Tom inca statea si se uita la mine. Nu pot sa spun!
-Tom, eu , cred ca visul e adevarat! Daca mama cu tata...
-nu! Nu ai voie sa crezi asta! Mama cu tata sunt bine! Poate nu au auzit telefonul sau il au pe mut sau poate il au pe mod avion!
- Tom..
- nu! nu pot crede asta, ok? gandeste pozitiv! mai sti cand am fost in vacanta prin tara?
- da!
- poate la-i mai vazut pe Luke! el mi-a zis ca nu e de aici! poate l-ai vazut, i-ai auzit numele si a aparut in vis! poate e o coincidenta!
-tom, la asta m-am gandit si eu dar parca nu are cum!
cum era posibil asa ceva? adica pana si Tom e speriat! Da, sunt sanse sa fi fost doar un vis, dar si sa devina realitate! trebuie sa il intreb pe noul vecin multe lucruri! inca nu imi vine sa cred! trebuie sa o sun pe Ruxy!
fug repede la mine in camera, lasandu-l pe fratele meu in suspans. imi iau telefonul si apelez. din greseala apas alt contact. tot al unei prietene. cand sa inchid o aud vorbid cu celalte fete despre mine si cum vor sa rada de mine, sa ma invita in oras la un suc si sa ma faca de ras! atunci inchid brusc telefonul, lasand lacrimile sa imi curga pe obraz. totul devenea realitate! nu vreau asta! nu pot accepta asta! de asa-zisele mele "prietne" ma doare undeva, dar parinti mei daca au patit ceva?poate e doar in mintea mea, dar totusi. insfarsit o sun pe Ruxy, inca plangand.
-a-a-lo?
- Natalia? ce ai patit?
- vino cat de repede la mine! te rog!
-Doamne acum plec.
si inchide. aveam nevoie de cineva care sa ma inteleaga. trebuia sa vorbesc cu cineva in care am incredere. sa îi cer parerea. aveam nevoie de o imbratisare...
...
in mai putin de 5 minute, Ruxy era la mine. casele noaste erau apropiate, in 10 minute erai una la alta, dar vad ca de data asta s-a grabit!
- buna Tom, pa Tom!
- neata!
urca imediat la mine in camera, inchizand usa in urma ei. eu eram in sezut pe pat plangand. ea se aseaza langa mine si ma ia in brate. atunci plang si mai tare. nu stia cum sa ma linsteasca.
-Natalia, linistestete si spune-mi ce s-a intamplat.
- sti visul ala de care ti-am spus?
- da! nu prea am cum sa il uit...
- se adevereste!
-cum Dumnezei?
- nu stiu. de exemplu in casa de vizavi s-a mutat cineva identic cu baiatul din vis!
- eh hai e o coincidenta.
- Luke!
- Doamne fereste chiar e el! si ce s-a mai intamplat?
-pai cand vroiam sa te sun pe tine, am apelat gresit. si cand sa inchid am auzit-o pe Lexis cum vorbea sa ma invite la un suc, si sa ma faca de ras!
- dar voi doua erati bune prietene. lasa ca vorbesc eu cu ea.
- mersi, a si parinti mei nu raspund!
- poate...
- asta a zis si Tom , dar nu stiu ce sa cred, sincer!
peste noi se asterne o liniste de mormant. eu priveam in gol,iar Ruxy punea totul cap la cap. nu mai stiam ce sa cred! pur si simplu eram in stare de soc! parca toata viata mea se ducea in râpă! daca si mama cu tata...nu! nu pot crede asta! trebuie sa fiu optimista! trebuie sa am putere! chiar daca se va intampla si nu imi doresc asta, trebuie sa fiu puternica!
cum stateam noi, deodata se auzi un zgomot puternic care ne-a facut sa tresarim! usa de la camera se deschise, pe ea intrand Tom cu lacrimi in ochi. ma ridic speriata in picioare, uitandu-ma fix in ochii lui!
- mama si tata...
- ce s-a intamplat Tom?
- mama si tata...
gata si cu acest capitol. e cam sec dar m-am grabit. ce credeti ca va spune Tom? la 2 comm si 2 stelute(de la persoane diferite) pun next.
CITEȘTI
Natalia
Horror"vocile in capul meu se auzeau din ce in ce mai tari...: fugi...sa na-i incredere, e langa tine,te controleaza, nu ai scapare...."