Tarih/26 Eylül Cumartesi 2015
Herkes gibi sabah gayet normal uyandım demek isterdim tabikide ama öyle olmadı benim zeka seviyesi yüksek olan arkadaşım kargalar daha kahvaltısını etmeden beni uyandırmaya gelmiş tatatataaammm ne büyük süpriz(bunu hemen hemen her haftasonu yapıyor).
''Hadi kızım uyansana ya o kadar tepindim boşuna mı yoruldum ?"
"Hayır,maalesef uykumun içine ketçap sıkmayı başardın tebrik ederim."
"Teşekkürr ederim canım" dedi ve annem bizi kahvaltıya inmemiz için çağırdı.Ya anlamıyorum bu kadın ne ara kalkıyor da ne ara kahvaltı hazırlıyor valla kadın olmak zor.
"Ohhh gene döktürmüşsün Emine sultan"der demez tabaklarımızı doldurmaya başladık. Babam cumartesi günleride çalıştığı için kız kızaydık ve masada ki sessizliği bozan annem oldu " okulların açılmasına da 2 gün kaldı" dedi ve günümüzün aydınlanmasına (!) yardımcı oldu.Mercan hemen " yaa Emine sultan niye hatırlatıyorsun ne güzel şey etmiştim ben " (ney etmişti Allah bilir.)
Mercan " Ada bugün kuaföre gideceğiz dimi ? " (sanki hayır desem gitmicez) " hı hı gitcez" kahvaltımız bittikten sonra odaya geçtik ve yatağın bir ucuna ben bir ucuna da Mercan oturdu konuşmaya başladık.
"Mercan hatırlıyor musun ?"
"Neyi ?"
"Küçükken ne güzel oynardık sen,ben,o"
"Hıım... Evet çok güzel günler yaşadık kısa ama güzel..."
"Küçüktük ve çoğu şeyi hatırlayamıyorum keşke hatırlayabilsem..hatırlayabilsek"
"Acaba şuan nerde,hangi şehirde onu bulmayı o kadar çok isterdim ki gene üçümüz birlikte"
"Ben inaniyorum bir gün bir yerde karşımıza çıkıcak"
"Umarım.. Aaaa Adaa yaa lafa tuttun kuaför randevusuna geç kalıcaz kalk giyinelim ama bize uğrarsak geç kalırız"
"Sorun değil sanada banada kıyafet var dolabımda"
Mercan yeşil şort üstüne de siyah kısa kollu giydi tabi birde siyah babt giymeyide ihmal etmedi. Ben de siyah dar kot ve gri kısa kollu he bide beyaz adidasımı giydim.
Babam bir adliyede katip olduğundan orta seviyeli bir durumumuz var zaten Emine sultan da ev hanımı.
Mercanın annesi de aynı annem gibi ev hanımı ve biz 3 yaşımızdan beri arkadaşlar, doğal olarak bizde mercanla çocukluk arkadaşız tam tamına 15 yıldır.Babası ise çocuk doktoru.
İlkokulda aynı sınıftaydık ama ortaokulda sınıflarımız farklıydı, liseye geçiş sınavında aynı liseyi tutturduk.Izmir'in iyi Anadolu liselerinden birinde okuyoruz hala ve son senemiz,bu sene çok yoğun olucak ygs,okul sınavları vs.
Ben Tm okuyorum sözelciyim ve en büyük hayalim iyi bir hukuk fakültesini kazanmak.
Mercanda benimkinin tam aksine Mf sayısalcı oda eczacılık okumak istiyor. Umarım ikimizde istediğimiz yerleri kazanabiliriz.Kuaföre vardığımızda sıra çok yoktu.
Mercan beline kadar inen kumral saçlarından sıkıldığını hemen anlatmaya başladı.(ne beklersin zaten çatlak kız) benimde belime kadar olmasada belimle omzumun arasında kalmış bir boyu vardı ve benim ki kumral değil siyahtı.
Oturduk koltuklara eveett iste başlıyoruz.
Mercan " ben omzuma kadar kestirmek istiyorum" dedi 'ciddimisin sen ?'der gibi baktım ona.Benim bildiğim Mercan saçlarına sadece bakım yaptırır çıkardı asla kestirmezdi neyse bunun hesabını evde sorarım. Sıra bana geldiğinde ise " benim zaten boyu iyi kesmemize gerek yok fakat kırıklarımı aldırmanın vakti geldi" işimizi hallettikten sonra güzellik ve bakım yerine geçtik ve bi kaç maske uygulandiktan sonra ağda bölümüne geçtik (hele bir şu yıl bitsin seneye lazerle hallettiricem her defasında bıktım ya)işimizi hallettikden sonra ücreti ödedik ve kendimizi dışarı attık.
Hangi akla hizmet ağdaya giderken dar pantolon giyersin ki ?
İzmir sahilindeki kafelerden birisine girdik ve sipariş verdik her zamanki gibi limonaataa Mercan;
"Okula gidip samimiyetsiz insanları görmekten bıktım"
"Bende bıktım ama son senemiz sıkıcaz dişimize,başka çaremiz yok maalesef"
"Haklısın"
"Haaaa sen neden saçlarını kestirdin?
Sen ve saç kestirmek senn"
"Kendimden sıkılmaya başlamıştım ben de kestirdim"
"Sen öyle diyosan onu bunu bırakta bizim grupdakilerden hepsi dönmüşler mi ?"
"Ayça dışında herkes dönmüş"
(Bizde 4 seneden beri bir gelenektir yaz tatilinin 1 ayını birlikte geçiririz diğer kalan kısımları ailemiz ne derse nereye götürürse gideriz anlaşma böyledir bizde.)
"Anladım hadi kalkalım annemin söylenmesini dinlemek istemiyorum"
"Bunu Emoşa söyleyeceğimi biliyorsun dimi ?"
"Olsuunnn"
Eve geldiğimde o kadar yorulmuştumki akşam yemeğinden sonra kendimi odama attım vee yeni bir kitap seçtim kütüphaneden ' Aklından Bir Sayı Tut' cinayet romanı,dereceside yüksekti aldım ve okumaya başladım..Biliyorum çok güzel yazmadım ama olsun ben sadece yazmak istediğim için yazdım.
Belki okunmayacak ama olsun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Limonata Ağzı
Teen FictionDostluğun başına gelenler. Ah pardon dostluklarının başına gelenler. Neler başlarına gelmedi ki ? Bizimle misiniz ? Birlikte gülmeye,ağlamaya ne dersiniz ? Ada'dan; Yumruk kadar kalp,vücutta da sıkışabiliyormuşsa demekki..