Drumul spre aeroport a fost unu linistit si rapid avand in vedere ca Michel, tatal Christinei iubeste viteza la fel ca si mine.
Zborul mi s-a parut destul de plictisitor mai ales pentru ca a fost de 9 ore, destul de lung si de obositor,singurele lucruri care le-am facut au fost sa ascult muzica si sa dorm.Christina pe tot parcursul zborului a stat cu castile in urechi si s-a uitat pe geam sa nu cumva sa rateze ceva.
-Hannah scularea,am ajuns.
-Ce? Am ajuns?Deja?
-Da am ajuns, hai ca trebuie sa coboram.
Dupa ce ne-am luat bagajele si am facut tot ceea ce trebuia am plecat spre noua noastra casa, care se pare ca nu era departe de aeroport avand in vedere faptul ca am ajuns in 5 minute sau poate am mers noi repede...eh cine stie.
Cand am coborat din masina am ramas masca, se pare ca noua noastra casa e mult mai mare ca cea din L.A.
Era de culoare gri, cu un gazon tuns proaspat,iar in spatele casei se afla o piscina mai mica si un copac enorm.Totul era PERRECT
Nu ma gandeam niciodata ca o sa ma mut intr-o casa atat de mare si frumoasa cu propria ei piscina.
-Doamna Steven casa asta este perfecta, dar nu credeti ca e prea mare?
-Of Hannah stai cu noi de un an si cateva zile si inca imi mai zici "doamna" de maine atat mie cat si sotului meu nu o sa ne mai zici doamna sau domnu Steven o sa ne zici Jiulia sau Michel, cat despre casa: ei bine e perfecta nu deloc mare e mai mare cat cea din L.A. dar e buna pentru noi.
-Ok o sa incerc sa nu va mai zic "doamna Steven"
-Asa!Ma simt batrana cand imi zici asta!
-Fetelor nu vreti sa va vedeti camerele?
-Ba daa! strigam eu si cu Christina in acelasi timp.
-Atunci, haideti!
Cand am intrat in camera mea gura mea ei bine cred ca a atins podeaua...Era perfecta era exact cum mi-o doream toata mobila fiind neagra iar peretii albi ici colo acoperiti de poze cu mine si Christina si cu parintii mei...
Patul mare cu multe perne parea foarte comod si era asezat pe mijloc, sifonierul cat tot peretele statea acolo si astepta sa fie incarcat cu blugi, tricouri, rochii si restu de lucruri.Fata in fata cu patul era asezat pe perete un televizor mare care nici nu cred ca o sa fie folosit dar mna.
O usa alba separa camera de baia mea proprie care era la fel ca cea pe care o aveam in L.A.
-Hannah cred ca ar trebuii sa mai inchizi gura, spune Christina sarcastica.
-Doamne, multumesc mult! E perfecta, e camera pe care mi-am dorit-o mereu.Acestea fiind spuse am sarit la gatul lui Jiulia si a lui Michel si i-am imbratisat strans.
- N-ai pentru ce Hannah!Acum noi o sa te lasam sa despachetezi si sa stii ca am planuit ca peste cateva ore sa te duci cu Christina la mall sa va cumparati niste haine noi pentru liceu.
Atunci a fost momentul in care mi-a cazut cerul in cap...am uitat total ca peste o saptamana incepe scoala.
-Stai calma am rezolvat noi cu scoala,v-am inscris pe ambele la cel mai bun liceu din Londra.
-Ok atunci eu ma duc sa despachetez si sa ma pregatesc pentru cumparaturi.
-Ok.
Dupa 3 ore in care am despachetat tot ce aveam m-am dus pana la Christina sa vad daca e gata de cumparaturi:
-Unde e nebuna mea?
-E chiar aici si e gata de cumparaturi!
-Ok atunci hai sa mergem.
CITEȘTI
Angel and Demon
FanfictionHannah Moore o simplă fată care în urma unui accident îşi pierde ambii părinţi,singura ei familie care rămâne este cea mai bună prietenă şi familia acesteia. În urma acestui accident ea cade într-o depresie groaznică iar părinţii celei mai bune pri...