupina s pěti talentovanými dívkami. Pracují pod CGY Entertainment. Je jednou ze čtyř nejvyhlášenějších firem v Koreji (YG, SM, JYP & CGY). Dívky rychle upoutají pozornost nejen mladých posluchačů, ale i os...