Adrenalina

130 11 0
                                    

Am trecut nervoasa pe langa Harry si m-am dus la prietenii mei care m-au felicitat:
-Doamne Hannah stiam ca tu conduci foarte bine dar nu ma asteptam sa fi la un pas sa-l bati pe Styles la o cursa!
-Nici eu nu ma asteptam sa activeze buteliile cu azot si sa fie atat de fricos ca o sa piarda in fata unei fete dar asta e partea a doua.
-Pe cine faci tu fricos?
-Pe tine Styles.Ai activat buteliile cu azot ca sa fi sigur ca nu o sa pierzi in fata mea, in fata fetei noi.
-Buna gluma!
-Hannah vino putin.
-Ce este Jess?
-Vrei sa mai stam adica e gen o mini petrecere.Asa se intampla dupa fiecare cursa.
-Chiar nu stiu adica maine la 9 avem scoala si nu vreau sa lipsesc avand in vedere ca sunt si noua.
-Oh pe bune, fata care era sa-l bata pe Harry Styles la o cursa a devenit dintr-o data interesata de scoala?
-O sa ma santajezi mereu cu chestia asta nu?
-Doar cand ma obligi sa o fac.
-Bine raman.
-Yeee, au strigat cu totii in cor!
Ne-am asezat la o masa iar din pacate pentru ca mai erau scaune libere la masa a venit si Harry cu gasca lui.
-Copii eu ma duc pana la baie.
-Stii unde e?
-Micky semnu ala de la baie e cat capul meu de mare cat de chioara ma crezi?
-Ah scuze am uitat de semn.
M-am indreptat spre baie cu gandul de a ma uda pe fata cu niste apa.Nu mai suport mult sa stau asa aproape de Harry.Se uita la mine, defapt el nu se uita se holbeaza si asta ma irita la culmea.M-am stropit cu niste apa pe fata si in momentul ala eram foarte fericita ca nu m-am machiat.
Am iesit din baie si m-am indreptat spre masa.Cand am ajuns am observat prezenta unui pistol si a unui cutit pe masa:
-Ce cauta un Kunai si un Glock 18 pe masa?
-Oo fata cea noua le stie numele!
-Styles nu sunt asa de incuiata incat sa nu stiu numele la niste amarate de cutite sau de pistoale.
-Amarate, amarate dar tu sigur nu ai pus mana pe un cutit.
-Pentru linstea ta interioara chiar am pus mana pe unul.Si pe pistol si pe cutit.
-Da, dar nu te tine sa tragi.
-Vrei sa vezi ca da?In ce trag?
-In ce vrei tu nu-mi pasa.
Ala a fost momentul in care mi-a aparut un gand malefic in minte.M-am pozitionat in fata masinii sale si am tras in rotile ei iar in urmatorul moment acestea s-au desunflat.Acelasi tratament l-am aplicat si rotilor din spate.
M-am intors la masa unde se pare ca Harry clocotea de nervi:
-Ai inghitit fum cumva?
-Asta a fost razbunarea ca ai trisat la cursa activand buteliile cu azot.
-Mai bine trageai intr-un om.
-Adica daca trag intr-un om nu-ti pasa?
-Nu!
-Ok!
Am luat pistolul in mana si am verificat sa vad daca mai are gloante si din fericire mai avea fix unul.In raza mea vizuala a aparut un tanar destul de ok.Am ridicat arma si am apasat pe tragaci.Bineinteles ca am tras cu arma si nu l-am omorat dar am tras glontul in asa fel incat doar sa-l zgarie.
-Acum e mai bine?
-Esti nebuna!
-De ce?
-Ai tras in rotile masinii mele si dupa intr-un om pe care ai reusit sa-l zgarii destul de tare cu glontu ala de se vaita asa tare.
-Poti sa schimbi rotile la masina cat despre omu ala ii trece nu-mi fac griji.
-Pleaca !
-Ce?
-Am zis sa pleci pana nu ma enervez si mai tare.Mi-ai spart cauciucurile si dupa ai tras si imtr-un om de-al meu.Nu esti sanatoasa!
-Nu e vina mea ca tu m-ai provocat!
Acestea fiind zise am urcat nervoasa in masina mea si am plecat repede de pe loc, lasand in urma mea un nor de fum.

Harry P.O.V.
Cand i-am zis sa traga in orice nu ma asteptam sa traga fix in rotile masinii mele.Chiar nu inteleg de ce a deramjat-o asa tare ca a pierdut si ca a iesit pe locul 2.
Pe deasupra a mai tras si intr-un baiat de pe pista.Nu imi pasa de el dar am vrut doar sa o enervez.Chiar are ceva care ma face sa inebunesc.Mereu cand e aproape de mine simt acei fluturasi in burta de care imi vorbea mama mea.Trebuie sa duc la bun sfarsit provocarea spusa de Sara si sa scap de ea ca sa nu ajung prea departe.Fata asta nu e la fel ca celelate, stie numele la arme si le-a mai si folosit, chiar trebuie sa aflu mai multe despre ea si trecutu ei...

Hannah P.O.V.
Drumul spre casa a foat unul scrut avand in vedere ca am mers cu 200 km/h din cauza nervilor pe care i-a provocat Harry.Cum isi permite sa ma provoace sa trag cu arma si dupa sa zica ca de ce am tras in omul ala sau in rotile masinii lui.Sa zica mersi ca nu a tras in masina ci in roti
Am ajuns acasa si am intrat nervoasa in camera mea.Am facut un dus fierbinte cu gadul sa-l scot din mintea mea si de a ma relaxa dar fara folos.
M-am trantit in pat si am adormit cu gandul la el.

Ma aflam in masina cu Christina si parintii sai fiind in drum spre casa mea.Mama a invitat-o pe Christina si pe familia ei la cina.In fata noastra se pare ca era un accident deoarece erau multe misini de politie si ambulanta.Imi pare rau pentru familia celor care au avut accident, ma intreb daca stiu ce s-a intamplat, daca victimele sunt bine.

-Fetelor voi stati aici,ma duc sa vad ce s-a intamplat acolo.

-Ok Michel.

Cand s-a intors Michel avea numai lacrimi pe fata:

-Imi pare rau Hannah.Parintii tai...erau in acea masina...iar amandoi au ...murit pe loc..CONDOLEANTE...

-NU!Nu se poate ei acum sunt acasa si ne asteapta,nu au murit!

Am iesit grabita din masina si am fugit spre locul accidentului..Michel avea drepatete...erau parintii mei,mama mea,tatal meu...De ce nu erau acasa, de ce nu statea sa ne astepte, de ce erau cu masina, de ce mi se intampla mie una ca asta?

-De cee??

-Ingeras, eu voi avea grija si te voi iubi tot timpu'!mi-a spus un om cu o masca pe fata prin care nu i se vedeau decat ochii de un verde superb.Acei ochi...

-Cine....

Fix cand sa intreb cine e telefonul meu a sunat.Nu puteam si eu sa pun alarma cu 5 minute mai tarziu?M-am ridicat cu lene din pat si m-am indreptat spre baie si cand m-am uitat in oglinda am ramas uimita:cearcane,lacrimi pe fata care erau sigur aici din cauza visului pe care l-am avut iar parul meu era mai ceva ca un cuib de berze din care lipseau ele.Sper ca visul pe care l-am avut a fost doar o razbunare la ce am facut aseara si sa nu mai am parte de chestii de genu,insa nu pot sa neg ca nu mi-a placut adrenalina care mi-a trecut prin vene cand am tras cu arma..Acea adrenalina nu am mai simtit-o demult si chiar mi-a fost dor de ea.Am facut un dus rapid,mi-am luat o pereche de blugi albi rupti la genunchi,un tricou negru simplu si lenjeria de culoare alba iar in picioare o pereche de tenesi.Parul l-am intreptat iar pe fata nu am pus decat putin fond de ten si am coborat jos ca sa mananc ceva.

Intre timp a coborat si Christina care mai mult dormea pe ea decat sa fie treaza:

-Neata raza de soare!

-Neata!

-Mananci ceva?

-Nu.

-Cum vrei.

Dupa ce am mancat si eu ne-am suit in masini si am pornit spre scoala.Pe drum m-am gandit numai la ce s-a intamplat aseara si la adrenalina care era prezenta in mine.

Angel and DemonUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum