secrete nestiute

40 4 1
                                    

Razele soarelui inundaj camera,obligandu-ma sa ma trezesc. Ma ridic lenesa din pat, indreptandu-ma spre baie. Dau sa intru dar raman blocata! Nu imi puteam crede ce vad. Era...

Eram eu! Eu stand intinsa le gresia baii,plina de sange cu fata acoperita. Ma apropii putin de cadavru si observ un biletel. Dau sa il iau dar un zgomot  ma face sa ma uit in camera. Cand ma intorc nu mai era nimic acolo in afara de biletel. Il ridic si il citesc.

Aceea vei fi tu,cat de curand!

Stai dar nu eram eu aia? Si cum adica voi fi eu? Nu mai inteleg,nimic! Trebuie sa vorbesc cu cineva specialaizat in din astea ca eu sunt pe dinafara!

Ma imbrac repede,ma spal si ies din camera. Cobor grabita scarile si vad ca nu e nimeni. Iau cheile casei si ies incuind usa in urma mea. Chem un taxi si astept.

Vad masina galbena venind in viteza asa ca ma duc pe trotuar ca sa o astept. Vine tot mai repede,se pare ca se grabeste. Ajunge in dreptul meu,mai sa ma calce,eu dandu-ma doi pasi in spate. Cand ma uit in locul soferului,nu vad nimic. Nu era nimeni!  Ma indepartez usor de masina,megand pe jos.
...
Am ajuns pe strada nr.45. Ciudat cartier. Ma plimb putin,pana o vad pe ,persoana. care ma va ajuta. O batranica de 60 de ani,imbracata cu o fusta pana in pamant mov inchis,si o camasa alba.
Ma indrept hotarata spre ea,aceasta observandu-ma.

-cu ce te pot ajuta? Glasul ei bland si ochi umezi erau exact ca al bunici mele!

- cu asta! Si ii inmanez micuta hartie.

Citeste,apoi ma pofteste inauntru. Mergem intr-o camera destul de ciudata. Ne asezam la o masa mare rotunda,le care erau mai multe carti mici ca de joc.

- de unde ai asta?

- p-pai...s-au intamplat mai multe,mult prea multe. Lucruri destul de ciudate care nu s-au ma intamplat pana acum. Spun eu cu o mica retinere.

- de la ce a pornit totul?

- de la un vis. Eram nascuta prematur. Mama si tata erau...

- continua!

-si eu ma taiam,aveam o singura prietena,....

- aha si ai mai avut vise sau le pot spune cosmaruri?

Incep sa ii povestesc totul. Desi ma abtineam uneori din plans,continuam. Toate cosmarurile alea o faceau pe batrana sa se incrunte la auzul cuvintelor. Eu doar povesteam,privind in gol.

Se ridica de ma masa si imi spune sa o urmez. Fac in tocmai,pana ajungem intr-o camera luminata,frumos, cu mobila alba,in mijloc un pat matrimonial,cu lenjerie mov.
  Aceasta imi spune sa ma intind si sa inchid ochii. Cu o mica ezitare,ma intind pe pat si inchid ochii. O aud cu spune ceva dar e prea neclar pentru a intelge ce spune. Ii simnt mainile care se plimbra deasupra corpului meu,pana ma fura somnul si nu am mai stiut nimic.

Sunt in camera mea,stand pe patul moale. Doar stateam si ma uitam in gol. Ma simteam de parca lumea se rasturnase cu mine. Singura,intr-o incapere viu colorata,plina de ganduri si amintiri. Amintiri frumoase,pline de bucurie si rasete. De ar fi la fel si acum.afara e frumos,ninge. Tin minte cand eram cu mama acasa si afara ningea,iar mama imi prindea cate un fulg de nea ca sa mi-l arate,sa il pot vedea pierind.
Mama...ce as vrea sa fie aici...

"Eu mereu voi fi aici!"

Nu ma omorati!! Nu acum! Bun deci uite si nextu' mult asteptat. Nu stiu daca v-am lasat in suspans dar eu am scris capitolul asta fix in ziua de Craciun!! No deci ceasul e 3:00,daca nu ma credeti va arat si poza! Oricum,sarbatori fericite,Craciun fericit,sper ca mosul va adus tot ce va-ti dorit si scuze pentru greselile din capitol.

NataliaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum