Pariul...

126 16 0
                                    

Harry P.O.V.
Dupa ce am plecat de la liceu am primit un telefon important de la Paul cum ca ar trebuii sa ma prezint la depozit intr-o jumatate de ora...numai de el nu aveam chef...
M-am gandit ca in jumatate de ora am timp sa ma duc pana la Sara sa o anunt ca in seara asta la noua vreau sa fie la mine.
M-am indreptat spre casa ei si am intrat fara sa ma bat pentru ca stiam ca e singura acasa si nu e nici o problema:
-Sara  diseara la ora 9 sa fii la mine.Am treaba cu tine
-Ok iubitel!
-Ti-am zis sa nu-mi mai zici asa!!!
-Ok...
Am plecat nervos de la Sara din cauza apelativului folosit.Urasc sa-mi zica asa si mai ales ca ea nu e iubita mea.E doar o parasuta care ma sataisface cand  eu atata tot.
M-am dus la depozit sa vad ce mai vrea si Paul si se pare ca nici el nu e in toane prea bune:
-Pe unde dracu ai umblat?Ti-am zis sa vi aici in jumatate de ora si tu vii dupa 45 de minute!
-Am avut treaba si sper ca ai un motiv intemeiat daca m-ai chemat chiar acum.
-Fi sigur ca am.Italienii cu care facem afaceri au spus ca vor sa se desparta de afacerile noastre.
-Ce dracu i-a apucat si pe astia?Cum sa renunte la afacerile noastre?
-Nu stiu si pentru asta te-am chemat.Maine la 5 vine un italian ca sa-l convingi sa prelungeasca cu noi si afacerile noastre.
-Si eu ce primesc ?
-Chiar trebuie sa primesti ceva?
-Du-te dracu!m-am intors nervos pe calcaie si am plecat
-Nu uita:maine la 5 aici.
-S-o crezi tu!
Am plecat nervos de pe loc.Cum poate sa ma baga pe mine la inaintare si mie sa nu-mi iasa nimic? Adica eu imi pierd timpul cu el si vrea sa o fac si pe degeaba?In nici un caz!
Am intrat nervos in casa tramtind usa.
-Harry frate ce te-a apucat?
-Da frate nu te-am mai vazut asa nervos de cand am ratat noi ultimu tramsport.
-Idiotul de Paul vrea sa conving maine la 5 un italian sa prelungeasca contractul cu noi si din tot cacatu asta mie nu-mi iese nici un cacat!
-Doar pentru asta Harry?
-Sara ?Ce cauti si tu aici?
-Tu mi-ai zis sa vin la 9 la tine dar cum este 9 si jumatete nu cred ca mai am chef de ceva.Jucam adevar si provocare?
-Sara ai 18 ani si tu vrei sa joci adevar si provocare?
-Lui Harry Styles,demonul soselelor si al jafurilor ii e cumva frica?
-Bine joc si eu...
-Ok atunci sa incepem.
Dupa 5 minute in care doar am stat si am asteptam sa-mi vina randul sa fiu provocat uite ca a venit si randul meu...
-Harry te provoc ca intr-o saptamana sa o faci pe fata aia noua sa se indragosteasca de tine,sa o futi bine si dupa sa o arunci ca pe o carpa?
-Sara care fata ?
-Aia de care ne-ai zis tu.Care a intrat in tine la mall.
-Abea astept sa ma joc cu ea!
-Baieti eu plec.
-Ce?De ce?
-Trebuie sa-i fac o vizita cuiva.
Mi-am scos motorul din garaj si m-am indreptat spre parintii mei.
-Hei mama.Imi e asa dor de tine.Imi e dor de imbratisarile tale calduroase,de sfaturile tale...De predicile pe care mi le tineai dupa ce faceam ceva rau...
Imi e dor de tine si tata, imi e dor sa ma cert cu tata pe baza motoarelor sau a masinilor,a armelor sau cacaturilor barbatesti...Imi doresc asa mult sa ma intrebati de ce nu am si eu o prietena, de ce vin asa tarziu acasa sau dastea...
Imi lipsiti enorm de mult...
Momntul meu mama-fiu a fost intrerupt de soneria telefonului si acum ma blestem ca nu l-am dat pe solentios sau sa-l fi lasat acasa macar.
-Ce vrei Liam?
-E o cursa vrei sa participi?
-Imi pare rau Liam, in seara asta stau pe margine.
-Cum vrei frate.
-Bafta Liam!
Nu am mai stat nici o secunda sa-mi raspunda ca am si inchis telefonul deja ernervat de faptul ca a intrerupt momentul acesta...
-Pa mama!Pa tata!Va iubesc si sper sa-mi scoateti in drum ingerul care sa-mi lumineze viata asa cum ziceati ca o sa se intample...

Angel and DemonUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum