Ayça'nın ağzından
O gerizekalı kızın yüzünden Ada neler çekti Allahım aklıma geldikçe sinirleniyorum. O salak kıza bunu elbet ödecektim pardon ödeyecektik.
Bizde ne akla hizmet o kıza inandık. Allahım sana geliyorum yarabbim. Off peki ya Mercan'a ne demeli ? O kız onları anlatırken takındığı tavır nasıldı? neydi ? Anlayan beri gelebilir mi ?
Şimdi gidip Mercan'a düşündüklerimi söyleyecektim. Dayanamadım pijamamın üstüne hırka aldım ve Mercanlara yol aldım (sanki çok uzun yol) neyse kapıyı çaldım ve bücürük açtı hemen onu mıncırmayı sonraya bırakarak öptüm kız da şaşırdı tabi normalde 2837282 saat onu mıncırırdım ama üzgünüm uğraşmam gereken olaylar var aşkım. Hemen Mercan'ın yanına gittim. Gittiğimde uyuyordu. Uyumasına müsaade ettim birazcık. Tamam be 10 dakka sonra hemen uyandırdım. Oda tabi uyku sersemi ile beni görünce ağlamaya başladı ay ben şok oldum. Benden söylemesi balık burcuysanız ve ağlayan biri varsa yanınızdan ka-çın !! Zira bende hemen ağlamaya başladım. Neden bilmiyorum ama huyum kurusun. Sonra kendimize gelerek Mercan'a düşündüklerimi anlattım o da aynısını düşüncedeymiş. Ee tabi düşünce dediğim de +plan yanii anlayın. Bizde hemen grubu pardon Ada hariç herkesi bizim çardaklara çağırdık. Hemen Mercan üstünü giyindi bende ondan bir şeyler giydim ve kapıdan çıktık. Asansörü bekleyemedik sonuçta 0'dan 7. Kata kadar çıkacakta inecekte ohoo ölme eşşeğim ölme yaniii. İndik ve baktık hemen gelişmişler o tarafa doğru yürümeye başladık..
[][][][][][][][][][][]
Ömer'in Ağzından
Kızlar bu tarafa gelmeye başladılar. Ve bende ne diyeceklerini açıkçası çok merak ediyordum. Çünkü benin bildiğim kızlar diyeceklerine artı olarak planda eklemişler. Geldikleriyle söze girmeleri bir oldu. Dinledik dinledik onlarda anlattı anlattı ve bize ne tepki vereceklerimize baktım pardon baktık. Daha sonra Can "plandan sonra bana sarma yaparsanız olur uyarım" dedi ona sanki çicekli pudingin içine kekik dökmüş üstüne karamel sosu da dökmüş onu ayranla içiyormuş gibi baktım. Daha sonra.. Bir dakika ben az önce ne dedim ? İyice Ada'ya benziyorum. Şaşırdınız di mi ? Normalde Can derdim ama onun hayal gücü Ada gibi değil. Can kısıtlı zekaya sahip olduğundan neyse ne. Ada demişken onu çok özledim ona inanmadığım için pişmanım. Ben bunları düşünürken bir de baktım ki herkes planı onaylamış ee tabi bende. Daha sonrası ise bunu uygulamaya kalıyor. Normalde plan Ada'nın işi ama maalesef işte Ayça ile Mercan'a kalınca durum çok da mükharol* ( mükkemmel,harika,olağanüstü'nün birleşimi. Tamam vurmayın) bir iş çıkmıyor. Ne diyorum ya ben ?..
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Can'ın Ağzından devam...Of mükkemmell Ada ile bayadır görüşmüyoruz. Eşşek göslümü özledim ya. Aşk geldi birden. Kanaryacık. Acaba ona ahududulu dondurma mı götürsem? Yada ben mi yesem ? Napsam ? Kafamı mı kessem ? Kuyuya mı atlasam ? Ay sıkıldım of ne etcem ben yiha. Emoşa sarma yaptiriyim diyorum yok Ada görürse yer. Kız siz onu bilmiyosunuz anam onda bir mide var benimkine taş çıkarır. Of gene Ada geldi aklıma ya gidip Yunan Adalarına gidicem. Komikti. Sussstuum.
*susma sustukça sıra sana gelecek !!
Ne diyon iç ses ? Gene ne içtin beynindeki su mu fazla geldi ? Bi saniye beyinde su mu vardı kan mı? Neden çok soru işareti gerektiren sorular sorup yazara da işkence ediyom ? Zevkli oluyor sallayın kuzular
*kuzu kuzu me bin tepeme hadi gidelim usman dedeme,usman dedem hasta çorbası tasta et yer süt içer bu ne biçim hasta ?
Göz devirdim.
Ayça bana bakarak ne ayak der gibi bakış attı bende ona turşunun üstüne mayonez sıkıp damla çikolata ile süslemiş gibi baktım. O da bana sarma var aşkım gel diye baktı tamam öyle bakmamış olabilir ondan ziyade akşama kırk ayaklı çorba içiricem sonra da baban gelince seni ona söylicem bakışı attı ama konumuz o değil konumuz ne ki of niye hiçbir şey bilmiyoruummm? Ayça düşüncelerimi böldü Allahın cezası gız. Dedikine ben gidiyom ee git bizene dimi yani kafama bir şaplak yediğimde anladım ki sesli söyledim. Ona akşama şampuanına tutkal atcam dikkat et güzelim bakışı attım. Bakışlarım yakarrr...
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Ada'nın Ağzından (sonundaaa)..
Ağrım çok fazla yoktu fakat gene de birazcık sızlıyordu. Emoş odama aniden daldı. Elinde sarma ile birlikte. Sarma olmasaydı ani dalmasını göz önüne çıkaracaktım. Ama sarma olduğu için tölerans gösterebilirdim. Bende sarmayı görünce hemen aklıma Can ile yaptığımız anlaşma geldi. İkimiz ayrı ayrı sarma yiyemiyoruz ya ikimiz ya hiç. Hemen yüzüm düştü tabi. Annem de sanırım bunu biliyordu ki arasından Can aşkitollem diye bağırdı ve bana atladı evet evet bildiğin balıklama atladı. Ne kadar özlemişim ya. Can hemen diğerlerinin haberi yok söyleme başlıklı şiirini okudu canım ya ne güzel bağırıyor (!) bende tamam diyip gülmekle yetindim tıkındıktan sonra birlikte dedikodu yaptık. Evet gıybet çekemiyolaar bizi demicem. Demiş kadar oldum ama konumuz bu değil son bilgileri öğrendikten sonra Ayça ve Mercan'ın amatör planına bir kaç ekleme yaptım ve bunu onlara söylemesini istedim. O da benim işime gelir ki hahahd beni zeki sancaklar za dedi ve gitti. Hayır gitmemiş kapıyı açtı suratıma karamelli çikolata(lar) fırlattı ve öpücük atıp gitti. Ben çikolataları The Flash izleyerek yedim. Canım Barry Allen kalp kalp ben (Flash izleyenler anladı bileee)..
2 saat geçti çok sıkıldım kendimden kescem kendimi pıçakla yada Baattin'e pıçaklattirim kendimi en iyisi. Aman ne düşünüyorum ya kendimle savaşırken uyuya kaldım.
¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬
Sabah Ayça'dan devaam..
Bugün pazartesi kulak çekme partisi diyerek Can geldi. Gelmez olaydı Allahın cezası ya sabah sabah bir de pazartesi hiç olmuyor idi. Ne günah işlediğimi düşünürken bir yandan da planı düşünüyordum. Okula geldiğimizde ise sırıtışım arttı.Plan ne ki acaba ha ne dersiniz ? Iyi okumalar şimdiden. Vote ve yorum istiyoruuum ⭐
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Limonata Ağzı
Novela JuvenilDostluğun başına gelenler. Ah pardon dostluklarının başına gelenler. Neler başlarına gelmedi ki ? Bizimle misiniz ? Birlikte gülmeye,ağlamaya ne dersiniz ? Ada'dan; Yumruk kadar kalp,vücutta da sıkışabiliyormuşsa demekki..