Harry P.O.V.
A doua zi de dimineta m-am trezit destul de greu avand in vedere faptul ca seara trecuta am avut parte de actiune si am ajuns acasa destul de obosit.Chiar si asa cand m-am trezit eu, ceasul deja arata ora 12 si nu m-am mai dus la scoala doar pentru o ora.Am luat o pereche de pantaloni de trening pe mine si am hotarat sa cobor jos sa mananc ceva.
Jos nu era nimeni si probabil cu totii erau la scoala.-Casa dulce,casa!
-Ce-ai nebunule de tipi asa?Intelg ca vi de la scoala dar nici chiar asa.
-Tu sa taci!Tu ai dormit bine mersi iar noi a trebuit sa-ti suportam fosta iubita.
-Ce mai vrea si aia?
-Harry nici noi nu stim.A zis ca vrea sa va impacati dar cand i-am zis sa vorbeasca cu tine, nu cu noi a zis ca nu prea poate pentru ca tu eti la spital la iubita ta si nu vrea sa o bata si mai rau decat e.
-Stai ce??Iubita?Spital?Zayn ce mama dracului se intampla?
-Nu stim nimic frate.
-Eh da da-o dracu.N-am chef de aiurelile ei.
-Nici noi.
-Baieti nu stiu de voi dar mie imi e foame.
-Niall,pentru ca aseara ne-a mers bine cu transportul fac clatite.
-Clatiteeee,mersi frate esti cel mai tare.
-Stiam.
-Si foarte modest Styles, n-am ce zice.
Urmatoarea zi
-Arghh alarma idioata.
Dupa ce m-am ridicat cu greu din patul meu, m-am dus la baie unde am facut un dus si restul siestei mele de dimineata si dupa am coborat jos.
-Neata baieti!
-Neata frate!
-Harry m-a sunat aseara Micky sa-mi spuna ca Hannah este in spital din cauza Sarei.Nu stia exact motiv pentru care a ajuns acolo dar am zis sa iti spus,poate te intereseaza.
-Stai ce?Liam ce dracu cauta ea acolo?De cand e acolo?Si cel mai important ce i-a facut Sara de a bagat-o in spital?
-Nu stiu absolut nimic legat de chestia asta.Daca vrei poti sa vorbesti azi cu fata aia Christina,ea sigur stie.
-Buna idee Liam si o sa ma duc chiar acum.Ne vedem la scoala,daca vin.
Am iesit imediat din bucatarie,mi-am luat cheile de la masina si am plecat in graba spre liceu.Sigur prietena ei e deja acolo si trebuie sa aflua ce a patit de este in spital.
Pe parcursul drumului nu m-am gandit decat la ea.Oare de ce a batut-o Sara?Oare de ce nu a ripostat?Oare cat de rau a batut-o? Si alte multe intrebari mi se derulau in minte.Ajuns la liceu am parcat masina, am iesit val-vartej din ea si m-am indreptat spre Christina.
-Christina ce a patit Hannah?
-Harry uite dar chiar nu pot sa-ti zic. M-a rugat sa nu zic la nimeni si mai ales tie.Scuze.
-Christina stai.Te rog,vreau sa stiu de ce a batut-o Sara.
-Harry....
-Iti fac lipeala cu Zayn.
-De mama dracului stii?
-O pe bune!Crezi ca nu am observat cum il privesti,plus ca si lui ii cam place de tine.
-Deci ce vrei sa stii?
-De ce a fost batuta?
-Pai directoarea a bagat-o in echipa de volei,a reusit sa ia proba pentru sefa echipei si a batut-o pe Sara la asta.Aceasta s-a enervat pe ea si cand a prins-o singura pe hol a luat-o la bataie.Cel mai ura lucru a fost ala ca a dat-o cu capul de dulap si ea a lesinat.Acum e la spital si abea maine ii da drumul.
-Imi poti spune la ce spital este?
-Uite Harry ti-am zis deja desprea cearta asta desii nu aveam voie te rog nu mai complica lucrurile.
-Ok o sa aflu singur.Mersi mult si nu uit de viitoarea ta relatie cu Zayn.
-Ce??Nici macar nu ai de unde sa stii daca vrea sa fie cu mine.
-E nu.
-Arghh stresantuleee.
-Pa Christina.
Nu am mai stat deloc si am plecat spre casa.Trebuia neaparat sa aflu unde se afla internata Hannah.
Ajuns acasa am urcat la mine in camera, mi-am luat laptop-ul si am inceput sa caut toate spitalele.Am facut o lista cu toate spitalele din Londra si am pornit in cautarea lui Hannah.
Dupa 2 ore
Deja nu mai puteam.Am umblat prin toata Londra numai ca sa o gasesc pe Hannah.Eram in masina si ma indreptam spre ultimul spital de pe lista.
De cand dracu ma gandesc eu la o fata?
De cand refuz o tarfa?
De cand umblu ca un idiot prin Londra numai ca sa gasesc o fata?
De cand sunt atat de interesat de Hannah si cel mai important de ce?
-Pentru ca te-ai indragostit idiotule.
Pana si constiinta mea ma face idiot.-La dracu, am spus si am dat un pumn volanului.
Eu nu trebuie sa ma indragostesc.Nu acum.NICIODATA..Un demon nu poate avea un suflet pereche.NICIODATA.
Nici nu am observat cand am ajuns la spital.Am coborat din masina,am tras o gura de aer si am intrat emotionat in incinta spitalului.
-Buna ziua,aveti cumva o pacienta pe nume Hannah Moore?
-Da avem.
-Puteti sa imi spuneti salonul?
-Sunteti cumva ruda cu ea?
-Nu.
-Imi pare rau in cazul asta dar nu va pot spune.
-Nu-mi pasa dracului daca poti sau nu sa-mi zici.Vreau sa stiu in ce salon o gasesc si gata.Daca nu imi zici jur ca te omor aici.
-Imi...pare...rau...Se afla la etajul 2 salonul 50...
Nu i-am mai multumit si am plecat spre lift.Am apasat pe butonul care ma duce la etajul 2 si am asteptat sa ajung...
Nu mi-a luat mult sa ii gasesc salon iar in momentul de fata ma aflu chiar in fata usii sale.Am atatea emotii si chiar nu inteleg de ce.
Am apasat usor pe clanta si cand am dat sa intru imaginea care mi-a aparut in fata ochilor pur si simplu m-a lasat fara cuvinte:nu mai era acea fata care avea mereu obrajii rosii,acum ii avea trasi.Avea vanatai pe maini,gat si in jurul capului un bandaj.O perfuzie nenotocita era conectata cu ea si toate astea numai si numai din cauza mea.Nu am suportat sa o vad in halul asta asa ca am hotarat sa plec.Nu pot sa o vad in halul asta,ea nu e Hannah pe care am cunoscut-o in prima zi de scoala,nu e aceea Hannah care tine piept la toate chestiile rele...NU E DELOC EA...Am iesit intr-o viteza din curtea spitalului cu gandul sa ma duc acasa sa-mi fac bagajele.Trebuie sa ma distantez de ea...Trebuie sa imi pun cap la cap toate gandurile pe care le am.Trebuie sa imi dau seama tot ce simt pentru ea si cu siguranta nu pot sa o fac daca sunt asa aproape de ea.
Toata cautarea de azi m-a obosit foarte tare desii tot ce am facut a fost sa plec pentru ca eu nu pot sa suport sa o vad in halul ala.Acum tot ce mai conteaza e ca ea sa se faca bine.
O sa ma duc acasa, o sa-mi fac bagajele, o sa ma odihnesc si maine de dimineata o sa imi iau un bilet de avion catre Los Angeles.
CITEȘTI
Angel and Demon
FanfictionHannah Moore o simplă fată care în urma unui accident îşi pierde ambii părinţi,singura ei familie care rămâne este cea mai bună prietenă şi familia acesteia. În urma acestui accident ea cade într-o depresie groaznică iar părinţii celei mai bune pri...