9.

90 10 0
                                    

  „J-jaký ta-uf-jemství?" Zeptala se očividně byla zaskočená a zvědavá.
*vítězný úšklebek na mé překrásné tváři.

...

Soo na mě stále zvědavě zírala.
„Kecám (No jasně) pojď zpátky musíme natočit odpočítávání na V app." řekla jsem, jako by se nic nestalo a otočila se. Kapustňák nic neříkal a potichu mě následoval. Využila jsem šance a dala jí pohlavek.
„Jauvájs, co to děláš?!" zamračila se a mnula si tu její prázdnou havu.
„To máš za svou drzost!" štěkla jsem a vrátila se do tělocvičny. Holky byly seskupené a něco závažného řešily. Jakmile si všimly naší přítomnosti, ztichly a podívaly se na nás.
„Tak co, potrestala jsi ji?" Zeptala se KissU. Zlomyslně jsem se ušklíbla a kývla.

„Um...Holky? Měl a bych takový návrh." ozvala se Soo.
„Jaký?" zeptala jsem se s pozdviženým obočím.
„Noo, když už tam budou BTS, tak bychom mohly udělat nějaký cover na jejich písničky, co myslíte? " zeptala se a nervózně si podrbala vlasy. S holkama jsem udělala rychlý oční kontakt. 

Nenápadný Soo...Zlomyslně jsem se ušklíbla a stejně tak udělaly i ony.
„No já ti nevím..." poškrábala jsem se na zátylku a kmitala pohledem. Soo se zatvářila naprosto vyděšeně. „Proč ne?! No tak!"
„ No nevím,  jestli by BigHit soulasili. Měly bychom potom problémy." Přidalaăn se Min a my jí za zády daly placáka. Vyvíjí se to hezky podle plánu. „Ale už jsme dostaly svolení! "
„Od koho?" zeptala se KissU.
„No přece od BigHit."
„A kdo to zařizoval? Junnie tu nebyl, takže on to být nemohl. Takže jsi to musela zařizovat ty, jelikož to je tvůj nápad, jenže ty nemáš ani telefonní číslo sekretářky z BigHitu,  takže jak?" pronesla jsem svou teorii. BUUM, A MÁŠ TO!

Members na mě uznale zíraly a nepatrně pokývaly hlavou.
„Noo..." protáhla Soo a my si myslely, že se snad nikdy nevymáčkne.
„Přiznej to konečně!" vyprskla Ice otráveně.
„Jo, si píšeš s Yoongim, tak to to řeknu ne!? Gosh ty jsi tak neupřímná." dokončila její nevyrčená naštvaná slova Min. Soo na nás ohromeně zírala a otevřenou pusou. Tentokrát jsem si s ostatníma holkama plácla zcela viditelně a s vítězným ušklebkem. 

...

(Trénování BTS písně Butterfly)

„Batrrrflaaaajjj lajk a baatrrrrrrrrrrrrrflaaj! Mačí batrrflaj ba-batrrflaj čoroom!" Řvala jsem. Už jsem zmiňovala,  že je to parodie?
„Holky! Musíme se dostavit do filmovací místnosti číslo 8 v hlavní budově!" Vtrhl dovnitř Junnie a my přestaly zpívat. Uklidily jsme a vyrazily.
„V app kamera 1 standby!" Zařval někdo ze staff. Všechny jsme se posadily na gauč a pročítaly si scénář.
„Začínáme za 3,2,1..!"
„Už natáčíme? Dobře,  počkáme si až nekdo přijde." Řekla jsem. Když nám staff ukázali,  že už máme diváky zacaly jsme s programem.
„Ahooj všichni!  My jsme UNSTOPPABLE a začínáme třicetiminutové odpočítávání do vydání dalšího music videa a repackage alba!" tleskla jsem rukama a usmála se.
„Anooo!" zařvala Soo a nadšeně vyskočila.  
„MinSooshi co to děláš?" řekla Kiss a poposedla si sál od ní. Všechny jsme ztichly a pohledem odsuzovaly toho cvoka.  Soo si jen zaraženě i uraženě kecla zpátky na zadek a my začaly s programem.

Potom, co jsme úspěšně odpočítaly 30 minut a staff publikovali naše video, jsme se zas přemístily do tělocvičny. Jo,naše milovaná smradlavá tělocvična

*cink
  „Soo, přestaň si psát s Cukrem bože!" protočila jsem očima.
„To byl tvůj mobil ty pí**! "
„WHAT, cože, ajo hej." Soo mě probodla pohledem a ostatní se hihňaly jako delfíni. Vykopla jsem na ně a řekla, aby držely hubu. Popadla jsem svou cihlu a koukla se kdo to píše.

A hned na to se začala dusit vodou, kterou jsem pila. 
„Shit." utírala jsem si vodu z trička.
„Fuj, ty prase." poznamenala Ice a podívala se na mě tím jejím bitch face pohledem.

Unknown: Zdar Lee RaeMun, nemůžete udělat cover na I NEED U? Aspoň jenom tanéc??? Plííz! - Jam Jimin    

BOŽÍÍÍNKU. VÁŽNĚ TO BYL JAMLESS NEBO HALUCINUJU?
„Holky napsal mi Jamless." oznámila jsem a upoutaala pozornost zvěře sedící předemnou. „A chce abychom udělaly cover na I NEED YOU, a jak už ho známe, tak chce dance cover. Co vy na to?"
„Proč ne? Furt lepší než to vaše skřehotání." řekla Soo ( jako jediná fullrapperka) a hned na to schytala čtyři pohlavky.

SHOWCASE DAY (VYPRAVĚČ)

„Dělej Joonie!" Jimin zakřičel zatímco stál s ostatníma a manažerem u dveří. Všichni čekali na leadera až najde svůj lístek a propustku. 
„Už zase něco ztratil?" zaptal se ostatních manažer, který přišel teprve předminutou. Jin kývl a se vzdechem zamířil do Joonova pokoje, aby mu pomohl s hledáním. JHope šel za ním „Víc lidí, víc očí." zatrlikal a odhopkal. Suga otráveně vytáhl mobil a začal si psát s MinSoo, která byla v hale už od svítání a připravovala koncert. Stejně tak udělal i Jimin, aby leaderce Unstoppable oznámil, že přijedou nejdříve za hodinu. Dva nejmladší ignorovali situaci a hráli hry na svých mobilech.

„Našel jsem to!" zařval šťastně Heosok po minutě. Oznámení mělo být jen pro Jina a NamJoona v pokoji, ale jeho řev slyšeli i jejich sousedi. Suga zavrčel a vstal z gauče, na který si zrovna lehl. 
„LEVEL UP! YES!" vypískl V. Všichini přítomní se na něj otočili a a protočili očima.
„Yeaah! Let's go! Turn up!" začal skákat Hope hned jak vyšel z pokoje. Suga šel za manažerem a nasadil si sluchátka, aby toho hlučnýho šaška nemusel poslouchat.
„Turn up!" přidal se Jimin a V a začali trsat. Jungkook jen lehce protočil očima a se sluchátky v uších vyšel ze dveří.

„Yah! Zklidněte se, nebo probudíte celý barák." napomenul je Jin, který šel vedle RapMonstra.
„Sorry děcka, už můžeme jít." zasmál se a vystrčil je ven ze dveří.     
„What! Já jsem tvůj hyung!" vybouchl Hope a spražil ho pohledem. Pohledem. který nikdy nikdo nebral vážně.
„Jo jo, tak pojď už hyung." řekl Namjoon sarcasticky.
„Můžu řídit?" zeptal se Jin jejich manažera, když dorazili k dodávce.
„Bože ne!" zařval Jungkook - spíš pro sebe.
„Promiň Jine, ale my na ten koncert fakt chceme dorazit." řekl sarkasticky NamJoon a poklepal Jina po zádech. Starší se na něj otočil a vyšpulil na něj rty.
„Jooniee~" zakňoural.
„Hyung, tohle možná funguje na Monstera, ale ještě tu máš nás a my odmítáme jet s tebou za volantem." řekl Suga a nastoupil do dodávky.
„Fajn!" dupl si Jin. NamJoon ho objal kolem ramen a strčil ho dovnitř (NamJiinn). Jimin se musel smát, když viděl Jinův uražený výraz.  
„Hyung, jseš hnusnej!"přidal se Hope.
„To bylo na mě?" řekl Jin. „Jo teď vážně vypadáš hnusně." řechtal se Taehyung, čímž si vysloužil Jinův legendární výchovný pohlavek.
„Nebuď drzý!"  Taehyung se na staršího zamračil a nesrozumitelně něco zamumlal.

Koncert měl sice začínat za tři hodiny, ale před budovou stálo již mnoho fanoušků.
„Tak to musíme objet." Oznámil manažer.
„Vidíš hyung, to bys neobjel." zasmál se Jungkook.

_______________________

Humpf. Asi se smířim s tím,  že se mnou spolupracovat nebudete ㅠㅠ

To máte jedno. =.=
GOT7 před půl hodinou vydali MV!

-Teď už před několika hodinama, nevšimla jsem si, že to ještě není publikované

UNSTOPPABLE (ZASTAVENO.)Kde žijí příběhy. Začni objevovat