Cearta

102 12 2
                                    

Hannah P.O.V.

-Salut gasca!

-Hannah esti bine.Slava domnului ne-am facut atatea griji pentru tine!

-Da Jess sunt bine,nu am patit nimic stai calma.

-Mergem la ore,a intrebat John.

-Ce ora aveti?

-Toti avem engleza si daca nu ma insel si Harry tot asta are si nu am nici un chef de el.

-Nici eu nu am chef de el Tedy.Dar sa-l lasam la o parte si hai la ora.

Ora a trecut foarte greu avand in vedere faptul ca m-am plictisit de moarte.Profesorul asta chiar nu stie cum sa isi faca orele mai distractive.Pe drum spre cantina mi-am auzit numele cum a fost strigat prin boxe:

-Hannah Moore este rugata sa se prezinte in biroul directoarei.

-Hannah ai facut ceva?

-Nu Micky din cate stiu nu am facut ceva rau.Mergeti cu mine?

-Desigur.

-Mersi mult.

Am intrat in biroul directoarei cu ceva emotii.

-Buna ziua doamna!

-Buna Hannah,ia loc.Uite te-am chemat aici sa te intreb daca vrei sa intri in echipa de voiel a scolii noastre,mai avem nevoie doar de o jucatoare si m-am gandit la tine.Deci?Ce zici?Cat despre cursuri o sa fii invoita uneori si nu o sa ti se puna nici o obsenta.

-Desigur ca vreau!

-Apropo azi se da proba pentru sefa echipe si daca vrei si tu sa participi nu am nimic impotriva,mai ales ca de 2 ani numai Sara e sefa si deja ma calca pe nervi.

-Da vreau sa dau proba.

-Foare bine!Acum poti sa te duci la vestiar si sa te schimbi pentru ca ora aceasta se da proba.

-Multumesc mult.

-Nu ai pentru pe ce,ai face bine sa fugi nu vreau ca profesoara sa-si faca o impresie proasta despre tine.

-La revedere.

In urmatorul moment am iesit pe us asi m-am dus la prietenii mei.

-Ghiciti cine e in echipa de volei si da proba pentru sefa echipei!

-Doamne Hannah asta e minunat,mereu ti-a placut voleiul si acum esti pe cale sa devii sefa echipei.

-Hai sa nu vorbim despre asta deja,inca mai am de trecut de o proba.Eu ma duc la sala sa ma imi iau echipamentul pe mine,ne vedem in pauza?

-Hannah si eu cu John,Micky si Tedy avem sport deci o sa venim cu tine.

-Doamne Christina ce ma bucur ca nu merg singura acolo si are cine sa ma sustina.

Am plecat impreuna cu gasca spre sala de sport iar eu cu Christina ne-am dus in vestiar ca sa ne shimbam.

Cum am intrat in sala de sport toate privirile erau spre mine.

-Ce cauti tu aici?m-a intrebat blonda care l-a sarutat pe Harry in parcarea scolii.

-Sunt noua voastra colega si dau proba pentru sefa echipei.

-Nu pot sa cred asa ceva.

-Pacat!

In sala a intrat domnul profesor insotit de doamna directoare.Se pare ca si doamna directoare participa la alegerea sefei.

-Dupa cum stiti ca in fiecare an se da o proba pentru alegerea unei sefe a echipei.Cum de 2 ani nu a concurat nimei contrat Sarei iata ca in acest an avem un competitor.Mult succes fetelor.

Angel and DemonUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum