Un an de tristeţe

268 18 0
                                    

Hannah P.O.V
Un nenorocit de an de când parinţii mei nu mai există...
Un nenorocit de an de când nu mai am o mamă căreia sā-i zic ce mă doare...
Un nenorocit de an de când nu mai un tată care să-mi zică prinţesa lui...
Un an plin de durere, lacrimi şi tristeţe...
Off am uitat să mă prezint:eu sunt Hannah Moore, am 17 ani iar peste 2 luni fac 18,iubesc viteza şi adrenalina care îmi curge prin vene când conduc cu viteză, locuiesc in Los Angeles cu Christina cea mai bună prietenă a mea şi cu familia ei.Ceea ce mă doare cel mai tare este faptul că peste 2 zile o să mă mut in Londra si nu o să pot să mă mai duc la parinţii mei să-i vizitez...Decizia asta idioată se pare că a luat-o Dna Steven ca să mă ducă cât mai departe de trecut, crezând că o să-mi fie bine...
Flashback:
-Hannah vino te rog până jos.
-Imediat!Deci ce s-a întâmplat doamnă Steven?
-Eu şi Michel am decis să ne -mutăm in Londra ca să te depărtăm de trecut, ca să-ţi fie mai bine.
-Ceee?? Cum puteți să credeţi că dacă ne mutăm departe de Los Angeles, de trecut şi de tot ce mi s-a întâmplat o să-mi fie bine?
-Îmi pare rau Hannah dar o să facem asta....
End of flashback
Şi acum se pare că mă voi muta în Londra.Întotdeauna mi-am dorit să merg în Londra dar nu în asemenea circumstanţe, însă am luat decizia că de mâine nu o să mai plâng şi o să fiu iar aceea fată veselă,perversă şi nebună care eram cândva.
Sper că în ăstea două zile care o să le mai petrec în L.A. să pot să realizez această schimbare şi deja ştiu cu ce încep:
-Christina, nebuno hai să ne uităm la un film!
-Asta-i fata mea! Deci ce să fie:horror, dragoste sau comedie?
-Toate!!!
-Maraton de filme!strigă Christina iar noi am început să râdem.
Dupa ce am terminat maratonu de filme ne-am pus la somn...

În dimineața urmatoare:

A doua zi de dimineața m-am trezit cu greu şi abea atunci am realizat ca asta e ultima zi in L.A. şi trebuie să-mi fac bagajul, iar Christina doarmea.
-Christina, trezirea, trebuie să facem bagajele, mâine plecăm!
-Încā cinci minute mami!
-Hai mă Christina.
-5 minute
-Tu ai vrut-o!
Am coborât până în bucătărie de unde am luat o sticlă cu apă rece şi am urcat sus.Când am intrat în cameră Christina dormea aşa că am turnat apa pe ea, aceasta sărind ca arsă din pat:
-Ai căzut cumva din pat şi te-ai lovit la cap?
-Nu de ce?
-Pentru că ai turnat apă rece ca gheaţa pe mine!
-Pâi nu te trezeai!
-Eşti nebună, serios acum!
-Şi eu te iubesc!
-Argh!

După ce am făcut bagajele m-am dus la Christina cu gândul de a ne uita la un film şi aşa am şi făcut.
Gândul nostru de a ne uita la un film s-a transformat defapt în maraton.Plictisite de atâtea filme am adormit.
A doua zi de dimineața am fost trezite de Jiulia, mama Christinei care ne- a zis că trebuie sa ne pregătim de plecare.
M-am ridicat lenesă din pat si m-am dus la baie să-mi fac rutina de dimineața.
M-am dus in cameră si am pierdut cam 15 minute ca să aleg cu ce să mă îmbrac am ales o pereche de blugi negri si un tricou de aceeaşi culoare şi bineînteles lenjeria intima tot de culoare neagră.
Am coborât jos şi am observat că toată lumea mă aştepta pe mine:
-Îmi pare rău de întârziere.
-Nu-i nimic Hannah.
-Haideţi fetelor să mergem, nu vreau să pierdem avionul.

Acestea fiind spuse am plecat spre aeroport unde ne aştepta zborul spre un nou început...

Angel and DemonUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum