Dupa ce ne-am luat la revedere de la Jiulia si Michel am plecat spre scoala.Pe parcursul drumului nu m-am gandit decat la tot ceea ce mi s-a intamplat de cand am venit aici:de cand l-am intalnit pe Harry, la mall,ceea ce s-a intamplat in prima zi de scoala,in seara aia pe pista si la cat de frumos s-a purtat cu mine aseara si azi de dimineata...Ceva nu e bine aici.
Cum am ajuns in curtea liceului am si coborat din masina cu gandul sa ma duc la prietenii mei.Imediat cum am coborat din masina,atentia mi-a fost atrasa de o blonda tunata care imediat cum l-a vazut pe Harry i-a sarit in brate si a inceput sa-l sarute acesta acceptand acest lucru.Nu pot sa cred ca el are o iubita dar de dimineata m-a sarutat fara nici o problema,in urmatoare secunda am simtit cu nervozitatea mea creste la maxim,cat tupeu pe baiatul asta!
Am plecat imediat de langa el si m-am dus la gasca mea,nervozitatea fiind inca prezenta in mine.
Harry P.O.V.
Am plecat destul de grabiti de la Jiulia si Michel deoarce ne aflam umpic in intarziere.Tot drumul m-am gandit la tot ce s-a intamplat de cand am intalnit-o cum incearca ea sa imi tina piept dar defapt in interior ea nu este decat o fata care a ramas fara parinti si tine asta ascuns...De cateva zile am inceput sa simt niste fluturasi in stomac,iar inima incepe sa-mi bata nebuneste in momentul in care ea se apropie de mine.Cand am sarutat-o de dimineata am simtit cuum inima face salturi de bucurie,ceva nu e inregula cu mine.Aseara cand am stat cu ea in pat si m-am jucat in parul ei,pur si simplu simteam ca nu mai am nevoie de nimic,ma simteam bine sa o vad ca era bine si nu mai are laccrimi pe obrajii aia,ca nu mai sufera...Oare daca o sa ma indragostesc de ea si o sa trebuiasca sa ii zic adevarul o sa ma mai accepte?
Cand am coborat din masina am fost asaltat de 2 buze pline de ruj,initial am sperat sa fie alea lui Hannah dar speranta mi-a fost spulberata in momentul in care am simtit un parfum foarte dulce care stiam sigur ca e a lu Sara.Sincer zilele astea m-am gandit atat de mult la Hannah ca am si uitat de pariul care l-am facut cu Sara trebuie sa vorbesc cu ea despre asta,nu-i pot face asta fix ei,nu dupa ce a patit atatea...
Cand ne-am despartit din sarut din instinct m-am uitat dupa Hannah care acum nu e nicaieri,cacat acum sigur crede ca Sara e iubita mea si ca mi-am batut joc de ea de dimineata cand am sarutat-o.
-Sara tre....nu am mai apucat sa zic nimic ca telefonul meu a inceput sa sune...
-Da Paul!
-Harry in 30 de minute tu si baietii sa veniti la mine acasa am 2 lucruri importante de discutat cu voi.
-Dar ce e...
-Gata cu intrebarile si veniti mai repede la mine!
-OK ,gata si nu mai tipa in halu asta!
Am inchis repede si m-am indreptat spre Zayn si restu sa le zic ca Paul ne-a chemat la el sa discute niste lucruri importante cu noi.
Am plecat de la scoala in graba si nici nu am mai stat sa-i zic lu Sara ce voiam.Am eu timp sa-i zic,o sun diseara si ii zic sa vina la mine sa discutam.Imediat cum am ajuns la casa lui Paul am urcat la el in birou:
-Ce este asa urgent de ne-ai luat de la scoala,si din cate te cunosc eu pe tine nu prea vrei asta?
-Vreau sa vorbim in legatura cu 2 lucruri foarte importante.Luati loc.
-Despre ce este vorba mai exact?
-Pentru inecput vreau sa va anunt ca o sa aveti un nou partener in jafuri,mai exact o partenera.
-Ce?Cum naiba sa bagi o fata in asa ceva?
-Harry ea este nepoata mea,Rose si de acum o sa va ajute si ea si o sa stea in casa cu voi sa nu mai vorbesc de faptul ca este la aceeasi scoala cu voi.
CITEȘTI
Angel and Demon
FanficHannah Moore o simplă fată care în urma unui accident îşi pierde ambii părinţi,singura ei familie care rămâne este cea mai bună prietenă şi familia acesteia. În urma acestui accident ea cade într-o depresie groaznică iar părinţii celei mai bune pri...