Victima

133 12 0
                                    

Drumul spre scoala a fost unul destul de scurt avand in vedere ca soseaua a fost cam libera si noi ma mers cu viteza mai mare decat limita legala.Chiar daca am mers cu o viteza destul de mare eram in intarziere pentru ca dupa ce am mancat am stat sa strang vasele...eu si ordinea mea.

In curtea scolii nu mai era nimeni si deja se sunase de 5 minute.Ambele aveam aceeasi ora asa ca ne-am grabit sa ne luam manualele de chimie si sa ne grabim spre laborator.Din fericire profesorul nu venise dar partea rea era ca Harry era aici.

-Hannah vino aici,mi-a propus Harry iar eu m-am rezumat la faptul sa-i arat degetul mijlociu si m-am asezat  in banca cu John, Christina fiind obligata sa stea in banca cu Harry deoarece era singuru loc liber.

-O sa paltesti pentru asta,mi-a zis Christina iar pe mine si pe John ne-a bufnit un ras isteric.

Harry P.O.V.

Se sunase deja de cinci minute iar eu si gasca eram deja in laboratoru de chimie.Era ciudat ca Hannah nu venise inca.Deja incep sa-mi fac griji pentru ea.

Deodata usa s-a deschis si pe ea a intrat Hannah insotita de prietena aia a ei pe nume Christina parca,v-am zis ca vreau sa aflu lucruri desprea ea asa ca aseara l-am pus pe Liam sa fac o vizita la scoala si sa-i sudieze putin dosarul.

  -Hannah vino aici,iar ea mi-a aratat degetul mijlociu si s-a dus sa se aseze in banca cu fatalau ala de John  pe care niciodata nu l-am suportat.Prietena aia a ei a fost nevoita sa se aseze cu mine in banca deoarece era singurul loc liber.

  -O sa paltesti pentru asta, a spus Christina iar pe Hannah si pe John i-a bufnit rasul.Imi place rasul ei,e asa colorat.Doamne ce e cu mine?Cum sa-mi placa rasul unei fete?Cred ca am baut prea mult energizant .Cam toata ora m-am holbat la Hannah ii sta al dracu de bine in blugii aia albi argh trebuie sa incetez sa ma mai gandesc la asta.

Nici nu stiu cand a venit profeosrul in clasa sau ce a predat azi dar un lucru stiu sigur...ca daca ma mai holbez mult la Hannah si la corpul ei cred ca o sa ma indragostesc si nu ma chef de asta chiar acum.Cum am auzit clopotelul am iesit primul din clasa, nu cred ca mai puteam sa mai stau o secunda cu ea in aceeasi incapere si sa nu sar pe ea.Pantalonii aia albi ii scoateau picoarele si fundul in evidenta.Tricoul ala negru se mula perfect pe sanii ei iar restu era de la sine inteles ca era perfect.

Hannah P.O.V.

Toata ora am incercat sa suport 2 ochi verzi foarte insistenti care ma tot inspectau...copilu ala crede ca nu-l vad sau ce?As fi strigat la el sa-i zic sa nu se mai holbeze asa dar din pacate era un bosorog in clasa care ne tot vorbea de niste amarate de amestecuri.Niciodata nu mi-a placut chimia,dar sa revenim la oaia noastra care se pare ca acum se uita si mai intens...CIUDATUL.

Cand nu se uita el la mine ma uitam eu la el...ii statea al dracu de sexy in blugii aia care ii fac picioarele si mai sexy,tricoul ala ii scotea muschii in evidenta tatuajele alea de pe brat ii dadeau un aer si mai periculos iar parul ala ca de oaie ii statea foarte bine,ma intreb cat ii ia sa si-l aranjeze...ce dracu e cu mine astazi?Cred ca se trage de la cerealele care le-am mancat de dimineata si nu cred ca mi-au picat prea bine daca ma holbez la Harry si zic ca ii sta sexy in blugii aia.Dap sigur asta e motivul.

Dupa ce am iesit de la ora m-am dus direct la cantina deoarece muream de foame nu m-am mai oprit nici la dulap sa las manualul de chimie.Am intrat in cantina,spre masa prietenilor mei care se pare ca mancau si ei:

-Hei gasca!

-Hei Hannah!

-Ma duc sa-mi iau ceva de mancare si vorbim dupa ok?

-Ok.

Dupa ce mi-am luat ceva de mancare m-am asezat la masa si am inceput sa mai vorbim de una de alta pana am terminat de manacat.

-Eu ma duc sa imi iau cartea de istorie si revin.

-Vrei sa vin cu tine?ma intreaba Tedy.

-Nu chiar nu e nevoie, ma descurs si singura.

Cand sa ies din cantina am intrat in cineva,din nou .Nu pot sa cred ca intru in atatea persoane,ceva chiar nu e bine  cu mine si acum chiar vorbesc serios:

-Oh scuze!

-Nu eu imi cer scuze,nu eram atent pe unde merg si am intrat in tine.Eu sun Patrik tu cine esti?

-Eu sunt fata cea noua,Hannah.

-Da unde mergeai asa grabita?

-La dulap sa-mi iau manualul de istorie nu vreau sa intarzii la ora unei babe in calduri,am spus iar amandoi am inceput sa radem.

-Si eu tot istorie am si cred ca ai dreptate nu e bine sa intarzii la ora aia.Mergem sa ne luam manualele?

-Ce dulap ai?

-Dulapul cu numarul 104 tu?

-106.E bine ca nu esti departe de mine.Te superi daca te intreb ce ai patit la mana de o ai bandajata?

-M-ai impuscat aseara...altceva?

-O doamne,scuze chiar nu am vrut sa te impusc doar ca m-a provocat Harry si nu puteam sa refuz asta...Chiar imi pare foarte rau...Deci tu esti victima provocarii mele?

-Nu-i nimic, trece.Macar nu m-ai omorat.Da se pare ca eu sunt victima provocarii tale nebune.

-Nici nu aveam de gand iar in urmatorul moment am izbucnit ambii in ras.Am intrat in clasa si se pare ca profa era deja aici si a deranjat-o faptul ca am intarziat.Prin clasa l-am observat si pe Harry cum se uita uimit la faptul ca am venit cu Patrik.

-Domnisoara Hannah nu cred ca va face placere sa veniti la orele mele de intarziati.Ce ar zice parintii tai daca ar afla ca nu prea vi la timp la ore?Cred ca le e greu cu o fata asa de rebele ca tine.Sa te intretina avand in vedere masina pe care o conduci sau hainele de firma cu care esti imbracata.Daca as fi mama ta as fi dezamagaita de tine  si imi pare sincer rau de ea si de tatal tau,de maine tu nu mai intri la ora mea pana nu vorbesc cu mama sau tatal tau.

M-am uitat prin clasa si am vazut-o pe Christina cum se uita cu mila la mine la fel si restu din gasca mea, iar Harry probabil era uimit ca ma vede cu lacrimi in ochi.Ala a fost momentul in care am reactionat,am iesit fugind spre usa cu directia spre masina mea.Nu puteam sa mai rezist,femeia aceea nu are mila,mi-a adus aminte de parintii mei si are drepatate ce ar zice ei da ca ar vedea toate astea?Dar ei vad tot ce fac si sigur sunt dezamagiti pana peste cap de mine...

Christina P.O.V.

Eram la cantina iar Hannah a zis ca se duce sa-si ia manualul de istorie.Cand am intors capul ea vorbea cu un tip si se pare ca au plecat amandoi.

Se sunase deja iar Hannah nu s-a intors asa cum a zis iar eu cu restu am decis sa mergem la ora crezand ca Hannah e deja acolo cu tipu ala.Cand am intrat in clasa am fost uimita ca nu o gasim acolo dar in schimb l-am gasit pe Harry care butona telefonul de zor,cu putin timp dupa noi intrand si profesoara.Trecusera deja 5 minute iar Hannah nu venise.Sper...in momentul ala a intrat si ea impreuna cu acel baiat.Profesoara iritata de faptul ca au intarziat a intrebat-o pe Hannah:

  -Domnisoara Hannah nu cred ca va face placere sa veniti la orele mele de intarziati.Ce ar zice parintii tai daca ar afla ca nu prea vi la timp la ore?Cred ca le e greu cu o fata asa de rebele ca tine.Sa te intretina avand in vedere masina pe care o conduci sau hainele de firma cu care esti imbracata.Daca as fi mama ta as fi dezamagaita de tine si imi pare sincer rau de ea si de tatal tau,de maine tu nu mai intri la ora mea pana nu vorbesc cu mama sau tatal tau.  

Oh nu,asta nu e de bine,nu pot sa cred ca i-a adus aminte de asta.M-am uitat cu mila la ea si cand si-a intors capul spre mine ochii ei sclipeau si imediat a iesit din clasa.Mi-am dat seama ca ii venea sa planga si mai mult ca sigur nu ar fi stat sa o vada alti cum o face. 

-Doamna pot sa ma duc dupa ea?

-Daca te duci iei absenta.

Nici nu am mai stat pe ganduri ca am fugit dupa ea.Nu imi pasa in acest moment de absenta aia blestemata .Am fugit dupa ea pana in parcarea scolii,fix cand am iesit eu pe usa scolii ea a plecat in viteza din curte,trebuie sa merg dupa ea.Sper sa nu faca ceva ce o sa regrete mai tarziu... 

Angel and DemonUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum