28 Eylül Pazartesi 2015
Vee okullar açıldı keşke buna sevinebilsem ama maalesef lise son olunca durumlar öyle olmuyor neyse aklımdan türlü türlü senaryolar kurarken ayaklarım istemsizce sınıfa doğru gidiyordu sınıfa girdiğimde bizim grubun olduğu kısma gittim ve iste klasik sarılmalar felan.
Hemen Can yazın tavlayamadığı kızları tavlamış gibi anlatmaya başladı bu çocuk hiç bundan vazgeçmicek gibi gözüküyor.
Konuyu değiştirmek için ağzımı açmıştık ki müdürenin aşağıya inmemiz adlı duyurusu duyuldu herkes gibi bizde merdivenlerden inemeye başladık benim anlamadığım lise sonların neden son katta olduğu, ya bizden genç olan lise birler son katta olması gereken onlar ama neyse bizim grup indik aşağı iste duyurular,dersler vs. hakkında şeyler söylendi ve herkes sınıflara çıktı.Umarım o kız bu okuldan gitmiştir. Kim mi ?
Zehra, hiç sevmiyorum o kızı kafayı bana ve bizim gruba takmış bir şekilde. Yapmadığı kalmadı ama tabikide ağzının payını da verdim,verdik. Kendisi 9.sınıftan beri bizimle uğraşıyor. Sanki kız adak atmış bizimle uğraşmaya. Hemde bizim sınıftaydı 9. ve 10. Sınıfta Allahtan şimdi bizim gruptan kimseyle aynı sınıfta değil.. Aaa bi dakka Ayçayla aynı sınıfta eşit ağırlık okuyordu o doğru ya. Allah Ayça'ma sabır versin.Bizim grup,bizim grup diyorum ama sanırım anlatmadım şöyle başlıyim o zaman. Bizim grupta 3 kız 3 erkek var yani 6 kişiyiz. Ben,Mercan,Ayça,Can,Burak,Ömer.
Can,Burak ve Ömer bizi kız kardeşleri gibi korurlar,severler bizde onları abimiz gibi sever sayarız.
Zaten annelerimizde yakın arkadaşlar iste altın günü felan bilirsiniz ev hanımlarının tek tük eğlencelerini.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Sınıfa girdiğimde her zamanki yerime Ömerin yanına oturdum evet evet bizim gruptaki Ömer. Onunla aynı sınıftayız.Sınıfa bizim çok espiritüel olan (!) Edebiyat hocamız girdi. Ve kadın dakka başından derse başladı iste bunlar sayesinde çocuklar okulu sevmiyor. Ya hadi onu bunu geçtim ama bari iki üç espiri öğrende gel dimi ama ? Neymiş"gözünüz Aydın kulaklarınız Manisa'ymış" daha fazla anlatmak istemiyorum..
Aradan geçen 40 dakka bana asırlar gibi gelsede Ömüş ile birlikte her zamanki gibi grubun toplanma yeri olan kantine gittik.Kahvaltı yapmadığım için sıraya girip poğaçamı ve çayımı aldım kendi yerime (kalorifer) tarafına oturdum. Kantin büyük olduğundan hem beş altı kişilik masalar hemde iki kişilik masalardan çokça vardı ve bizimki tahmin ettiğiniz gibi 5-6 kişilik masada oturuyoruz. Bu masayı ciddi anlamda özliceğim aklımdan geçti bu masada oturup konuşmayı,ders çalışmayı.
Bizim her şeyimize ortak olmuştur bu masa diye düşünürken tenefüsün bittiğini anlatan zil çaldı ve hepimiz yukarı sınıflarımıza çıktık.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Sonunda eve gitme vaktini belirten zill.
Tabikide eve gitmicez yani ilk dakkadan da oturup derslere başlanmaz ki dimi ama yani.
Her zaman gittiğimiz bi kafe var hem evimize de yakın okulada zaten ikisinin arasında kalan bir yerde kantinden sonraki buluşma yerimiz " Limonata Ağzı".
"Limonata Ağzı" demişken bunun da bir hikayesi var. Bu kafenin sahibi bizim müdürenin kocası yani Selçuk abi biz, müdiremizi çok severiz aramızda farklı bir bağ vardır. Zaten o da bizim grubumuzu çok sever ve bizi 10.sınıftan beri sağ kolu olarak görür neden 9 değilde 10 dediğinizi duyar gibiyim çünkü bizim grup zaten 9.sınıfın 2.dönemi oluşmuş bir şeydi ve 10.sınıfta devamlı birlikte gezince ee doğal olarakda hocaların hatta müdürenin de dikkatini çekmiştir ve sonradan öğreniriz ki bizi asıl tanıma sebebi kızının doktoru Nihat abi yani Mercanın babası hani demiştim ya çocuk doktoru diye neyse Selçuk abide geçen sene kafe açma gereksinimi duymuş ve müdüremiz Yeliz hanım da bize danışmıştı. Ne olsun adı felan bizimde grupça ortak sevdiğimiz tek bir şey var oda limonataa yaz kış demeden her zaman içtiğimiz için bizde limonata ağzı olsun demiştik ve böylece hem bizim grubumuzun adı hemde kafenin adı "Limonata Ağzı" oldu.Kafeye girdiğimizde masaya oturduk ve sipariş vermeden -garson- Barış abi "hemen geliyor limonatalarınız" dedi. Zaten bayadır sipariş almıyor bizden hatta arada da bizede katılıyor sohbetimize,muhabbetimize bizde grupça zaten Barış abiyi çok severiz.
Kafede bir saat zaman geçirdikten sonra evlerimize gitmek üzere yola koyulduk zaten hepimiz sitede oturuyoruz ben ve Burak A blok Mercan ve Ömer B blok Ayça ve Can da C blok da oturuyor. Yan yana bu bizim içinde çok güzel oluyor. Mesela her cuma birimizde film günü yapıyoruz.
Eve gittigimde emoş pizza yapmıştı yaşasınnn.
Elimi yüzümü yıkadım ve eşofmanlarimi giyer giymez hemen sofraya oturdum.Babam saat 6' da geldiği için gene emoşla yanlızdık ve annem " hangi şehri istediğini iyi düşün şimdiden" dedi "anne benim sehirlerim belli Istanbul,Ankara yada burası" dedim ve yemeğimi bitirdikten sonra odama çıktım bakalım bizimkiler napiyor derken mesaj geldiLimonata Ağzı ( Whatsaap grubumuz)
Mercan: Yarın annem teyzemin yanına gidicekmiş babamda gece Istanbula gidecek yani yarın ev müsait bizde toplanalım mı ? Ne dersiniz ?
Ömüş: Cips ve Gizem teyzenin sarmalari varsa gelirim ben.
Mercan: Var aç insan var.(göz deviren emoji)
Ayça: Bana uyar tabi Arzu teyzeciğiniz izin verirse.
Mercan: Bunu Arzuşa soylicem.
Ayça: ( Göz deviren emoji)
Burak: Bana uyar.
Can: Sarmalar varsa bende varım ulenn
Ayy durun olmadı bu sanırım çok mu açgözlülük oldu ?
Can: Amann yabancı mi var sanki sjehda
Ben: Benim için uygun hem artık asırlardır vermediğin siyah saatimi almanın vakti geldi.
Mercan: Ay hatırlattığın iyi oldu dur onu ben bi saklıyım.
Can: Annemden terlik yeme qeyf skdjsud
(Allah bilir gene naptı)
Ben: Gene naptın Aslancıkcık ?
Can: Perdeyi asarken böyle dağcı gibi tırmandım duvarlara sırf perde asmak için ama sanırım maç izlerken perde asılmazmış. Galatasaray gol yedi ona seviniyordum ki kornişe fazla asıldım sanırım korniş koptu.
Can: Hayır ben napim korniş adiyse,Çin malıysa? Niye totişime terlik yiyen ben oluyorum ?
Ben: Galatasaray gol yedi diye sevinirsen olacağı bu ohhh iyi olmuş.
Can ayrıldı
Ben: Mercan al şu malı geri skdjdue
Mercan kişisi Can'ı ekledi
Can: Dayanamadınız hasretime dimi ? sizi gidi siziii.
Ben: göz deviren emoji
Mercan: göz deviren emoji
Burak: göz deviren emoji
Ayça: göz deviren emoji
Ömüş: göz deviren emojiMerhaba, bir önceki bölümü sadece 3 kişi okumuş ya inanirmisiniz buna bile çok çok sevindim umarım gittikçe artar okuyucu sayım. 🌼🌼
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Limonata Ağzı
Teen FictionDostluğun başına gelenler. Ah pardon dostluklarının başına gelenler. Neler başlarına gelmedi ki ? Bizimle misiniz ? Birlikte gülmeye,ağlamaya ne dersiniz ? Ada'dan; Yumruk kadar kalp,vücutta da sıkışabiliyormuşsa demekki..