"Türa, Logan," ütlesin sõbrale ja jooksin ukseni. Avasin selle ja karjusin nii kõvasti kui suutsin:"Elena, tule tagasi! Elena! Elena!"
"Ära röögi," pomises Logan. "Ta on ammu läinud."
"Muidugi on ta fucking läinud. Kas sa tõesti arvasid, et ta jääb siia?"
"Ei, ma mõtlesin, et sina oled loll ja naiivne ja arvad seda," vastas kutt ja ristas rinnal käed.
"Mis sul viga on? Türa, sa oleks nagu mingi naine kui tal on päevad. Ühel hetkel oled tore ja vaikne, järgmisel hetkel nõelad nagu mingi ma ei tea... herilane."
Ta plaksutas demonstratiivselt. "See võrdlus oli lihtsalt super."
Pööritasin silmi. Ma sain tegelikult Elenast aru, mind ajas juba selline käitumine närvi.
"Kas sa ei saa aru, et sa käitusid valesti?"
"Kuidas ma valesti käitusin?" päris Logan vastu. Kas ta oli loll või vaid mängis seda?
Mul vajus suu ammuli. "Sa rääkisid lihtsalt kõva häälega sellest, kuidas Elena vanemad ta ära andsid. Ei, sa mitte ei rääkinud sellest lihtsalt, vaid sa õigustasid ta vanemate käitumist. Sa solvasid teda!"
"Ou-ou, pea korraks kinni," ta astus mulle lähemale. "Miks sa teda kaitsed?"
"Mismõttes miks?" ma ei saanud aru. "Ta on meie sõber ju? Me oleme juba aastaid sama katuse all elanud?"
Ta näole ilmus imelik ilme. Selline naeratuse ja kurjuse vahepealne. "Kas sa kepid teda või?"
See oli ootamatu. "Mis sul viga on?"
Ma tõukasin teda õrnalt. Ma ei tahtnud mingit tüli alustada, kuid ta oli täiesti nagu ära vahetatud inimene. Täiesti teine kutt.
Tema võttis aga asja teistmoodi - ilmselt sai aru, et tahan temaga jõudu katsuda. Ta tuli mulle lähemale ja tõukas mind tagasi, kõvemini.
"Elenal on õigus, mida vittu sa endale lubad, mees?"
Me ilmselt oleks tõsimeeli kaklema läinud või ehk oleks üks meist isegi teise ära tapnud, kui Bea poleks nutma hakanud.
Heitsin Loganile vaid põlgliku pilgu, kuid sellega asi piirdus. Siis läksin Bea poole ja kükitasin, et tema nägu näha. Mul polnud eriti kogemusi nutvate tüdrukutega, kuid vähemalt ma üritasin.
"Miks sa nutad?"
Logan turtsatas. "Jah, way to go. Just nii lohutatakse pillivaid tüdrukuid."
"Türa," hingasin sügavalt välja. "Palun proovi natukenegi vait olla."
Seejärel pöördusin uuesti tüdruku poole, kes nüüdseks juba kätega oma nägu kattis.
"Miks sa nutad?" kordasin.
Ta ohkas. "Ma ei oleks siia tulnud ju kaasa, kui ma oleksin teadnud, et asjad siin veel hullemaks lähevad. Ma oleks rahulikult kusagil metsas pigem ära surnud sellesse, kui elaksin edasi praegu hirmuga, et iga hetk võib tulla Tom siia ja... ja... ja mulle veel haiget teha. Nagu ta poleks juba piisavalt teinud."
"See lipakas läks siit minema, ta tahtiski teda rohkem kui sind," pakkus Logan.
"Elena ei olnu-.. Elena ei ole lipakas," ütlesin talle ja jätkasin tüdrukuga. "Niikaua kuni sa siin oled, on kõik korras. Me Loganiga kaitseme sind ju. Kuigi mu sisetunne miskipärast nõustub Loganiga, et tal on Elenat rohkem vaja kui sind."
Ma ei teadnud, kas see lohutas tüdrukut või ajas teda rohkem nutma. Kui tüdrukule öelda, et teist tüdrukut vajatakse rohkem siis see peaks olema ju nagu solvav. Aga samas, kuna see vajamine on negatiivse mõttega, siis vast peaks ta rõõmustama?
"Kas me ei lähegi teda tagasi tooma?" küsis Bea, kui oli peaaegu maha rahunenud.
"Sa mõtled Elenat?"
Ta noogutas vaid vastuseks.
"Kui aus olla," vaatasin tüdrukule vastust leides sõbrale otsa, kelle pühaviha silmis oli ka leebunud,"ei tea ma eriti, kust teda otsida. See oli tema ainus koht, kus ta koguaeg oli."
"Kui ta siin polnud, oli ta baaris," lisas Logan.
"Jah, aga ma ei usu, et ta praegu metsikult vihase ja solvununa tahaks minna omale voodipartnereid otsima."
"Tegelikult see oleks isegi loogiline," sõnas Bea.
Kortsutasime Loganiga kulmu. "Mida sa selle all mõtled?"
"Noh, me ju peaks inimeste verest saama jõudu, eks?"
"Õigus, aga see ei oleks kuigi elenalik, saad ju aru küll," vastasin ta küsimusele, tüdruk vastas mulle noogutusega.
"Kas me siis lihtsalt passime siin ja ootame, kuni ta ise millalgi koju tagasi tuleks?"
"Ta ei tule siia tagasi," pomises Logan. "Ta on hirmus kange iseloomuga, ma ei usu, et ta ise siia tagasi ronib."
"Mida me siis teeme?"
"Ma tahaks pitsat praegu," vastas Logan ja haaras püksitaskust telefoni, hakates sealt mingit numbrit valima.
"Logan, ära hakka," oigasin sõbra poole vaadates. "Miks sa ei tunnista endale, et see on tõsine olukord? Sa pead midagi kasulikku ka tegema. Niikuinii see pitsa sind ei toida."
Ta pööritas mulle vastuseks silmi nagu mingi nõme teismeline, kuid pani siiski lõpuks telefoni taskusse tagasi.
"Noh, teeme siis plaani. Mida te vaikite?" jätkas ta üsna närvilisel toonil. Üritasin seda alla suruda ja mitte temaga uuest ivaidlema hakata.
"Kas Elena võttis oma telefoni kaasa?" uuris Logan.
"Ma ei tea," vastasin. See võis isegi hea mõte olla. "Proovime talle helistada."
Logan hakkas juba numbrit valima, kuid pani siis telefoni tagasi. "Ma ei saa talle helistada, ta viskaks oma telefoni kildudeks vastu maad. Varjatud numbri pealt helistades juhtuks sama lugu."
"Mind ta vast ka näha ei taha..." mõtisklesin. "Bea, kas sul on Elena number?"
"Ei ole," nentis tüdruk fakti ja võttis taskust telefoni näha. Vist selleks, et meile näidata, kuna ta arvas, et me ei usu teda.
"Okei, aga pane Elena number sisse ja helista talle ise. Küsi rahulikult, kus ta on ja nii, okei?" pakkusin välja.
Logan andis tüdrukule Elena numbri ja varsti oligi tal telefon kõrva ääres. Kõik ristasime sõrmed ja palusime mõttes jumalat, et Elena võtaks telefoni vastu. Tõtt-öelda olin ma mures. Me kõik ilmselt olime, kuid keegi ei tahtnud seda välja näidata.
"Kutsub praegu," kommenteeris Bea toimuvat. Vaatasime kõik pingsalt tüdruku poole.
"Ja nüüd pani ära."
"Kurat," lõi Logan seina, kuid õrnalt. Õnneks midagi enam katki ei läinud, see maja oli niigi juba segi pekstud meie kõigi vihahoogude ja probleemide pärast.
Hammustasin huulde. Mul olid ka mõtted otsas.
"Proovi uuesti korra," pakkusin välja.
"Ta juba pani ära ju," ohkis Logan.
"No pohhui, on sul paremat ideed välja pakkuda?"
Ta ei vastanud ja Bea helistaski samal numbril uuesti, kuid seekord tuli vastus ta huulilt kiiremini.
"Nüüd on välja lülitatud."
"No tore, viskaski puruks oma telefoni," pomises Logan ja vajus toolile istuma.