Inca stau si ma holbez in timp ce Tom tipa la ala. Plangeam dar totusi ma uitam cu ura. Nu mai inteleg nimic.
Daca ce "mi-a spus mama" e adevarat,atunci trebuie sa investighez.
Iau cheile de la masina si ies repede din casa,indreptandu-ma spre masina. Bag cheile in contact si pornesc cat de repede pot spre depozit. Depasesc toate masinile care imi stau in cale,calcand si mai tare acceleratia. In mai putin de 5 minute ajung si parcez in fata. Cobor si intru in depozit,incet mergand pe hol. Ajung in capatul holului ai ascult la usa. Se aud doua voci barbatesti care se cearta urat.
Pers.1 : Taci naibi!
Pers.2 : M-am saturat!
Pers.1 : A da? Nicio problema!Atunci aud o impuscatura care ma face sa tresar. Il aud razand pe barbatul care are pistolul si deodata se opreste direct. Patrund inauntru si vad doua cadavre,pline de sange. Ma apropi incet dar imediat ma intorc vrand sa ies dar usa e inchisa. Trag cat de tare pot dar nu merge. Luminile incep sa palpaie incepand sa se miste. Ma uit speriata in jur,cautand o scapare. Simnt o usoara briza rece care ma face sa ma intorc brusc fiind si mai agitata. Ceva sau cineva se joaca cu mine. Un bec se sparge,iar eu scot un mic tipat. Se mai sparge unul si inca unul,la fiecare tipand. A mai ramas cel de deasupra mea. Aud un mic suras si o umbra se observa in negura. Se aproprie tot mai mult pana...
Be continued...
Da, deci am mai scris un capitol,nu stiu cat de reusit... Am postat la insistentele lui @VictoryLight
Nu stiu daca voi mai posta,asta depinde de voi...
CITEȘTI
Natalia
Horror"vocile in capul meu se auzeau din ce in ce mai tari...: fugi...sa na-i incredere, e langa tine,te controleaza, nu ai scapare...."