Bölüm 5

49 9 0
                                    

Aradan neredeyse bir hafta geçer.
8 Ekim 2015
Bugün normal bir şekilde uyandım.
Aaa bi dakka ben daha önce öyle bir cümle mi kurdum ? Pardon arkadaşlar.
Benim geri zekalı olan bir adet canım arkadaşım (!) b*k vardı da bu saatte beni kaldırmaya geldi. Hadi tahmin edin kim ?
Mercan değil bu sefer Can.
"Hadi okula geç kalıyoruz,kanaryacık"
"Iyide bugün okul yokki"
"Günlerden Cuma canım bugün yoksa ben mal mıyım bu saatte kalkıp bide size geliyim? ama bi dakka ben zaten malım aman sal gitsin" bu bunları söylerken bende "benim takvimimi kim değiştirdi o zaman ? Hem hem bi dakka annem beni niye uyandırmaya gelmedi ?" hemen Can da "ben kendimi gerizekalı sanırdım da benden de gerizekalı biri varmış. Birincisi takvimini birazcık şey etmiş olabilirim zaten intikam alma diye geldim hem zaten emoş uyandırırdı seni ama olsun ikincisi ben yukarı çıktığım için gelmedi anan. Ayrıca ceneme emoş kahvaltı şey ediyor" haa anladım. Ama normalde benim açıklama yapıp Can'ın bu kelimeyi söylemesi lazım yok yok sabahlar bana yaramıyor gençler. " tamam asalancık çık odadan da üstümü şey ediyim","haaaa diye ilk başta bir anırdı sonra tamam kanaryacık"
Biz neden birbirimize böyle diyoruz çünkünümmüsü ben Galatasaraylıyım ve ceneme Can Fenerbahçeli bizde tam tersimiz şeklinde sesleniyoruz. İnşallah anlatabilmişimdir. Okul formamı giydim. Siyah saçlarımı düzleştirdim vee siyah bandana takdım. Siyah-beyaz süperstarlarımıda giydim. Hemen mutfağa gittim. Ne demek Can kreplere saldırıyor. Anında gözlerimden ateş çıktı. Ama benim narin minnoş midem (!) 5 krebi zor yedi. Canda hayvan mıdır nedir ? Anlamadım ki sen nerene 10 krep yiyosun da kilo almıyorsun ya !! İç sesim metobalizma cnm dedi sanırım iç sesim ergenlikte kalmış cnm nedir yakında git sen git.s.ss diye trip de atar. Can malı ile birlikte gittik sitenin şeyine. Zaten bizim efsane grupta oradaydı. Sabah sabah Ekim ayazında totoşumuz donuyor. Allahım ne büyük çileler yarabbimm. Ay korişe bağladım gene. Evet korişi çok severim. Hatta bazen öyle kankam olsun da isterim ama bizimkiler onu aratmıyor Allah razı olsun. Eyvallah dedi iç ses haa bi de bu gerizekalı var aman aman bunlada biz 'nöron ve korişi' aratmıyoruz yani. Ben böyle kendi kendime saçmalarken okula gelmişiz bile. Sınıfa girdiğimde sınıfa yeni bi kız gelmesini beklemiyordum tabikide. Ama nedense bu kızı hiç gözüm tutmadı. Aslında ön yargılı biri değilimdir ama bilmiyorum. Ve ben bu konularda kendime çok güvenirim yani şu şekilde birisini gözüm tutmadıysa bi şeylik çıkar o kişiden. Hoca sınıfa girdi ve yeni kızı farketti kız kendini tanıttı. Adı Melismiş iste Eskişehirden gelmiş gerisini dinlemedim zaten. Ben iç sesimle konuşurken sınıfa bir uşak girdi yani çocuk haa hizmetli felan değil. İste şeymiş valeybol seçmeleri felan varmışmış felan. Ben normalde voleybolu severim ama sevmem. Biliyorum garip bir durum ama olsun. Ben koşmayı çok severim. Yaşasın koşu felan yani. Her neyse o yüzden koşu ile ilgili bir şey olursa beynimin çakraları anında açılıyor. Ne biliyim ya böyle koşmak sanki rüzgarla kapışmak gibi bir şey. Ve ben bu duyguyu çok seviyorum. Zaten sevmesem niye koşiyim ki dimi ama ?
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Zil çalar
Evet sonunda zil çaldı bi ara beynimden kıvılcımlar çıkacak diye korkmadım değil.
Off kıvılcım deyince aklıma Selenadaki şu istediği olmadığı zaman nefesini tutan Selin ve kardeşlerinden nefret eden ama Selinin sevgilisine şey eden kız. Neyse konumuz bu değil. Ben kantinde bizimkilerin yanına giderken benim yerimde bir kızın oturduğumu farkettim. Kaşlarım ister istemez çatıldı doğal olarak. Ama bi saniye bu kız bizim sınıfa yeni gelen kız değil mi ? Ama ben biliyorum ya böyle sinir edecek tip var kızda. Yanlarına vardığımda "öhöm öhöm" diye öksürdüm. Kız beni farketmiş olacak ki kafasıyla bana baktı ve konuşmasına devam etti. Hayır anlamıyorum benim yerim olduğunu bilmiyor galiba. İçimden 10'a kadar saydım. En sonunda kıza "canım yerimden kalkıcakmısın artık ?" kız sabah sabah yürek yemiş olacakki " nerden senin yerin oluyor canım?" hasbinallah ya " arkadaşlara sor onlar söyler " dedim ve bizim grubu gösterdim onlarda bir iki mırın kırın çıkardılar hal böyle olunca bana bir sinir geldi size anlatamam. Hani böyle sinirlisindir ama sinirden ağlayamassın ağlayamayıncada daha da sinirlenirsin ya aynen öyle oldu ve bir hışımla yukarı çıktım sonrada çantamı montumu aldım ve okuldan çıktım çünkü biliyorum eğer orda daha fazla kalırsam kalplerini kıracak sözler söylerim. Hemen sahile indim bizimde okul sahile yakındır. Kayalıklara indim sonra telefonumu uçak moduna aldım ve kulaklığımı takıp müzik dinlemeye başladım. Dalgalara bakarken kendimi çok ferah hissediyorum. Hemde çok ferah. Baya bir süre orda kaldıktan sonra yolda yürürken düşünmeden edemedim. O kız neden benim yerime oturduğunda bizim gruptan ses çıkmadı ? Yada ben orda kıza onlara sor derken bi ses alamadım neden ? Bunca yılı tabikide bir olay yüzünden silmezdim biz neler yaşadık neler atlattık bir bilseniz (arada geçmişle ilgili kesitler vereceğim) her neyse. Ama cidden çok fazla sinirlendim ve çok fazla kırıldım. Acaba o kız kimdi ? Bizim aramıza mı girer ? Yoksa acaba yeni bir üyemi olucak ? Ama ben istemiyorum kesinlikle ilk başta bana böyle ukala davranan biriyle asla aynı yerde olmam. Ki en nefret ettigim 3 şeyden biridir ukalalık ve ego. 1.yalan 2.ukalalık-ego 3.nankörlük.
Eve gittiğimde anneme bir şey yemek istemediğimi belirtmek üzere yaptığım konuşmayı sizede söylemek isterdim ama hem çok gereksiz yani bide çok yorgunum.
Allahım ne büyük acılar yarabbim. Gene koriş. Bu arada artık bende iç sesimi devreye sokmak istiyorum.
İç sesim başlatma korişinede azıcık uyu ben şahsen iç ses olarak çok yoruldum. Bugün beni çok kullandın. Haklı ama yani canım iç ses. Benimde zaten artık ayakta duracak halim kalmadı. Hemen bir kısa banyodan sonra yatağıma girdim ve kısa zaman sonrada uyumuşum ya. Ama size rüyamı kabataslak anlatmak istiyorum. Rüyamda o yeni gelen kız yani Melis. Benim gruptaki yerimi alıyordu ve beni gruptan atıyorlardı. Ne kadar ağlasamda bana mısın demiyorlardı. Ayrıca o kızın o grupta ne işi var yarabbim. Neyse ışte sonra ben dayanamıyorum ve sahilden koşabildiğim kadar koşuyorum. En sonunda nefessiz kaldığımda ise kalbimde bir acı hissediyorum. Kalbim sıkışıyordu. Sanki biri kalbime hızla bıçak saplayıp çıkarıyordu. Sonra dayanamadım yere diz çöktüm ve gözlerimi kapadım.
Uyandığımda heryerim ter içindeydi. Ve ben de hemen banyoya gittim hem banyo yaptım hemde rüyamı düşündüm. Çok acınası bir rüyaydı ilginç. Her neyse çok şey ettim herhalde bu konuyu. Bende hemen hazırlandım. Okul formamı giydim saçlarımı kuruttum hiç düzleştiriciyle uğraşamam zaten beyaz bandana taktım. Simsiyah ayakkabılarımı giydim ve aşağı indim anneme kahvaltı etmeyeceğimi belirten bir yazı yazıp masaya koydum. Saat erkendi. Hemen siteden çıktım. Okula gittim erkenden onları nedense bugün görmek istemiyorum helede rüyadan sonra. Belki abartıyorumdur ama cidden rüyalara inanan biriyimdir. Fal felan hikaye ama rüyalar garip yani. Rüyanda ya görmek istediklerini görürsün yani hayalini kurduklarını ya geçmiş ile ilgili kopuk kopuk sahneler yada gelecek ile ilgili kopuk kopuk kesik kesik sahneleri görürsün. Yapılan araştırmalara göre sağa yatarsan gelecek sola yatarsan geçmiş hakkında sahneler görürsün. Bu kadar bilgi yeter. Sınıfa gelen kişiler arttığında sıraya kafamı gömdüm. Kaldırdığımda ise bir de ne göreyim. Ömer benim yanıma değilde Melisanın yanına oturdu. İyi ama niye ? Noluyor ?

Hikayem 100 küsur olmuş buna çok sevindim. Ben aklımda bile 100 kişiyi getiremezken bu cidden moral motivasyon için çok iyi oldu. Bugün kurstan geldim acayip yoruldum bir sürü ödevim var ama ben bölüm yazıyorum. Çelişkiye bakar mısınız ;D Neyse bakalım kendinize iyi bakın :**

Limonata AğzıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin